У такому разі адресою вашої точки при реєстрації буде ваша адреса реєстрації як ФОП .
А під час реєстрації каси необхідно вказати тип ПРРО: Пересувний.
Повноцінний режим офлайн доступний Вам на будь-якому пристрої. Використовуйте його за відсутності інтернету або зв'язку з податковим сервером. Оффлайн режим увімкнеться автоматично, ви зможете продовжувати безперебійно працювати та видавати чеки. При поновленні стабільного інтернет-з'єднання та/або відновлення зв'язку з сервером ДПС програма автоматично запропонує перейти в онлайн режим роботи та відправити всі сформовані в офлайні чеки до податкової. Після відправки до податкової офлайнові чеки відобразяться в історії продажів.
Режим офлайн, необмежений за часом. Нагадуємо, що згідно ЗУ від 15.03.2022 №2120-IX під час військового стану Ви можете користуватися режимом офлайн не обмежуючись 36 годинами.
Офлайн режим може бути активований лише на відкритій зміні.
Для закриття зміни потрібно вийти з офлайн режиму, надіславши всі офлайнові чеки до податкової.
1. Суть розрахункових операцій та порядок їх здійснення визначає:
Закон України 265/95-ВР від 06.07.1995 року «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».
Застосування реєстраторів розрахункових операцій
2. З 1 січня 2022 року набрали чинності зміни до Закону України 265/95-ВР від 06.07.1995 року «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». Зміни № 1117-IX від 17.12.2020
Зміни до ЗУ передбачили можливість використання крім класичних касових апаратів (РРО), програмні каси (ПРРО).
3. З 1 серпня 2023 року вступив в силу ЗУ 8401, який передбачив:
4. Обов'язок торговця забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків визначає:
Постанова КМУ №894 від 01.01.2023 року Про встановлення строків, до настання яких торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги)
З 01 січня 2023 року відповідно до Постанови КМУ №894 передбачений обов'язок для торговців забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків у встановлені строки.
1. Строки, до настання яких, торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків:
● з 1 січня 2023 р. понад 25 тис. осіб
● з 1 січня 2024 р. від 5 до 25 тис. осіб
● з 1 січня 2025 р. - менше ніж 5 тис. осіб (крім торговців, зазначених у підпункті 4 цього пункту);
● з 1 січня 2026 р. - платники єдиного податку першої групи, при торгівлі з використанням торгових автоматів, виїзну (виносну) торгівлю, продаж власноруч вирощеної або відгодованої продукції.
2. Обов'язок дійсний для торговців, які продають свої товари, або надають послуги:
● як з місцем реалізації товару, або послуги,
● так і дистанційно.
3. Виконати постанову можна у тому числі з використанням:
● електронних платіжних засобів: інтернет еквайринг (Лігпей, Фонді, іРay.ua, тощо), QR-код для оплати
● платіжних застосунків: Visa tap to phone
● або платіжних пристроїв: POS-термінал
ЗУ 8401 який вступив в силу з 1 серпня 2023 року передбачив:
Амністія не діє на:
Друкувати електронний чек не обов’язково відповідно до ЗУ. Його достатньо просто продемонструвати Клієнту.
Але, якщо покупці вимагають друку чеку, а ви хочете бути клієнтоорієнтовним, друкувати чеки зі смартфону легко. В є-чек інтегровані 2 моделі принтеру:
Термопринтер чеків WINPAL USB+Bluetooth 58 мм (WP-T2C)
POS-принтер GPRINTER ISH-58 USB+Bluetooth (ISH-58 BT)
Достатньо 1 раз підключити ці пристрої через Bluetooth і друк чеку відбувається автоматично при натисканні на кнопку Друк чеку по факту створного чеку.
Ви можете використовувати й іншу модель принтеру. Тоді друк чеку відбуватиметься через кнопку Відправка чеку/Bluetooth/ ваш принтер.
Це не заборонено, РРО та ПРРО можна використовувати паралельно. При цьому ПРРО завжди економніше, зручніше та функціональніше.
ПРРО Приватбанку розроблено виключно для власних POS терміналів з обов'язковим використанням еквайрингу від ПриватБанку та не підтримується на інших пристроях. Вартість оренди такого терміналу складає 400 грн./міясць.
З ПРРО є-чек ви не прив'язані до POS терміналу, а можете працювати з касою на будь-якому пристрої, навіть на власному смартфоні за найвигіднішим тарифом на ринку – 125 грн. у міс. за одного ФОП незалежно від кількості торгових точок, кас, касирів або виданих чеків.
Порівняно з ПРРО ПриватБанку є-чек також:
Тому, якщо ви закікавлені працювати з професійним, якісним та функціональним ПРРО - Вам в є-чек.
А за бажанням використовувати еквайринг від Приватбанку ви можете його підключити в є-чек на смартфоні платіжні технології від ПриватБанку Visa tap to phone та платіжний QR з еквайрингом від ПриватБанку.
