Замовити дзвінок
Залишайте контакт
І персональний менеджер допоможе підключити еквайринг в смартфоні
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Залишайте контакт
І персональний менеджер проконсультує щодо еквайрингу в смартфоні з ПРРО
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Залишайте контакт
І персональний менеджер проконсультує щодо POS термінала з ПРРО
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Замовити дзвінок
Залиште свої контакти та персональний менеджер зв'яжеться з Вами
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.

Навігація

Інструкції

Огляд є-чек

1. Огляд ПРРО є-чек

Вітаємо вас у ПРРО є-чек! Ця детальна та проста інструкція призначена для тих, хто бажає розібратися в роботі ПРРО є-чек самостійно. Вона максимально спростить для вас використання програмної каси та розкриє всі її можливості. Використовуйте ПРРО є-чек не лише як касу ПРРО, але як повноцінну точку продажу у вашому смартфоні, яка разом з програмною касою, POS-термінал та дозволяє контролювати та аналізувати ваш бізнес!

Перші 30 днів користування повним функціоналом є-чек - безкоштовні.
За цей період ви зможете спробувати працювати з касою, зробити налаштування, створити товари, зробити реєстраційні дії в ДПС.
з 31-го дня користування для продовження роботи в є-чек Ви повинні оформити підписку, інакше робота в є-чек стане для Вас не доступною.

Розпочинайте роботу з є-чек на будь-якому пристрої. В подальшому всі ваші дані та налаштування синхронізуюся та будуть доступні на всіх гаджетах.

З є-чек розпочинати роботу не страшно, бо є-чек – є відповідь!
Команда є-чек за 3 роки вже накопичила достатню експертизу, щоб Ваша робота з програмною касою була ефективною та без штрафів з боку ДПС!
Ми маємо власну службу підтримки, яка завжди на зв'язку телефоном або в месенджерах.

Ваша робота в програмній касі розпочинається з входу та авторизації в є-чек:

1) Перший вхід в ПРРО є-чек – це авторизація Власника ПРРО, створення особистого кабінету Власника ПРРО в є-чек
Авторизація не має відношення до роботи з касою, це лише створення особистого кабінету в є-чек

2) Вхід в ПРРО є-чек для співробітників, яких створив Власник ПРРО, - це вхід в потрібну для роботи касу ПРРО, при вході співробітник авторизується в ПРРО є-чек через логін та пароль, який присвоїв їм Власник
Каси, які доступні співробітникам для роботи, також визначає Власник при створенні співробітника.

Отже, коротенько про те, з чого складається продукт та в якому місці шукати ті, чи інші функції в огляді нижче

Огляд ПРРО є-чек, мобільна версія
1. Вхід в касу ПРРО відбувається через логін (номер телефону), на цей номер смс НЕ приходить
1. Вхід в касу ПРРО відбувається через логін (номер телефону), на цей номер смс НЕ приходить
2. Для входу в ПРРО є-чек потрібно ввести Ваш PIN-код
2. Для входу в ПРРО є-чек потрібно ввести Ваш PIN-код
3. При вході в ПРРО є-чек Ви обираєте касу ПРРО, в якій будете працювати
3. При вході в ПРРО є-чек Ви обираєте касу ПРРО, в якій будете працювати
4. На головному екрані - 4 кнопки для швидкого старту продаж та створення чеку
4. На головному екрані - 4 кнопки для швидкого старту продаж та створення чеку
5. Старт створення чеку через сканування товару
5. Старт створення чеку через сканування товару
6. Старт створення чеку через вибір товару для чеку зі списку заведених товарів
6. Старт створення чеку через вибір товару для чеку зі списку заведених товарів
7. Старт створення чеку через введення товару відразу в чек без попереднього заведення товару
7. Старт створення чеку через введення товару відразу в чек без попереднього заведення товару
8. Старт створення чеку через вибір чернеток чеку, створених завчасно
8. Старт створення чеку через вибір чернеток чеку, створених завчасно
9. Основні кнопки для роботи з касою (відкриття/закриття зміни), звіти, історія продаж, чернетки чеків, контрольна стрічка
9. Основні кнопки для роботи з касою (відкриття/закриття зміни), звіти, історія продаж, чернетки чеків, контрольна стрічка
10. Кнопка відкриття зміни для початку роботи з касою, після відкриття зміни вона замінюється на кнопку закриття зміни
10. Кнопка відкриття зміни для початку роботи з касою, після відкриття зміни вона замінюється на кнопку закриття зміни
11. Коли зміна на касі вже відкрита, з'явиться кнопка Закриття зміни, яку треба натиснути при завершенні роботи з касою
11. Коли зміна на касі вже відкрита, з'явиться кнопка Закриття зміни, яку треба натиснути при завершенні роботи з касою
12. Копія Z-звіта - копія раніше створених та відправлених до ДПС Z-звітів, Z-звіт- фіскальний звітний чек з усіма розрахунковими операціями за зміну, який відправляється до ДПС перед закриттям зміни по касі
12. Копія Z-звіта - копія раніше створених та відправлених до ДПС Z-звітів, Z-звіт- фіскальний звітний чек з усіма розрахунковими операціями за зміну, який відправляється до ДПС перед закриттям зміни по касі
13. Х-звіт – денний звіт, управлінський, який містить підсумки розрахункових операцій за зміну, не відправляється до ДПС , не обов'язковий для створення
13. Х-звіт – денний звіт, управлінський, який містить підсумки розрахункових операцій за зміну, не відправляється до ДПС , не обов'язковий для створення
14. Історія продажів по касі ПРРО, в якій Ви знаходитесь: по дням, часу операції Тут можна знайти потрібний чек, скасувати його, або поділитись ним
14. Історія продажів по касі ПРРО, в якій Ви знаходитесь: по дням, часу операції Тут можна знайти потрібний чек, скасувати його, або поділитись ним
15. Контрольна стрічка – копії чеків за потрібний період, зібраних послідовно, контрольна стрічка може бути сформована за період в 7 днів
15. Контрольна стрічка – копії чеків за потрібний період, зібраних послідовно, контрольна стрічка може бути сформована за період в 7 днів
16. Чернетки чеків – завчасно створені проекти чеків, які можна фіскалізувати при роботі в касі
16. Чернетки чеків – завчасно створені проекти чеків, які можна фіскалізувати при роботі в касі
17. Офлайн - кнопка ввімкнення режима офлайн, червона полоса зверху – знак роботи в режимі офлайн
17. Офлайн - кнопка ввімкнення режима офлайн, червона полоса зверху – знак роботи в режимі офлайн
18. Ви можете вручну активувати офлайн режим
18. Ви можете вручну активувати офлайн режим
19. Ваші сповіщення від є-чек та ДПС
19. Ваші сповіщення від є-чек та ДПС
20. Свайп вліво на головному екрані - екран статистики продаж по касі ПРРО, в якій Ви працюєте за обраний період.  Власник може бачити інфо по всім касам, касир, лише ті, в якій працює має право працювати
20. Свайп вліво на головному екрані - екран статистики продаж по касі ПРРО, в якій Ви працюєте за обраний період. Власник може бачити інфо по всім касам, касир, лише ті, в якій працює має право працювати
21. Свайп вправо на головному екрані – екран для службового внесення та видачі готівки та інформація по обігу готівки за зміну, залишку готівки по касі, в якій Ви працюєте
21. Свайп вправо на головному екрані – екран для службового внесення та видачі готівки та інформація по обігу готівки за зміну, залишку готівки по касі, в якій Ви працюєте
22. Головна - повернення до головного екрану
22. Головна - повернення до головного екрану
23. Товари - розділ, де знаходяться створені товари, та можна створювати нові, редагувати, видаляти, якщо Ви створювали товари на іншому пристрої, натискайте синхронізацію та створені товари відобразяться в вашому особистому кабінеті, з я кого б пристрою Ви не працювали
23. Товари - розділ, де знаходяться створені товари, та можна створювати нові, редагувати, видаляти, якщо Ви створювали товари на іншому пристрої, натискайте синхронізацію та створені товари відобразяться в вашому особистому кабінеті, з я кого б пристрою Ви не працювали
24. Співробітники - розділ з переліком співробітників з різними правами, у т.ч. і касирів, де можна створити нового касира, зареєструвати його в ДПС, видаляти, редагувати
24. Співробітники - розділ з переліком співробітників з різними правами, у т.ч. і касирів, де можна створити нового касира, зареєструвати його в ДПС, видаляти, редагувати
25. + - це початок продажи та робота в касі ПРРО: створення чеків, прийом оплат
25. + - це початок продажи та робота в касі ПРРО: створення чеків, прийом оплат
26. Ще-розділ з налаштуваннями в ПРРО є-чек
26. Ще-розділ з налаштуваннями в ПРРО є-чек
27. Профіль поточного Користувача каси ПРРО, який зайшов в ПРРО під своїм логіном та паролем та наявність в нього завантаженого КЕП для роботи
27. Профіль поточного Користувача каси ПРРО, який зайшов в ПРРО під своїм логіном та паролем та наявність в нього завантаженого КЕП для роботи
28. Вхід в Профіль поточного користувача ПРРО відбувається через клік на сам профіль
28. Вхід в Профіль поточного користувача ПРРО відбувається через клік на сам профіль
29. Вихід із є-чек: 1)заміна Користувача каси (касира), або 2)заміна каси Користувачем 3)здійсни повний вихід з є-чек – обрати будь-який пункт, але не зробити заміну Важливо: коректне завершення роботи з касою можливо лише через відправлення Z-звіту
29. Вихід із є-чек: 1)заміна Користувача каси (касира), або 2)заміна каси Користувачем 3)здійсни повний вихід з є-чек – обрати будь-який пункт, але не зробити заміну Важливо: коректне завершення роботи з касою можливо лише через відправлення Z-звіту
30. Розділ з переліком торгових точок, де можна створити нову торгову точку, зареєструвати її в ДПС, або синхронізувати (відобразити) вже зареєстровані в ДПС до роботи в є-чек торгові точки, робити зміни, видаляти
30. Розділ з переліком торгових точок, де можна створити нову торгову точку, зареєструвати її в ДПС, або синхронізувати (відобразити) вже зареєстровані в ДПС до роботи в є-чек торгові точки, робити зміни, видаляти
31. Категорії для групування товарів, в цьому розділі відбувається створення категорій, зміна та їх видалення
31. Категорії для групування товарів, в цьому розділі відбувається створення категорій, зміна та їх видалення
32. Розділ з переліком кас, де можна створити нову касу, зареєструвати її в ДПС, або синхронізувати (відобразити) вже зареєстровані в ДПС до роботи в є-чек каси, робити зміни, видаляти
32. Розділ з переліком кас, де можна створити нову касу, зареєструвати її в ДПС, або синхронізувати (відобразити) вже зареєстровані в ДПС до роботи в є-чек каси, робити зміни, видаляти
33. Історія змін, які були зроблені по Вашому профілю
33. Історія змін, які були зроблені по Вашому профілю
34. Вибір груп податків для Ваших товарів/послуг
34. Вибір груп податків для Ваших товарів/послуг
35. Вибір видів та режимів оплат по чеку, які Ви будете використовувати в роботі
35. Вибір видів та режимів оплат по чеку, які Ви будете використовувати в роботі
36. Одиниці вимірювання - вибір додаткових одиниць виміру, які потрібні саме Вам
36. Одиниці вимірювання - вибір додаткових одиниць виміру, які потрібні саме Вам
37. Брендінг чеку - додавання лого та післямови, коментарів в чек
37. Брендінг чеку - додавання лого та післямови, коментарів в чек
38. Оплата та тарифи - можливість обрати та сплатити тариф за є-чек. Перші 30 днів користування – безкоштовні
38. Оплата та тарифи - можливість обрати та сплатити тариф за є-чек. Перші 30 днів користування – безкоштовні
39. Налаштування профілю Власника, автоматизацій для продаж: податкові групи, види оплат, одиниці вимірювання, брендинг чеку, автоматичний Z-звіт
39. Налаштування профілю Власника, автоматизацій для продаж: податкові групи, види оплат, одиниці вимірювання, брендинг чеку, автоматичний Z-звіт
40. Як почати - підказки для Вас по особливостям роботи в є-чек та послідовних кроків для старту роботи з ПРРО є-чек
40. Як почати - підказки для Вас по особливостям роботи в є-чек та послідовних кроків для старту роботи з ПРРО є-чек
41. Інструкції на сайті є-чек для оперативного доступу
41. Інструкції на сайті є-чек для оперативного доступу
42. Служба підтримки - наші контакти для оперативного зв'язку з нами, якщо виникають питання при роботі
42. Служба підтримки - наші контакти для оперативного зв'язку з нами, якщо виникають питання при роботі