Для старту роботи з ПРРО є-чек вам необхідно:
1) скачати програму є-чек на смартфон або зайти в браузері на ПК або ноутбуці в кабінет є-чек
2) мати при собі файловий тип ключа КЕП ФОПа, який зареєстрований в електронному кабінеті податкової
Зміна може відкриватися лише тоді , коли підприємець хоче видавати чеки та закривається за законом протягом 24 годин, але до 24:00
· Відкривати та закривати зміну можна кілька разів на день головне проводити повний комплекс обов'язкових дій під час роботи з касою .
· Вхід до каси відбувається під номером телефону касира та ПІНом касира .
· Робота з касою / фіскалізація чеків відбувається під ЕЦП касира .
· Не можливо на одній касі одночасно працювати декільком касирам . Для паралельної роботи необхідно кілька кас, в кожній працює окремий касир .
· У разі зміни касира на касі , необхідно закрити зміну , відправити Z- звіт , а після зайти під новим касиром до каси, відкрити зміну та працювати з касою .
· Касир, який відкрив зміну , повинен її і закрити . В окремих ситуаціях , це може робити Адміністратор / Власник , якщо їх ключ був попередньо зареєстрований із правами Старшого касира у податковій . Наприклад якщо зміна відкривалася з WEB версії , її можливо закрити з іншого комп'ютера через ЕЦП Ключ Власника
· Старший касир може відкривати / закривати будь-яку зміну .
· Власник / ФОП+Адміністратор може працювати касиром лише на головній касі , на інших лише при прив'язці себе як касира до інших кас .
· До торгових точок повинні бути прив'язані відповідні категорії товарів , доступні на торгових точках.
· Касі повинні бути обов'язково прив'язані до відповідних торгових точок .
· Касирі повинні бути обов'язково прив'язані ФОПом / власником до відповідних кас, з якими вони мають права працювати .
· ФОП/ власник та адміністратор мають однакові права та можуть створювати товари, ТТ, каси , касирів, інших співробітників, наділяти правами, прив'язувати каси до ТТ, касирів до каси, бачити в режимі онлайн всі ТТ, каси , касирів та аналітику по ним, формувати Z-звіт по кожній касі та відправляти її в податкову.
Печатка ПРРО - це дублікат КЕП ФОПа , який може використовуватися касирами для проведення касових операцій та роботи з касою, але не персоніфікує касира. Печатку ПРРО можна отримати в центрі сертифікації, який видав КЕП ФОПа, або окремо від КЕП ФОП.
1. Авторизація в є-чек займає 1 хвилину.
2. Реєстрація торгової точки, каси та касира в ДПС та заповнення форм 20-ОПП, 1-ПРРО, 5-ПРРО займає до 20 хвилин. Реєстрація в ДПС відбувається прямо через є-чек – вам не потрібно ходити в податкову. Всі форми адаптовані та максимально скорочені за рахунок КЕП та випадаючих інтегрованих списків. Кожне поле має підказку та приклад по заповненню та в форми додані відеоінструкції по їх заповненню.
Але вам достатньо набрати персонального менеджера від є-чек , щоб в телефонному режимі отримати супровід по всьому процесу реєстрації. Набирайте 0 800 21 21 57 та ми все швидко зробимо разом з вами!
Для коректної роботи з касою необхідно дотримуватися простої послідовності:
1) зайти в додаток під номером телефону співробітника та ввести свій пін-код;
2) вибрати потрібну касу для роботи;
3) відкрити зміну;
4) зробити службове внесення готівки – для видачі решти покупцям;
5) створювати чеки та приймати оплати;
6) наприкінці робочого дня формуєте Z -звіт;
7) програма запропонує зробити службове вилучення готівки з каси;
8) відправляєте Z-звіт у податкову, підписавши своїм КЕП.
Працюйте з касою є-чек легко, правильно, та без штрафів! А за наявності питань, набирайте 0 800 21 21 57 та персональний менеджер супроводить Вас по всім крокам!
Так, звісно, це дозволено. При цьому вам необхідно виконувати обов'язкову послідовність дій: відкривати та закривати зміну в касі, а потім відкривати нову. Одна зміна повинна бути закрита до 24:00.
Перевірити фіскальний чек можна за посиланням в електронному кабінеті податкової https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check .
В є-чек перевірити чек можна навіть в момент продажу. Коли чек створено та фіскалізовано, можна натиснути "Перевірка на сайті ДПС" і побачити чек там. Всі фіскалізовані чеки Ви також можете перевірити у своєму профілі є-чек в "Історія продажів" на головному екрані при користуванні зі смартфону та в розділі "Звіти"/"Архів чеків" при користуванні з ПК, планшету.
1. Усі створені та фіскалізовані чеки зберігаються на захищених серверах є-чек та ДПС необмежений період.
2. Усі створені, але не фіскалізовані чеки ви можете зберігати в чернетках чеку, натиснувши "дискетку" в корзині після створення.
Всі фіскалізовані чеки в є-чек Ви можете відкрити, перевірити та відмінити через повернення товару:
Усі відправлені до ДПС Z-звіти можна перевірити у своєму профілі в є-чек в розділі "копія Z-звіту" (розділ знаходиться на головному екрані при користуванні є-чек зі смартфону, та у Розділі "Звіти" при користуванні на ПК. Копії Z-звітів зберігаються на захищених серверах є-чек та в ДПС необмежений період.