43. Запросити друга – наша реферальна програма, посилання для Ваших знайомих для можливості Вашого заробітку на рекомендації є-чек
43. Запросити друга – наша реферальна програма, посилання для Ваших знайомих для можливості Вашого заробітку на рекомендації є-чек
Огляд ПРРО є-чек, WEB інтерфейс
1. Вхід в касу ПРРО відбувається через логін (номер телефону), на цей номер смс НЕ приходить
1. Вхід в касу ПРРО відбувається через логін (номер телефону), на цей номер смс НЕ приходить
2. Також для входу в ПРРО є-чек потрібно ввести PIN код
2. Також для входу в ПРРО є-чек потрібно ввести PIN код
3. При вході в ПРРО є-чек Ви обираєте касу ПРРО, в якій будете працювати
3. При вході в ПРРО є-чек Ви обираєте касу ПРРО, в якій будете працювати
4. Ви – на головному екрані, в розділі статистики продаж. Отже, завжди при вході в ПРРО зможете спостерігати за результатами. Ваших продаж аналізувати статистику Ваших продаж по всім, або окремим касам  Власник бачить всі каси, касир, лише ті, в яких має право працювати  Для швидкого старту продаж кнопка розпочати продаж перекине Вас на сторінку Продаж, в Вашу касу
4. Ви – на головному екрані, в розділі статистики продаж. Отже, завжди при вході в ПРРО зможете спостерігати за результатами. Ваших продаж аналізувати статистику Ваших продаж по всім, або окремим касам Власник бачить всі каси, касир, лише ті, в яких має право працювати Для швидкого старту продаж кнопка розпочати продаж перекине Вас на сторінку Продаж, в Вашу касу
5. Панель зліва – меню є-чек з розділами для роботи
5. Панель зліва – меню є-чек з розділами для роботи
6. Профіль поточного Користувача каси, який зайшов в ПРРО під своїм логіном та паролем. Вхід в Профіль поточного користувача ПРРО відбувається через клік на сам профіль та у розділі Налаштування
6. Профіль поточного Користувача каси, який зайшов в ПРРО під своїм логіном та паролем. Вхід в Профіль поточного користувача ПРРО відбувається через клік на сам профіль та у розділі Налаштування
7. Каса, в якій Ви знаходитесь - на верхній частині панелі, також тут можна робити заміну каси ПРРО для роботи
7. Каса, в якій Ви знаходитесь - на верхній частині панелі, також тут можна робити заміну каси ПРРО для роботи
8. Ваші сповіщення від є-чек та ДПС - на верхній частині панелі
8. Ваші сповіщення від є-чек та ДПС - на верхній частині панелі
9. Моя каса – основний Ваш розділ для щоденної роботи з касою ПРРО, в якому: продаж - робота в касі ПРРО: відкриття/закриття зміни, створення чеків, прийом оплат по чекам, формування звітів
9. Моя каса – основний Ваш розділ для щоденної роботи з касою ПРРО, в якому: продаж - робота в касі ПРРО: відкриття/закриття зміни, створення чеків, прийом оплат по чекам, формування звітів
10. Архів чеків - архів чеків за минулі періоди по всім, або окремим касам та торговим точкам, в архіві чеків Ви можете робити скасування/повернення чеків та товарів по чекам
10. Архів чеків - архів чеків за минулі періоди по всім, або окремим касам та торговим точкам, в архіві чеків Ви можете робити скасування/повернення чеків та товарів по чекам
11. звіти продажів - Z-звіти та Х-звіти за період, перевіряти контрольну стрічку: Z-звіт - фіскальний звітний чек з усіма розрахунковими операціями за зміну, який відправляється до ДПС перед закриттям зміни по касі Х-звіт – денний звіт, який містить підсумки розрахункових операцій за зміну, не відправляється до ДПС , але обов'язковий для створення контрольна стрічка – копії чеків за потрібний період, зібраних послідовно стрілочка вниз в історії продаж
11. звіти продажів - Z-звіти та Х-звіти за період, перевіряти контрольну стрічку: Z-звіт - фіскальний звітний чек з усіма розрахунковими операціями за зміну, який відправляється до ДПС перед закриттям зміни по касі Х-звіт – денний звіт, який містить підсумки розрахункових операцій за зміну, не відправляється до ДПС , але обов'язковий для створення контрольна стрічка – копії чеків за потрібний період, зібраних послідовно стрілочка вниз в історії продаж
12. Статистика – це інформація про статистику Ваших продаж по всім, або окремим касам по валовій виручці, сумі продаж, кількості та середньому чеку Власник бачить всі каси, касир, лише ті, в яких має право працювати
12. Статистика – це інформація про статистику Ваших продаж по всім, або окремим касам по валовій виручці, сумі продаж, кількості та середньому чеку Власник бачить всі каси, касир, лише ті, в яких має право працювати
13. товари - розділ, де знаходяться створені товари, та можна створювати нові, редагувати, видаляти категорії – розділ, де знаходяться категорії товарів для групування товарів, в цьому розділі відбувається створення категорій, зміна та їх видалення
13. товари - розділ, де знаходяться створені товари, та можна створювати нові, редагувати, видаляти категорії – розділ, де знаходяться категорії товарів для групування товарів, в цьому розділі відбувається створення категорій, зміна та їх видалення
14. Для швидкого старту продаж кнопка розпочати продаж перекине Вас на сторінку Продаж, в Вашу касу
14. Для швидкого старту продаж кнопка розпочати продаж перекине Вас на сторінку Продаж, в Вашу касу
15. Управління касами в ДПС – розділ в якому створюються, редагуються, синхронізуються, видаляються та зберігається інформація по всім створеним Вами торговим точкам, касам та касирам. В цьому розділі створюються нові торгові точки, каси та касири, відправляються форми для реєстрації їх в ДПС, синхронізуються вже створені раніше через інше ПРРО, або через особистий кабінет
15. Управління касами в ДПС – розділ в якому створюються, редагуються, синхронізуються, видаляються та зберігається інформація по всім створеним Вами торговим точкам, касам та касирам. В цьому розділі створюються нові торгові точки, каси та касири, відправляються форми для реєстрації їх в ДПС, синхронізуються вже створені раніше через інше ПРРО, або через особистий кабінет
16. торгові точки - розділ з переліком торгових точок, де можна створити нову торгову точку, зареєструвати її в ДПС, або синхронізувати (відобразити) вже зареєстровані в ДПС торгові точки, робити зміни, видаляти
16. торгові точки - розділ з переліком торгових точок, де можна створити нову торгову точку, зареєструвати її в ДПС, або синхронізувати (відобразити) вже зареєстровані в ДПС торгові точки, робити зміни, видаляти
17. каси - розділ з переліком кас, де можна створити нову касу, зареєструвати її в ДПС, або синхронізувати (відобразити) вже зареєстровані в ДПС для роботи в є-чек каси, робити зміни, видаляти
17. каси - розділ з переліком кас, де можна створити нову касу, зареєструвати її в ДПС, або синхронізувати (відобразити) вже зареєстровані в ДПС для роботи в є-чек каси, робити зміни, видаляти
18. співробітники - розділ з переліком співробітників з різними правами, у т.ч. і касирів, де можна створити нового касира, зареєструвати його в ДПС, видаляти, редагувати
18. співробітники - розділ з переліком співробітників з різними правами, у т.ч. і касирів, де можна створити нового касира, зареєструвати його в ДПС, видаляти, редагувати
19. Як почати - підказки для Вас по особливостям роботи в є-чек та послідовних кроків для старту роботи з ПРРО є-чек
19. Як почати - підказки для Вас по особливостям роботи в є-чек та послідовних кроків для старту роботи з ПРРО є-чек
20. Оплата/тарифи – розділ, де Ви можете обрати та сплатити тариф за є-чек. Перші 30 днів користування – безкоштовні
20. Оплата/тарифи – розділ, де Ви можете обрати та сплатити тариф за є-чек. Перші 30 днів користування – безкоштовні
21. Налаштування – розділ для налаштування профілю Власника, автоматизацій для каси: податкові групи, види оплат, одиниці вимірювання, брендинг чеку, автоматичний Z-звіт
21. Налаштування – розділ для налаштування профілю Власника, автоматизацій для каси: податкові групи, види оплат, одиниці вимірювання, брендинг чеку, автоматичний Z-звіт
22. Інструкції - Інструкції на сайті є-чек для оперативного доступу
22. Інструкції - Інструкції на сайті є-чек для оперативного доступу
23. Вихід із є-чек: 1) заміна Користувача каси (касира), або 2) заміна каси Користувачем 3) здійсни повний вихід – обрати будь-який пункт, але не зробити заміну  Важливо: Вихід не означає завершення роботи з касою та закриття зміни Коректне завершення роботи з касою можливо лише через відправлення Z-звіту та закриття зміни по касі
23. Вихід із є-чек: 1) заміна Користувача каси (касира), або 2) заміна каси Користувачем 3) здійсни повний вихід – обрати будь-який пункт, але не зробити заміну Важливо: Вихід не означає завершення роботи з касою та закриття зміни Коректне завершення роботи з касою можливо лише через відправлення Z-звіту та закриття зміни по касі
24. Служба підтримки - наші контакти для оперативного зв'язку з нами, якщо виникають питання при роботі
24. Служба підтримки - наші контакти для оперативного зв'язку з нами, якщо виникають питання при роботі
25. Замовити еквайринг – якщо Ви бажаєте використовувати разом з ПРРО є-чек еквайринг (прийом оплат картами по створеному чеку) залиште свій е-mail і ми відправимо Вам необхідну інструкцію для його отримання: необхідний пакет документів, послідовність дій та зв'яжемось з Вами для консультації
25. Замовити еквайринг – якщо Ви бажаєте використовувати разом з ПРРО є-чек еквайринг (прийом оплат картами по створеному чеку) залиште свій е-mail і ми відправимо Вам необхідну інструкцію для його отримання: необхідний пакет документів, послідовність дій та зв'яжемось з Вами для консультації