Звіт було успішно відправлено до податкової, якщо йому було присвоєно ідентифікатор від податкової (набір цифр та букв) та підписано ключем касира.
Та, ви можете видаляти та завантажувати із Excel товари нескінчену кількість разів. Усі зміни у списку товарів при натисканні синхронізації в розділі "Товари" відобразяться на всіх пристроях з є-чек, з якими працюєте ви, або ваші касири .
Якщо у вас велика кількість номенклатури, самим зручним способом буде завантажити її в додаток є-чек за допомогою Excel файлу. Excel файл з товарами також можна вивантажити, внести корегування та завантажити оновлений файл.
Щоб робота з касою була легкою та функціональною в є-чек передбачено:
1. Можливість створення та редагування товарів з будь-якого пристрою: смартфонів, веб, POS терміналів. в момент про
2. Синхронізація створених товарів по всім пристроям з є-чек через особистий кабінет. Тобто, якщо ви створюєте товари зі смартфону вони відобразяться на інших пристроях.
3. Можливість змінювати ціну створеного товару на всіх пристроях - вільна ціна.
4. Всі можливі одиниці виміру для товарів та послуг, щоб ви могли продавати будь-який товар/послугу (налаштувати додаткові одиниці вимірювання товару можна в профілі компанії в додатку є-чек).
5. Імпорт/експорт товарів із Excel. Якщо у вас велика кількість номенклатури, найзручнішим буде завантажити ї в додаток є-чек за допомогою Excel файлу. Excel файл з товарами також можна вивантажити, внести корегування та завантажити оновлений файл.
6. Створення категорій товарів, та пошук товару лише у вибраній категорії.
7. Додавання визначених категорій товарів до торгових точок, щоб саме вони були на точці доступні.
8. Пошук товару за назвою (повинно бути вказано не менше 3-х перших букв назви товару).
9. Кодування товару - додавання при заведенні товару внутрішнього коду, щоб швидко знайти та додати потрібну позицію у чек.
10. Сканування штрих-коду товару (при використанні є-чек на смартфоні сканування відбувається через камеру смартфону).
11. Зручні фільтри товарів при продажі.
12. Можливість додавати в чек товару зі списку, або якщо його немає в переліку ваших товарів, додавання товару просто в момент продажу, використовуючи опцію "товар поза списком", окрім продажу підакцизних товарів (алкоголь та тютюн). Акцизні товари відповідно до вимог повинні бути заведені завчасно.
Серед всіх конкурентів на ринку робота з товарами в є-чек - найфункціональніша.
Чекбокс і Вчасно - в смартфоні лише робоче місце касира. Тільки з web ви можете створювати товари, касирів, проводити реєстрації в ДПС, фіксувати залишки товарів, робити потрібні налаштування вашого особистого кабінету. Створені товари зі смартфону не зберігаються для використання на інших пристроях. А в створених через web товарах не можливо змінювати ціну.
В є-чек Власник особистого кабнету в є-чек (ФОП, уповноважена особа підприємства) може розмежовувати функціонал для співробітників через присвоєння співробітнику відповідної ролі. Ролі, які передбачені для співробітників в є-чек: касир, адміністратор, аналітик передбачає відповідний функціонал.
Відповідно до функціоналу для касира в є-чек, Касир не має права ні створювати, ні змінювати перелік товарів, але йому доступний функціонал надання знижки при проведенні чеку, також доступна функція «вільна ціна» - це редагування ціни товару, який вже доданий в чек клієнта.
Роль співробітника не має значення для реєстрації співробітника в якості касира в ДПС по Формі 5-ПРРО.
Ролі та функціонал для ролей в є-чек:
Відпрака Z -звіту складається з 2-х частин:
1. Формування Z-звіту - можна налаштувати автоматично. Відповідно до вимог формування Z-звіту повинно бути здійснено до 24:00.
2. Відправка Z-звіту - налаштовувати автоматично можливо лише при використанні хмарного сховища для зберігання вашого КЕП, тому що Z-звіт повинен бути підписаний вашим КЕП перед відправкою. Відповідно до вимог відправка Z-звіту повинна бути здійснено на протязі 72 годин від формування Z-звіту.
программу є-чек та ваш особистий кабінет в є-чек можна використовувати на будь-яких пристроях одночасно. Ви заходите в є-чек на пристрої, вводите свій логін та пароль, обираєте потрібну касу для роботи, відкриваєте зміну та працюєте. Якщо на касі, яку ви обрали для роботи, вже працює інший касир, ви не зможете відкрити зміну та працювати на цій касі.
Тому що з однією касою одночасно може працювати лише один співробітник зі своїм КЕП і лише на одному пристрої, оскільки кожному пристрою надається ID.
Даний ID пристрою також записується при відкритті зміни і тільки з тим самим ID пристрою можна закрити зміну.
Якщо ви оберете касу, на якій не відкрита зміна іншим касиром, ви можете працювати з нею без проблем.