2. Позначення кнопок інтерфейсу для роботи з є-чек

Для того, щоб Ви змогли легко та інтуїтивно працювати в програмній касі є-чек, пропонуємо ознайомитись з основними позначеннями кнопок інтерфейсу, які будуть корисні при роботі в кожному розділі є-чек

Позначення кнопок інтерфейсу для роботи з є-чек, мобільна версія
1. + початок створення чека будь-чого в є-чек: чека, категорії, товарів, співробітника, торгової точки, каси, касира
1. + початок створення чека будь-чого в є-чек: чека, категорії, товарів, співробітника, торгової точки, каси, касира
2. 3 вертикальні крапки – додаткові функції у відповідному розділі
2. 3 вертикальні крапки – додаткові функції у відповідному розділі
3. і – підказки для коректної роботи, вони можуть бути й в розділах і біля відповідних полів
3. і – підказки для коректної роботи, вони можуть бути й в розділах і біля відповідних полів
4. Галочка - збереження будь-чого після введення, або редагування
4. Галочка - збереження будь-чого після введення, або редагування
5. Олівець – знак редагування будь чого: категорії, товару, торгової точки, каси, касира
5. Олівець – знак редагування будь чого: категорії, товару, торгової точки, каси, касира
6. Трикутник – фільтри для відповідного розділу
6. Трикутник – фільтри для відповідного розділу
7. Значок сканеру – розпочати сканування штрих-коду, або акцизної марки
7. Значок сканеру – розпочати сканування штрих-коду, або акцизної марки
8. Дзвоник: отримані сповіщення від є-чек, або ДПС
8. Дзвоник: отримані сповіщення від є-чек, або ДПС
Основні позначення для роботи, WEB інтерфейс
1. і – підказки для коректної роботи, вони можуть бути й в розділах й біля відповідних полів
1. і – підказки для коректної роботи, вони можуть бути й в розділах й біля відповідних полів
2. + початок створення чеку будь-чого: чеку, категорії, товарів, співробітника, торгової точки, каси, касира
2. + початок створення чеку будь-чого: чеку, категорії, товарів, співробітника, торгової точки, каси, касира
3. 3 вертикальні крапки – додаткові функції у відповідному розділі
3. 3 вертикальні крапки – додаткові функції у відповідному розділі
4. олівець – знак редагування будь чого: категорії, товару, торгової точки, каси, касира
4. олівець – знак редагування будь чого: категорії, товару, торгової точки, каси, касира
5. трикутник – фільтри для відповідного розділу
5. трикутник – фільтри для відповідного розділу
6. Дзвоник: отримані сповіщення від є-чек, або ДПС
6. Дзвоник: отримані сповіщення від є-чек, або ДПС

3. Без чого не працює програмна каса

Каса ПРРО працює за наявності:
1) зареєстрованої в ДПС торгової точки, каси ПРРО та касира
2) КЕП, або Печатки для ПРРО
3) інтернету – програмна каса працює від інтернету
4) зв' язку з серверами ДПС
5) офлайн режиму - при відсутності зв' язку з серверами ДПС та інтернету

4. Власник профілю в ПРРО є-чек

Власник профілю в ПРРО – це власник ПРРО:
1) ФОП або уповноважена особа ФОП
2) Юридичної особа в особі уповноваженої особи

Власник ПРРО – має повні права в ПРРО є-чек, тобто може працювати з касою, має не обмежену інформацію щодо всіх кас відносно результатів продажів, аналітиці, звітів, архіву чеків, має право створювати товари, торгові точки, каси та співробітників, реєструвати їх в ДПС.

Уповноважена особа – це особа, що призначена власником ПРРО відповідальною за використання такого ПРРО. Чинне законодавство не передбачає додаткових вимог чи обмежень щодо такої особи (юридична, чи фізична, штатний працівник, чи за договором ЦХ, тощо).

1. При авторизації в ПРРО є-чек ми автоматично створюємо співробітника з роллю Власника ПРРО.
2. Для використання Власника в якості касира, потрібно зареєструвати КЕП/Власника ПРРО в ДПС.