Повноцінний режим офлайн доступний в є-чек на будь-якому пристрої. Використовуйте його за відсутності інтернету або зв'язку з податковим сервером. Оффлайн режим увімкнеться автоматично і ви зможете продовжувати безперебійно працювати та видавати чеки. При поновленні стабільного інтернет-з'єднання та/або відновлення зв'язку з сервером ДПС програма автоматично запропонує перейти в онлайн режим роботи та відправити всі сформовані в офлайні чеки до податкової. Після відправки до податкової офлайнові чеки відобразяться в історії продажів.
Багатофункціональний режим офлайн в є-чек дозволяє не лише видавати чеки, а й повноцінно відкривати та закривати зміну, щоб не порушувати вимоги до роботи з касою. Для роботи офлайн режиму потрібно один раз відкрити зміну в онлайн при наявності інтернету та зв'язку з податковим сервером, щоб отримати 2000 резервних офлайн чеків від ДПС. Після цього вже можна і відкривати і закривати зміну необмежене кількість разів.
Режим офлайн під пчас військового стану необмежений за часом відповідно до ЗУ від 15.03.2022 №2120-IX. До війскового стану офлайн режим не повинен перевищувати 36 годин безперервної та 168 годин в місяць.
Ви можете використовувати повний функціонал ПРРО є-чек БЕЗКОШТОВНО перші 30 днів.
За цей період ви можете повноцінно створити товари, зареєструвати торгові точки, каси та касирів, працювати з касою та видавати чеки. І ми впевнені, що ви залишитесь нашим Клієнтом.
А персональні менеджери повністю проконсультують та супроводять для швидкого початку роботи.
Отже, оцініть є-чек в роботі та залишайтесь нашим постійним клієнтом!
1. Товари народного споживання, облік вести не потрібно.
2. Облік товарних запасів – треба вест для ризикових груп товарів (акцизні товари, техніка, ювелірні вироби, медичні препарати).
3. Якщо торгуються і ризикові і неризикові групи товарів в одній торговій точці –треба вести облік товарних запасів по всім товарам, представленим на продаж в торговій точці.
4. При перевірці ведення обліку товарних запасів повинні бути: накладна на переміщення товарів, хто відвантажив, хто отримав, кількість товару, ціна. Порядок ведення обліку товарів: Наказ № 496 від 03.09.2021 МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ.
У формі 20-ОПП подаються всі дані про об’єкт оподаткування, тому всі дані про цей об’єкт мають у ньому подаватися. Якщо підприємницька діяльність здійснюється з декількох автомобілів (фургонів, причепів) – необхідно за формою 20 ОПП реєструвати кожний з указанням номеру шасі.
Відповідно до Положення № 13 про зміст розрахункових/електронних розрахункових документів в чеку при здійсненні електронної платіжної операції повинні бути наступні реквізити:
11. ідентифікатор еквайра та торгівця або інші реквізити, що дають змогу їх ідентифікувати (рядок 11);
15. реквізити електронного платіжного засобу (платіжної картки), допустимі правилами безпеки платіжної системи, перед якими друкуються великі літери «ЕПЗ» (рядок 15);
16. напис «ПЛАТІЖНА СИСТЕМА» (найменування платіжної системи, платіжний інструмент якої використовується, код авторизації або інший код, що ідентифікує операцію в платіжній системі та/або код транзакції в платіжній системі, значення коду) (рядок 16);
17. підпис касира (якщо це передбачено правилами платіжної системи), перед яким друкується відповідно напис «Касир» (рядок 17);
18. підпис держателя електронного платіжного засобу (платіжної картки) (якщо це передбачено правилами платіжної системи) в окремих рядках, перед якими друкуються відповідно написи «Касир» та «Держатель ЕПЗ» (рядок 18);
19. позначення форми оплати (готівкою, електронним платіжним засобом, у кредит, тощо), суму коштів за цією формою оплати та валюту операції (рядок 19);
На протязі 23 року ДПС обрало чітку загальну позицію, штрафувало за не виконання та роз'яснювало, що ПРРО та POS терміналу мережею Wi-Fi і є поєднання.
Цитата із роз'яснення ДПС:
"РРО, фіскальні реєстратори та ПРРО забезпечують інтеграцію (можливість з'єднання чи поєднання завдяки інтерфейсам RS-232, USB, Ethernet або Wi-Fi, з POS-системою персонального комп'ютера касира, платіжними системами та POS-терміналами банківських установ. Зазначена можливість касової техніки використовується всіма без виключення платниками податків, зокрема при використанні Wi-Fi з'єднання РРО/ПРРО з мережею інтернет."
Звільнено від застосування РРО, ПРРО та розрахункових книжок:
1. платників єдиного податку, якщо річний обсяг розрахункових операцій не перевищує 1.1 млн на один структурний (відокремлений) підрозділ.
Обсяг розрахункових операцій не повинен перевищувати 167 розмірів мінімальних заробітних плат (у 2022 році це майже 1,09 млн грн, в 2023 это около 1.1 млн)
2. сфери діяльності відповідно до ст.9:
- ринки, але при здійсненні готівкових операцій,
- при торгівлі продукцією Власного виробництва
- при торгівлі білетами на залізничному та авіо транспорті
- при торгівлі водою, молоком, квасом, олією, рибою
- при розрахунках за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування
3. суб'єктів господарювання (СГ),які працюють на території села, але за умови, якщо:
- їх валовий річний дохід не перевищує 167 розмірів мінімальних заробітних плат= 1 118 900 грн.
- якщо вони не здійснюють торгівлю підакцизними товарами, або дистанційну торгівлю,
- якщо їх сільська влада не прийняла рішення про обов'язковість РРО
Важливо: всі СГ, хто відноситься до ст.9 мають право використовувати РРО/ПРРО без їх переведення у фіскальний режим роботи. При цьому у разі виникнення спору між контролюючим органом та такою особою щодо обсягу продажу, що дозволяє такій особі користуватися пільгами, визначеними статтею 9 цього Закону, враховуються документи, що є продуктом ПРРО.
Для старту роботи з ПРРО є-чек необхідно:
1) завантажити програму є-чек на смартфон або зайти в браузері на ПК або ноутбуці в є-чек через посилання і кнопці Реєстрація;
2) мати при собі файловий тип ключа ЕЦП ФОПа, який зареєстрований в електронному кабінеті податкової.
Як почати працювати у ПРРО є-чек?
А персональний менеджер від є-чек супроводить вас по всім крокам та допоможе швидко розпочати роботу без зайвих витрат часу.
є-чек - є швидка відповідь!
1. Прийом оплат картками вважається розрахунковою операцією та потребує видачі чеку.
А отже, Ви повинні видати чек, якщо отримуєте оплату картою через:
· банківський платіжний POS термінал у торговій точці;
· платіжні застосунки, наприклад, через технологію Visa tap to phone;
· інтернет еквайринг, за допомогою електронних платіжних засобів (Лігпей, Фонді, іРay.ua) та оплату по QR коду;
· інтернет банкінг (Приват 24, Ощад 24 тощо), коли при оплаті Ваші реквізити вказані НЕ у форматі ІВАN.
Тип таких оплат в чеку - оплати картка, безготівковий.
2. Не вважаються розрахунковими операціями та не потребують видачі чеку лише ті безготівкові операції, при здійсненні яких реквізити вказані в форматі ІВАN.
3. Прийом оплат на Ключ-карту ФОП вважається також розрахунковою операцією та потребує видачі чеку.
Ключ-карта – це карта, яка випускається до розрахункового рахунку ФОПа, відповідно, оплата відбувається на картковий рахунок (номер карти, а не IBAN рахунку). А отже операція вважається розрахунковою та підлягає обов'язковій фіскалізації
Разом з нами ви розпочнете працювати в ПРРО вже за 10 хвилин без зайвих проблем та витрат вашого часу. Ми повноцінно приділяємо увагу кожному клієнту, нам не важливий його розмір. Разом ми проходимо реєстрації, навчаємо працювати в касі без помилок. І отримуємо гарні відгуки від наших клієнтів з цього приводу.
є-чек - є швидка відповідь!
Чекбокс і Вчасно - не має персонального менеджера для ФОП, наявність лише технічної підтримки.
ПРРО Приватбанку працює лише на POS терміналах Приватбанку.
Повний функціонал від смартфону Android та iOS до ПК дозволяє розпочати та працювати з касою з будь-якого гаджету.
Так, навіть зі смартфону ви можете:
Все створене потім синхронізується та буде доступним на всіх пристроях з є-чек, достатньо увійти в свій особистий кабінет.
Чекбокс і Вчасно - в смартфоні лише робоче місце касира. Розпочати можна лише з ПК, з web версії. Тільки з web ви можете створювати товари, касирів, проводити реєстрації в ДПС, фіксувати залишки товарів, робити потрібні налаштування вашого особистого кабінету. Створені товари зі смартфону не зберігаються для використання на інших пристроях. А в створених через web товарах не можливо змінювати ціну.
Чекбокс і Вчасно - занадто скорочені форми, які не дають можливість враховувати особливості діяльності та зареєструвати торгову точку, якщо нею є транспортний засіб, та касу: є поле вводу номеру шасі та вибір опції використання резервного РРО для офлайн. Не коректно заповнені форми дорівнюють не поданню форм взагалі та можуть бути анульовані
ПРРО Приватбанку - не має реєстрації форм в ДПС.
Вчасно - лише шт.
Чекбокс - обмежений вибір одиниць виміру.
Чекбокс і Вчасно - не має аналітики продаж зі смартфону.
Чекбокс і Вчасно - не має ролей для співробітників.
Чекбокс, Вчасно, ПРРО Приватбанку - не працюють без інтернету на смартфонах та POS терміналах.
Чекбокс - не має еквайрингу від Приватбанку
Вчасно - не має еквайрингу Ощадбанку, Монобанку, платіжний QR лише від Розетка пей.
ПРРО Приватбанку - не має каси на смартфоні, еквайринг лише на POS терміналах і лише від Приватбанку.
10. каса є-чек інтегрована всі сучасні моделі банківських Аndroid POS терміналів: Castles SATURN1000F2, Castles Saturn 1000 (S1), Verifon X990, Ingenico APOS A8, Ingenico AXIUM DX8000 з еквайрингом від ПУМБ, ОЩАДБАНКУ, Сенс Банку, МТБ Банку, Банку Восток, Оксі Банку, OTP Банку.