5. Функції в ПРРО без прив'язки до роботи з касою та без взаємодії з ДПС

Взаємодія з ДПС в ПРРО відбувається лише в момент роботи з касою та при реєстрації торгових точок, кас та касирів в ДПС

Без взаємодії з ДПС та без прив'язки до роботи з касою Власник особистого кабінету може:

1. Завантажити КЕП на свій пристрій
2. Замовити КЕП для роботи касира прямо в є-чек
3. Налаштувати профіль Власника уточнити персональні дані, додати до профілю КЕП
4. Налаштувати Компанію: автоматизації, формату введення ціни
5. Налаштувати зовнішній вигляд чеку, його брендування
6. Обрати свої групи податків
7. Обрати потрібні саме Вам одиниці вимірювання для товарів
8. Обрати види та режими оплат по чеках
9. Створити співробітників з різними правами доступу та функціоналом в є-чек
10. Завести завчасно товари, які Ви зможете додавати в чек:
вручну та через експорт/імпорт з Excel при великій кількості номенклатури
завчасне заведення товарів – не обов' язкове, їх можна ввести вручну в момент створення чека зі збереженням чернетки товару
11. Замовити прямо через є-чек еквайринг, який можна використовувати разом з ПРРО є-чек

• еквайринг в смартфоні: в ПРРО є-чек інтегровані Visa tap to phone та платіжний QR - платіжні технології, які дозволять Вам прийняти оплати картками вашим смартфоном по сформованому чеку.
• еквайринг в банківському POS терміналі: ПРРО є-чек інтегрований на сучасні POS термінали різних моделей з еквайрингом від основних Банків України та фінансових компаній.

Тобто ДПС не бачить:
• заведеної Вами бази товарів (лише в самому чеку)
• створених співробітників (лише зареєстрованих касирів)

6. Функції в ПРРО із взаємодією з ДПС: каса та реєстрація ТТ, кас, касирів

Взаємодія з ДПС в ПРРО відбувається при:

1. Роботі з касою: відкриття та закриття зміни, створення та фіскалізація чеків (розрахункових документів), Z-звітів

Відкриття зміни – це чек, але з нульовими операціями, який відправляється до серверів ДПС в момент відкриття зміни та йому присвоюється фіскальний номер.
Чек: розрахунковий документ, який видається упродовж касової зміни
Коли чек на Вашому пристрої сформовано він відправляється до серверів ДПС для фіскалізації, по факту чека присвоюється фіскальний номер.
Закриття зміни – відбувається через формування та відправку на сервери ДПС фіскального звітного чека, Z-звіту
Z-звіт – це також чек, в якому міститься інформація по розрахунковим операціям за касову зміну, коли Z-звіт на Вашому пристрої сформовано, він відправляється на сервери ДПС та йому присвоюється фіскальний номер.

2. Реєстрації в ДПС торгових точок, кас та касирів при відправленні онлайн форм для реєстрації в ДПС

Для роботи з касою ПРРО необхідно мати зареєстровані в ДПС по відповідним формам:
1) торгову точку (об 'єкт оподаткування) – форма 20 ОПП
2) касу (ПРРО, господарська одиниця) – форма 1 ПРРО
3) касира (КЕП касира) – форма 5 ПРРО
Реєстрація таких форм відбувається прямо через є-чек. Форми для реєстрації в є-чек зручні, адаптовані та скорочені шляхом отримання більшості даних з КЕП Власника/Уповноваженої особи.

3. Синхронізації торгових точок та кас, раніше створених та зареєстрованих в ДПС через інше ПРРО, або через особистий кабінет в ДПС
Відбувається в ПРРО є-чек в 1 клік через натискання "Синхронізація".

4. При здійсненні всіх офіційних дій в ДПС через є-чек з торговими точками, касами та касирами

з касою :

• реєстрація
• скасування реєстрації
• перереєстрація
• відновлення роботи
• зміни (крім перереєстрації)
• видалення у є-чек незареєстрованої каси в ДПС

з торговою точкою в ПРРО:
• первинне надання інформації про об'єкти оподаткування
• зміна відомостей про об'єкт оподаткування
• закриття об'єкта оподаткування

з касиром:
• реєстрація КЕП касира
• припинення

7. Робота в особистому кабінеті

За бажанням в є-чек Власник ПРРО може робити потрібні для роботи налаштування:

1. По Власнику ПРРО:
• доповнити інформацію по профілю
• додати кваліфікований або удосконалений електронний підпис (КЕП або УЕП ) до Власника ПРРО, завчасно завантажений на пристрій
• змінити PIN власника, введений при авторизації в є-чек
• якщо Ви забули PIN Власника та не можете увійти, зверніться для заміни в підтримку

2. По Компанії та роботі з касою:
• заповнити точну інформацію по Компанії: код ЄДРПОУ, адресу
• зробити потрібні налаштування для роботи:
1)обрати автоматичне закриття змін у потрібний для Вас час
2)можливість автоматичного збереження товару, якщо Ви вводите товар м момент створення чека
3)форму введення ціни продажу

3. По зовнішньому вигляду чека:
• додайте свій логотип (або картинку з рекламою інших)
• додайте заголовок чека та післямову в чек
Ви можете зробити свій чек унікальним та таким, який запам'ятається Вашому Клієнту!

4. Груп податків, які будуть доступні для створення товарів
Оберіть групи податків, які будуть доступні під час створення товарів.

5. Одиниць вимірювання
Оберіть додаткові одиниці вимірювання для Ваших товарів, окрім стандартних: штука, кілограм, літр
Ми передбачили безліч одиниць вимірювання, але якщо там потрібної Вам – напишіть нам, ми додамо потрібні саме Вам.

6. Видів та режимів оплат по чекам
Оберіть режими оплат по чеках. Відповідно до них Вам будут доступні коректні види оплат для Ваших Клієнтів

  1. 1. Огляд ПРРО є-чек
  2. 2. Позначення кнопок інтерфейсу для роботи з є-чек
  3. 3. Без чого не працює програмна каса
  4. 4. Власник профілю в ПРРО є-чек
  5. 5. Функції в ПРРО без прив'язки до роботи з касою та без взаємодії з ДПС
  6. 6. Функції в ПРРО із взаємодією з ДПС: каса та реєстрація ТТ, кас, касирів
  7. 7. Робота в особистому кабінеті

Інші інструкції

Основні питання Клієнтів при роботі з ПРРО

Початок роботи в ПРРО

  1. 1. Послідовні кроки для старту роботи з ПРРО
  2. 2. КРОК 1: Встановлюємо ПРРО на свій пристрій
  3. 3. КРОК 2: Авторизуємось в ПРРО (створюємо особистий кабінет Власника)
  4. 4. КРОК 3: Налаштовуємо особистий кабінет Власника та параметри продажів
  5. 5. КРОК 4: Створюємо базу товарів та їх категорій
  6. 6. КРОК 5: Додаємо КЕП Власника в особистий кабінет
  7. 7. КРОК 6: Синхронізуємо зареєстровані раніше в ДПС торгові точки та каси
  8. 8. КРОК 7: Створюємо та реєструємо в ДПС онлайн торгові точки, каси, касирів через є-чек
  9. 9. КРОК 8: Додаємо касирів до кас
  10. 10. КРОК 9: Додаємо категорій товарів до торгових точок
  11. 11. Випуск через є-чек хмарної печатки ПРРО та її зберігання
  12. 12. КЕП в ПРРО: для чого, види КЕП та де отримати
  13. 12.1. Для чого потрібен КЕП в ПРРО
  14. 12.2. КЕП, УЕП та печатка ПРРО це
  15. 12.3. Де отримати КЕП, Печатку ПРРО
  16. 12.4. Правильне зберігання КЕП в ПРРО без порушення ЗУ
Перейти до інструкції

Торгові точки, каси та касири, реєстрація та синхронізація з ДПС

Робота з касою є-чек

  1. 1. Послідовність дій касира при роботі в касі
  2. 2. Правила при роботі з касою, щоб працювати без штрафів
  3. 3. Створення чеку: алгоритм дій для всіх пристроїв з є-чек
  4. 4. Фішки від є-чек для зручної роботи з касою
  5. 4.1. Фішки від є-чек для зручної роботи з касою:
  6. 4.2. Додавання коментарів в чек
  7. 5. Передача електронного чеку Клієнту
  8. 5.1. Способи передачі електронного чеку в є-чек
  9. 5.2. Передача електронного чеку через QR-код
  10. 5.3. Передача електронного чеку месенджери, або пошту
  11. 6. Друк чека в ПРРО
  12. 7. Перевірка чека на сайті ДПС через є-чек
  13. 8. Товари в чеку: швидкий пошук при створенні та правильне вписання в чек
  14. 8.1. Як правильно вписувати товар в чек
  15. 8.2. Швидкий пошук товарів при створенні чеку
  16. 8.3. Підакцизні товари, додавання в чек
  17. 9. Офлайн режим в ПРРО: як працювати
  18. 10. Чернетки чеків зручний інструмент в продажах
  19. 11. Види та способи оплат по чеку в є-чек
  20. 12. Комбіновані оплати: для чого, алгоритм використання
  21. 13. Прийом оплат картами по створеному в чеку: платіжні рішення, інтегровані в є-чек
  22. 13.1. Технологія Visa tap to phone в Е-ЧЕК: процесс створення чеку та прийома оплат
  23. 13.2. Платіжний QR в є-чек: процесс створення чеку та прийома оплат
  24. 13.3. POS термінал з є-чек: процесс створення чеку та прийома оплат
  25. 14. POS термінал з інтегрованим ПРРО є-чек: особливості роботи
  26. 15. Законність роботи в ПРРО є-чек: повна відповіднсть нормативним документам та захист від штрафів
  27. 15.1. ПРРО є-чек закриває всі вимоги нормативних документів по ПРРО
  28. 15.2. Що таке законний чек, форма та обов'язкові реквізити
  29. 15.3. Чек в є-чек відповідає всім вимогам до чеку по формі та змісту
  30. 15.5. Z-звіт в є-чек відповідає вимогам по формі та змісту
  31. 16. Повернення товару
  32. 17. Контрольна стрічка
  33. 18. Штрафи при роботі з касою
  34. 18.1. Штрафи при роботі з касою  
  35. 18.2. Штрафи за невидачу чека при роботі з касою - практика 2022-2023 рр.
  36. 18.2. Штрафи за невидачу чека при роботі з касою - практика 2022-2023 рр.  
  37. 19. Робота із залишками товарів
Перейти до інструкції

Прийом оплат платіжними картками в смартфоні та на POS терміналі з є-чек:

  1. 1. Додатковий обов 'язок для торговця - забезпечити безготівковий розрахунок
  2. 2. Платіжні рішення та інструменти, які забезпечують безготівковий розрахунок
  3. 3. Платіжні рішення, інтегровані в є-чек
  4. 4. Технологія Visa tap to phone (t2p) в є-чек
  5. 4.1. Особливості використання технології Visa tap to phone в є-чек
  6. 4.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через технологію Visa tap to phone
  7. 4.3. Технологія Visa tap to phone в є-чек: алгоритм створення чеку та прийома оплат
  8. 5. Платіжний QR-код в є-чек
  9. 5.1. Платіжний QR-код в є-чек, особливості використання
  10. 5.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через QR-код
  11. 6. POS термінали з є-чек
  12. 6.1. POS термінали з є-чек, особливості використання
  13. 6.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через POS термінал з є-чек
  14. 7. Як замовити еквайринг в є-чек
  15. 8. Безготівкові розрахунки: коли треба, а коли не треба видавати чек
  16. 8.1. Які оплати картками потребують видачу чеку
  17. 8.2. Які безготівкові розрахунки не потребують видачі чеку
  18. 9. Поєднання ПРРО та POS терміналів, чи потрібні реквізити платіжної операції в чеку
Перейти до інструкції

Робота в особистому кабінеті Власника ПРРО

  1. 1. Вхід в особистий кабінет Власника
  2. 2. Відновлення та заміна пароля та логіна
  3. 2.1. Відновлення та заміна пароля та логіна для Власника
  4. 2.2. Відновлення та заміна пароля та логіна для співробтника
  5. 3. Завантаження КЕП
  6. 3.1. Завантаження КЕП на пристрій для роботи з касою
  7. 3.2. Додавання КЕП Власника до особистого кабінету Власника для реєстраційних дій
  8. 4. Налаштування для роботи в ПРРО
  9. 4.1. Налаштування особитого кабінету Власнику ПРРО, мобільна версія
  10. 4.3. Налаштування зовнішнього вигляду чеку, мобільна версія
  11. 4.4. Вибір групи податків для створення товарів, мобільна версія:
  12. 4.5. Налаштування одиниць вимірювання, мобільна версія:
  13. 4.7. Загальний перелік налаштувань в є-чек
  14. 5. Робота з товарами та категоріями
  15. 5.1. Вимоги відображення товару в чеку
  16. 5.2. Вимоги до роботи з підакцизними товарами в ПРРО
  17. 5.3. Вимоги по веденню обліку товарів та кому потрібно вести облік
  18. 5.4. Правила створення товарів та категорій та способи їх заведення в є-чек
  19. 5.5. Створення категорій товарів, мобільна версія:
  20. 5.6. Створення товарів вручну, мобільна версія
  21. 5.8. Створення підакцизного товару
  22. 5.9. Завантаження з є-чек шаблону файлу Excel для імпорту товарів
  23. 5.10. Коректне заповнення шаблону Excel файлу
  24. 5.11. Імпорт товарів із Excel файлу
  25. 5.12. Експорт товарів із Excel файлу
  26. 5.13. Додавання категорій товарів до торгових точок
  27. 7. Робота зі співробітниками в є-чек
  28. 8. Робота зі звітністю
  29. 8.1 Копія Z-звіту
  30. 8.2 Періодичний звіт
  31. 8.3 Звіт за обраний період
  32. 8.4. Контрольна стрічка
  33. 8.5. Звіт по чекам
  34. 9. Робота з архівом чеків
  35. 10. Випуск через є-чек хмарної печатки ПРРО та її зберігання
  36. 11. Замовлення еквайрингу
  37. 12. Оформлення підписки в є-чек
  38. 13. Реферальна програма в є-чек
Перейти до інструкції