Вчасно - не інтегроване на POS термінали.
11. є-чек значно дешевше: вартість 125 грн. на місяць за 1 ФОП без обмеження кількості кас, касирів та чеків.
Чекбокс - 178,8 грн. за кожну касу
Вчасно - 170 грн. за кожну касу
Отже, обирайте ПРРО є-чек та користуйтесь всіма його перевагами!
У такому разі адресою торгової точки при реєстрації по формі 20-ОПП буде адреса реєстрації вашого ФОП.
А під час реєстрації каси по формі 1-ПРРО необхідно вказати тип ПРРО: Пересувний.
Еквайринг підключається до ПРРО є-чек за бажанням та додатково.
Ви можете використовувати касу є-чек на власному смартфоні або ПК без прийому оплати банківськими картками.
При цьому застерегаємо та попереджаємо про штрафи, які можуть бути виписані при фактичних перевірках ДПС, у розмірі 8500 -20 000 грн., з урахуванням вимоги до торговців забезпечити прийом оплати картками. І ця вимога жорстко контролюється співробітниками податкової. Для оперативної обробки подібних звернень покупців, податковою було розроблено телеграми чат-бот https://t.me/StopViolationBot .
Отже, рекомендуємо використовувати програмну касу та платіжний термінал разом, бо це вигідно і закриває відразу 2 законодавчі вимоги до торговця: ЗУ 265 та Постанову КМУ 894.
При підключенні мобільного еквайрингу в є-чек немає додаткових плат за підключення та обслуговування. Комісія за еквайринг стягується лише по факту проведення операції по прийому оплат карткою.
Якщо торгівля ведеться одночасно стаціонарно та на виїзді, мають бути зареєстровані дві каси (за формою 1-ПРРО): одна - стаціонарна, друга - пересувна.
Прийом оплат на Ключ-карту ФОП вважається також розрахунковою операцією та потребує видачі чеку.
Ключ-карта – це карта, яка випускається до розрахункового рахунку ФОПа, відповідно, оплата відбувається на картковий рахунок (номер карти, а не IBAN рахунку). А отже операція вважається розрахунковою та підлягає обов'язковій фіскалізації.
Амністія на штрафи за всі порушення вимог ЗУ 265, вчинені у період з 1 січня 22 року до 1 жовтня 2023 року
передбачена для ФОП 2-4 груп на єдиному податку, на штрафи за не виконання ЗУ 265 про використання РРО за період 01.03.2022 - 01.10.2023 року
Вартість Є -Чек всього за 175 грн/місяць за 1-го ФОП, без обмеження кількості кас та кількості товарів.
Середня вартість ПРРО на ринку- 170- 180 грн. за кожну касу.
1. Законний чек:
.
2. Яка повинна бути форма чеку:
Визначено, що фіскальний чек має містити 30 обов'язкових реквізитів для ПРРО та 31 – для РРО.
У разі відсутності в документі хоча б одного з обов'язкових реквізитів, а також недотримання сфери його призначення, такий документ не прийматиметься як розрахунковий!
3. Форма та зміст фіскального чека та інших розрахункових документів, надання покупцю яких є обов'язковим, встановлені Положенням №13 (Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13 із змінами та доповненнями)
Визначено, що фіскальний чек має містити 30 обов'язкових реквізитів для ПРРО та 31 – для РРО!
Програмні РРО - це програмна каса, програма, яка може працювати на різних пристроях.
Для роботи програмного РРО потрібен інтерннет. Якщо немає зв'язку, в ПРРО повинен бути передбачений режим офлайн, який дозволяє повноцінно працювати з касою.
Для того, щоб працювати з програмним РРО на смартфоні - необхідно скачати мобільний додаток.
Для того, щоб працювати з програмним РРО на web - необхідно перейсти в браузері за посиланням.
Працювати з програмним РРО потрібно аналогічно зі звичайною касою: відкривати та закривати зміну, формувати Z-звіт перед закриттям зміни, робити службові внесення та винесення.
Все, що треба для роботи з касою торговцю відповідно до ЗУ 265, є в програмному РРО Є-Чек.
Файлові КЕП та Печатку ПРРО для роботи в є-чек можна отримати у відповідних сертифікованих надавачів електронних довірчих послуг.
КЕП можна отримати у:
· ДПС
· Дія (ЦНАП)
· Центр Сертифікації ключів «Україна»
· АЦСК МВС України
· АЦСК « Ощадбанк »
· Masterkey
· Депозит Сайн
· Укрсиббанк
· Приватбанк
· Сенс Банк
Печатку для ПРРО до КЕП Власника можна отримати в центрі сертифікації, який видав ЕЦП ФОПа .
Ви можете використовувати власний POS термінал для прийому оплати картками разом з використанням є-чек на іншому пристрої.
Наприклад, ви працюєте в касі є-чек на смартфоні або ПК, створюєте чек покупцю, і при бажанні покупця оплатити картками:
1. при виборі типу оплати обираєте тип оплати «POS термінал».
2. на своєму банківському терміналі вводите суму до сплати покупцем та приймаєте оплату карткою. Друкуєте банківський чек на POS терміналі.
3. підтверджуєте успішну операцію розрахунку вашим терміналом в є-чек та відправляєте в месенджери/ділитесь через платіжний QR код/друкуєте фіскальний чек Клієнту.
Все! Операцію по видаче чеку через є-чек та прийому оплат картками через ваш POS термінал успішно завершено. І в вашому Z-звіті до ДПС отримані кошти будуть враховані як безготівковий розрахунок.
Відповідно до ЗУ 265/95-ВР електронний чек друкувати не потрібно.
Щоб виконати ЗУ, електронний чек повинен бути:
При роботі з ПРРО є-чек потрібний файловий КЕП, або Печатка ПРРО: ними підписується реєстраційні форми, кожен чек (розрахунковий документ) та звітні документи (Z-звіти) перед відправкою до ДПС.
Але важливо:
• якщо Власник вже працював з ДПС раніше з використанням КЕП, для реєстрації торгових, кас та касирів в ДПС потрібен основний КЕП Власника – ключ, яким Власник вперше працював з ДПС, бо ДПС сприймає лише його для реєстраційних дій
• якщо Власник раніше не працював з ДПС, можна використовувати будь-який КЕП, або Печатку для ПРРО.
2. Для роботі з касою є-чек Власнику і касиру потрібен файловий КЕП, або Печатка ПРРО, які будуть зареєстровані при реєстрації касира по Формі 5-ПРРО. Для роботи з касою є-чек КЕП, або Печатка ПРРО повинні зберігатись на тому пристрої, з якого відповідний касир буде працювати з касою.
КЕП, або Печатка ПРРО для роботи в касі можуть бути:
• або персональний КЕП,
• або неперсоніфіковану Печатку для ПРРО, яка отримана на ФОП/Підприємство.
Для отримання еквайрингу в Банку потрібно обов'язково пройти ідентифікацію.
У деяких банків передбачена ідентифікація онлайн через банківськи додатки, або через додаток Дія, а у деяких лише фізична ідентифікація з обов'язковим відвідуванням відділень.
Для проведення ідентифікації треба надати:
1. Перелік документів для фізичної особи – підприємця
2. Перелік документів для юридичної особи
ПРРО є-чек можна інтгрувати на POS термінал на Android платформі. Однак інтеграція передбачає коректну взаємодію ПРРО та платіжної програми, тому повинна проводитись професійно із задіянням провайдера ПРРО, та сервісної компанії, що підтримує POS термінали. Самостійно встановити ПРРО на термінал неможливо.
ПРРО є-чек вже інтегрований на POS термінали основних банків з еквайрингом від цих Банків: ПУМБ, Аваль Банк, Ощадбанк, Сенс Банк, МТБ Банк, Восток Банк, Оксі Банк ОТП Банк. Пропонуємо вибрати із переліку цих банків, який максимально підходить вам за умовами.
Як альтернативу, ви можете використовувати інтегровані платіжні технології та рішення в є-чек на смартфоні: Visa tap to phone, платіжний QR від Ощадбанк, Монобанк, Приватбанк з еквайрингом від цих банків. Еквайринг в смартфоні коштує - 1,3 % від суми транзакції (що навіть дешевше вартості еквайрингу на POS термінал) і не потребує орендної плати (оренда POS терміналу коштує 400-600 грню в місяць).
Відповідно до ЗУ 265/95-ВР для різних груп торговців різні вимоги по відображенню товару в чеку:
1. Для ФОП на єдиному податку передбачені спрощені вимоги щодо того, як вписувати товари в чек, відповідно до ЗУ 8401 який вступив в силу з 1 серпня 2023 року.
Для ФОП на єдиному податку можна зазначати просто категорію товару (його споживчі ознаки та ідентифікують належність до певної товарної групи): бакалея, папір, вода. Без уточнень по товару.
2. Акцизні товари взагалі по закону треба завчасно програмувати/заводити і обов'язково вказувати:
3. Для НДС-ів та для всіх, хто торгує ризиковою групою товарів, товар потрібно зазначати так, щоб його можна було ідентифікувати. Навіть при скорченні.
Фактичні перевірки за період 2022 - 2023 роки в основному проводились по причинам:
Ви можете використовувати еквайринг не лише в смартфоні. Ви також можете вибрати POS термінал з інтегрованим (вбудованим) ПРРО є-чек від наших банків партнерів (ПУМБ, , Аваль, Ощадбанк, Сенс, МТБ, Восток, Оксі, ОТП). Або використовувати ваш окремий термінал будь-якого банку як сторонній пристрій для прийому оплати картками, а фіскалізацію та видачу чеків проводити в додатку є-чек на смартфоні, ноутбуці або комп'ютері.
Обов'язок ведення обліку товарів передбачений відповідно до ЗУ 265/95-ВР лише для розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг лише для ризикової групи товарів.
Відповідно до ЗУ ризикові групи товарів:
ЗУ 8401, який вступив в силу з 1 серпня 2023 року, була об’явлена амністія за не ведення обліку для ризикової групи товарів до 1 жовтня 2023 року.
Набільші штрафи для торговця передбачені саме за невиконання ЗУ 265/95-ВР.