Розрахункові операції та все що потрібно знати

  1. 1. Розрахункові операції відповідно до ЗУ 265/95-ВР та зобов'язання при їх здійсненні
  2. 1.1. Нормативні документи по розрахунковим операціям
  3. 1.2. ЗУ 265/95-ВР визначає сутність розрахункових операцій та порядок їх проведення
  4. 1.3. Постанова КМУ 894 визначає обов'язок торговця забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків
  5. 1.4. Розрахункова операція – це
  6. 1.5. Зобов'язання торговця які виникають при здійсненні розрахункових операцій
  7. 2. Хто здійснює розрахункові операції відповідно до ЗУ та підпадає під зобов'язання використовувати РРО/ПРРО, а хто ні
  8. 2.1. Здійснюють розрахункові операції та підпадають під зобов'язання фіскалізації
  9. 2.2. Цікаві цифри щодо ФОП, які зобов'язані фіскалізуватись та активність використанння ПРРО  
  10. 3. Від застосування РРО та ПРРО звільнено
  11. 3.1. Від застосування РРО та ПРРО та розрахункових книжок звільнено
  12. 3.2. Від застосування РРО та ПРРО при застосуванні розрахункових книжок звільнено
  13. 4. Вимоги до процесу розрахункових операцій: форма чеку, звітність, облік товарів
  14. 4.1 Законний чек
  15. 4.2 Обов'язкові реквізити чеку відповідно до Положення №13
  16. 4.3. Приклад коректного розрахункового документу (чеку)
  17. 4.4. Правила заведення товару в чек
  18. 4.5. Коректне заведення акцизних товарів в чек
  19. 4.6 Ведення обліку товарів
  20. 4.7 Звіти при роботі РРО/ПРРО
  21. 4.8 Контрольна стрічка
  22. 4.9 Приклади коректного Z-звіту
  23. 5. Безготівкові розрахункові операції: які потребують видачі чеків, а які - ні
  24. 5.1. Прийом оплат картками – розрахункова операція
  25. 5.2. Здійснити безготівковий розрахунок - обов 'язок для торговця
  26. 5.3 Інструменти забезпечення безготівкових розрахунків
  27. 5.4. Безготівкові розрахунки, які не потребують видачі чеку та не вважаються розрахунковими операціями
  28. 5.6 Прийом оплат на карту фізичної особи та ключ-карту ФОП: чи потрібно видавати чек
  29. 6. Штрафи при розрахункових операціях
Перейти до інструкції

ПРРО, або РРО, в чому різниця

  1. 1. Інструменти фіскалізації, які виконують ЗУ 265: РРО та ПРРО, розрахункові книжки
  2. 2. РРО: як побудовано, особливості та логіка роботи відповідно до ЗУ, правила використання, реєстрація в ДПС
  3. 2.1 Що таке РРО відповідно до ЗУ та особливості використання, реєстрацій та обслуговування
  4. 2.2 Висновки по РРО
  5. 3. ПРРО як побудовано, особливості та логіка роботи, правила використання, реєстрація в ДПС
  6. 3.1 Що таке ПРРО відповідно до ЗУ та особливості використання, реєстрацій та обслуговування
  7. 3.2 Висновки по ПРРО
  8. 4. Порівняння ПРРО та РРО
  9. 4.1. Порівняння ПРРО та РРО  
  10. 4.2. Порівняння витрат на ПРРО та РРО  
  11. 4.3 Переваги використання порівняно з касовим апаратом
  12. 4.4. ПРРО- це Ваш смартфон
  13. 4.5. ПРРО – це швидкий старт фіскалізації
  14. 4.6. ПРРО -це мобільність
  15. 4.7. ПРРО – це економія на обладнанні для організації точки продаж та робочого місця касира до 50 тис. грн.
  16. 4.8. ПРРО – це більше можливостей та виконання 2-х вимог для торговця одночасно – видачі чеків та прийома безготівкових оплат
  17. 4.9. З ПРРО ви ще й суттєво економите час та позбавляєтесь від походів до податкової для реєстраційних дій
  18. 4.10. ПРРО – це екологічність, економія, відсутність бюрократії та контроль бізнесу
  19. 4.11. З ПРРО Ви оптимізуєте Ваш бізнес, робите його більш структурованим та сучасним
  20. 5. Як обрати ППРО
  21. 5.1 За якими критеритеріями обирати ПРРО
  22. 5.2.Конкурентні переваги є-чек
Перейти до інструкції

Політика конфіденційності Е-ЧЕК

  1. Політика конфіденційності Е-ЧЕК Загальні положення Ця Політика конфіденційності визначає порядок отримання, зберігання, оброблення, використання і розкриття персональних даних користувача та/або його уповноваженого представника, та інших заінтересованих осіб (далі – користувач) Веб-сайт Сервісу Персональні дані користувача – дані, надані та або створені під час реєстрації, ідентифікації та використання сервісу Користувач повинен уважно ознайомитися з цією Політикою конфіденційності і висловити свою повну згоду з її умовами шляхом проставляння відмітки під час заповнення реєстраційної форми "Реєстрація". Користувач не має права використовувати Сервіс, якщо він не згоден з умовами цієї Політики конфіденційності. Користувач дає свою однозначну згоду з умовами цієї Політики конфіденційності та надає Оператору Сервісу право на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, публікацію, знищення персональних даних. Користувач несе відповідальність за свої дії, які вчиняються ним на Сервісі, та дії осіб, які вчиняються від його імені з використанням даних персональної ідентифікації. Користувач визнає, що в разі недбалого ставлення до безпеки і захисту його персональних даних та даних авторизації, треті особи можуть отримати несанкціонований доступ до облікового запису і персональних та інших даних користувача. Оператор Сервісу не несе відповідальності за збитки, завдані таким доступом. Користувач несе відповідальність за зміст інформації, яка оприлюднюється ним на Сервісі. Оператор Сервісу має право здійснювати контроль за інформацією, що розміщується користувачем, та повідомляти користувачу, що розмістив інформацію неналежного змісту, про такі випадки Користувач дає свою згоду на передачу персональних даних контролюючим органам відповідно до вимог законодавства України та нормативно-правовими актами в сфері використання реєстраторів розрахункових операцій.     Інформація та персональні дані, які можуть збиратися Оператором Сервісу може збиратися така інформація та/або персональні дані: • ім'я, прізвище, по батькові контактної або уповноваженої особи користувача, найменування користувача, реквізити користувача, контактні телефони, адреса електронної пошти, юридична та поштова адреса користувача, код згідно з ЄДРПОУ (для юридичної особи)/індивідуальний податковий номер (для фізичної особи та фізичної особи – підприємця), номер фінансової ліцензії (для фінансової установи), серія та номер паспорта (у т.ч. в разі відмови від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку через релігійні переконання)/інший реєстраційний код (для нерезидента) користувача та інша інформація, яка може бути передбачена умовами використання Сервісу та нормативно-правовими актами в сфері використання реєстраторів розрахункових операцій; • файли cookies з метою визначення браузера користувача і надання залежних від цього сервісів; • помилки роботи Сервісу, ініційовані користувачем; • поведінка користувача на Сервісі, в тому числі, у разі розміщення користувачем інформації шкідливого та образливого характеру та інформації, що не має відношення до Сервісу (у такому разі Оператором Сервісу може бути прийняте рішення про зняття з оприлюднення такої інформації); •IP-адреса користувача для ведення журналу активності користувача. Вся інформація збирається "як є" і не змінюється Оператором Сервісу в процесі збору даних. Мета використання інформації та персональних даних Для ідентифікації (авторизації) як користувача може бути використано ім'я, прізвище, по батькові, адреса електронної пошти, пароль на Сервісі, код ЄДРПОУ/ІПН/інший реєстраційний код користувача. Контактна інформація може бути використана у поштових розсилках тощо. Користувач може відмовитися від розсилки повідомлень інформаційного та/або рекламного характеру. Інформація про користувача, в тому числі персональні дані, використовуються з метою забезпечення реалізації цивільно-правових, податкових та відносин у сфері бухгалтерського обліку, виконання договірних зобов'язань з надання послуг, для ідентифікації користувача, з метою надання послуг, оброблення платежів, відправки інформації поштою, електронною поштою, проведення розрахункових операцій, надання звітності, ведення бухгалтерського та управлінського обліку, поліпшення якості надання послуг. Умови надання доступу до персональних даних Оператор Сервісу не передає персональні дані користувачів третім особам, за винятком випадків, передбачених у цій Політиці конфіденційності нормативно-правових актах з питань функціонування реєстраторів розрахункових операцій. Розкриття персональних даних без згоди користувача або уповноваженої ним особи допускається у випадках, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини, зокрема, але не обмежуючись за обґрунтованими запитами державних органів, що мають право подавати заявки та отримувати такі дані. Зміна або видалення інформації Користувач в будь-який момент може змінити особисту інформацію або відмовитися від розсилки повідомлень інформаційного та/або рекламного характеру. Антикорупційне застереження Користувачі, їх афілійовані особи, працівники або посередники не виплачують, не пропонують виплатити і не дозволяють виплату будь-яких грошових коштів або цінностей, прямо або побічно, будь-яким особам, для здійснення впливу на дії чи рішення цих осіб з метою отримати які-небудь неправомірні переваги чи інші неправомірні цілі. Користувачі, їх афілійовані особи, працівники або посередники не здійснюють дії, що кваліфікуються законодавством, як давання/отримання хабара, комерційний підкуп, а також дії, що порушують вимоги чинного законодавства та міжнародних актів про протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом. Користувачі відмовляються від стимулювання яким-небудь чином працівників оператора Сервісу, в тому числі шляхом надання грошових сум, подарунків, безоплатного виконання на їхню користь робіт (послуг) та іншими, не позначеними у цьому пункті, способами, що ставлять працівника в певну залежність і спрямованих на забезпечення виконання цим працівником будь-яких дій на користь стимулюючої його сторони. У разі виникнення в Оператора Сервісу підозри, що відбулося або може відбутися порушення будь-яких антикорупційних умов, Оператор Сервісу зобов'язується повідомити користувача про таку підозру. Після повідомлення, Оператор Сервісу має право зупинити надання послуг користувачеві до отримання підтвердження, що порушення не відбулося або не відбудеться. Це підтвердження повинне бути спрямоване протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати направлення повідомлення. Користувачі визнають проведення процедур щодо запобігання корупції та контролюють за їх дотриманням та забезпечують реалізацію процедур з проведення перевірок з метою запобігання ризиків залучення до корупційної діяльності. Користувачі визнають, що їхні можливі неправомірні дії та порушення антикорупційних умов можуть нести несприятливі наслідки, передбачені чинним законодавством України. Користувачі гарантують здійснення належного розгляду по представленим в рамках цього розділу Політики конфіденційності фактами, з дотриманням принципів конфіденційності та застосування ефективних заходів щодо усунення практичних труднощів та запобіганням можливих конфліктних ситуацій. Користувачі гарантують повну конфіденційність з питань виконання цих антикорупційних умов, а також відсутність негативних наслідків, як для Оператора Сервісу в цілому, так і для конкретних працівників Оператора Сервісу, які повідомили про факт порушень. Зміни в політиці конфіденційності Оператор Сервісу може змінити умови Політики конфіденційності шляхом внесення змін на Сервісі у вкладенні Користувачі зобов'язуються періодично переглядати умови Політики конфіденційності, щоб бути поінформованими про те, як Оператор Сервісу захищає інформацію про Користувачів на Сервісі. Оператор Сервісу не несе відповідальності за шкоду або збитки, яких зазнав користувач або треті особи в результаті помилкового розуміння або нерозуміння умов цієї Політики конфіденційності. Інші умови У разі, якщо будь-яке положення Політики конфіденційності, включаючи будь-яку пропозицію, пункт або їх частину, визнається таким, що суперечить закону, або недійсним, то інші положення, які не суперечать закону, залишаються в силі і є дійсними, а будь-яке недійсне положення, або положення, яке не може бути виконано, вважається зміненим, виправленим в тій мірі, в якій це необхідно для забезпечення його дійсності і можливості виконання. Приймаючи умови цієї Політики конфіденційності, Користувач погоджується з умовами використання Сервісу та нормативно-правовими актами в сфері використання реєстраторів розрахункових операцій в редакції чинній на момент використання Сервісу. Внесення змін та доповнень до цієї Політики конфіденційності здійснюється Оператором в односторонньому порядку. Сторони вважають актуальними та керуються умовами тієї редакції Політики конфіденційності, що розміщена у вільному доступі на Веб-сайті Оператора в момент використання сервісу Користувачем. Користувач має права передбачені Законом України "Про захист персональних даних". Ця Політика конфіденційності поширюється на користувача з моменту, коли користувач погодився з умовами цієї Політики конфіденційності.
Перейти до інструкції

Завантажуйте та заходьте у свій кабінет ПРРО через смартфон, планшет

Користуйтесь 1-ий місяць безкоштовно

Або просто відскануй QR-код вашим пристроєм

Дякую! Дані успішно відправлені.

ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ

Натискаючи кнопку “Надіслати”, я погоджуюсь з політикою конфіденційності

Або набирайте персонального менеджера для консультації