За невиконання ЗУ 265 передбачено штраф в розмірі:
До ризикових груп товарів відносяться:
Невиконанням ЗУ 265 вважаються не тільки не використання РРО, або ПРРО, але й:
Оренда банківського POS-терміналу коштує 400-600 грн/місяць. Купівля - від 12 000 грн.
Ні, ПРРО передбачає електронний чек. Друкувати електронний чек не обов’язково відповідно до ЗУ. Відповідно до ЗУ електронний чек повинен бути лише відтворений для Клієнта та мати фіскальний номер. Отже, електронний чек достатньо просто продемонструвати Клієнту і це не буде порушенням ЗУ. Сам чек можна також перевірити на сайті ДПС, бо він автоматично зберігається на центральному сервері ДПС. В є-чек при виборі способу передачі чека можна автоматично перейти на сайт ДПС для перевірки чека.
Якщо у Вас велика кількість безготівкових розрахунків, відмінним рішенням буде банківський POS термінал з програмною касою є-чек - це 4 в 1:
А отже ви економите на інструментах для продаж і суміщаєте касу POS термінал в одному пристрої - банківському POS терміналі.
Також це зручно та прискорює роботу касира, бо на одному пристрої він і формує чек і автоматично приймає оплату картками.
POS термінал інтегрованою касою є-чек:
Технічні переваги POS терміналу, які корисні і для програмної каси, і для платіжного терміналу:
1. Прийом оплат картками вважається розрахунковою операцією та потребує видачі чеку.
А отже, Ви повинні видати чек, якщо отримуєте оплату картою через:
· банківський платіжний POS термінал у торговій точці;
· платіжні застосунки, наприклад, через технологію Visa tap to phone;
· інтернет еквайринг, за допомогою електронних платіжних засобів (Лігпей, Фонді, іРay.ua) та оплату по QR коду;
· інтернет банкінг (Приват 24, Ощад 24 тощо), коли при оплаті Ваші реквізити вказані НЕ у форматі ІВАN.
Тип таких оплат в чеку - оплати картка, безготівковий.
2. Не вважаються розрахунковими операціями та не потребують видачі чеку лише ті безготівкові операції, при здійсненні яких реквізити вказані в форматі ІВАN.
3. Прийом оплат на Ключ-карту ФОП вважається також розрахунковою операцією та потребує видачі чеку.
Ключ-карта – це карта, яка випускається до розрахункового рахунку ФОПа, відповідно, оплата відбувається на картковий рахунок (номер карти, а не IBAN рахунку). А отже операція вважається розрахунковою та підлягає обов'язковій фіскалізації
ПРРО є-чек інтегрований на сучасні Android POS термінали всіх основних банків з еквайрингом від цих банків: ПУМБ, Аваль Банк, Ощадбанк, Сенс Банк, МТБ Банк, Восток Банк, Оксі Банк ,ОТП Банк. Детальніше про умови ітарифи на сторінці POS термінали.
З 01.10.2023 року відповідно до ЗУ 8401 мораторій на стягнення штрафів був знятий для всіх, хто займається розрахунковими операціями та підпадає під дію ЗУ 265/95-ВР, окрім ФОП, які зареєстровані в місці проведення бойових дій або на тимчасово окупованих територіях до повного звільнення цих територій.
Мораторій на стягнення штрафів діяв з 01.03.2022 року по 01.10.2023 року. При цьому:
Разом ми розпочнемо працювати в ПРРО вже за 10 хвилин без зайвих проблем та витрат вашого часу.
є-чек - є швидка відповідь!
Повний функціонал від смартфону Android та iOS до ПК дозволяє розпочати та працювати з касою з будь-якого гаджету. Всі дані та реєстрації синхронізуються та будуть доступними на всіх пристроях є-чек.
Так, навіть зі смартфону ви можете:
Все створене буде потім доступним на всіх пристроях з є-чек, достатньо увійти в свій особистий кабінет.
каса є-чек працює за відсутності інтернету та зв'язку з ДПС, проста для користування через легкі інтерфейси, продумані підказки, автоматизації та корисні фішки.
Через поєднання каси та платіжних технологій бізнес повність захищений від 2-х істотних штрафів при перевірках ДПС: 25-150% від суми чеку за відсутність фіскалізації при розрахункових операціях та 8 500-20 000 гривень за не прийом оплат картками за товари та послуги.
· на смартфонах разом з касою є-чек доступні платіжні технології «Visa tap to phone» та «QR код» від Приватбанку, Ощадбанку, Монобанку з еквайрингом від цих банків.
· каса є-чек інтегрована всі сучасні моделі банківських Аndroid POS: Castles SATURN1000F2, Castles Saturn 1000 (S1), Verifon X990, Ingenico APOS A8, Ingenico AXIUM DX8000 з еквайрингом від ПУМБ, ОЩАДБАНКУ, Сенс Банку, МТБ Банку, Банку Восток, Оксі Банку, OTP Банку.
Вартість 125 грн. на місяць за 1 ФОП без обмеження кількості кас, касирів та чеків.
Отже, обирайте ПРРО є-чек та користуйтесь всіма його перевагами!
Реєструвати платіжний термінал у податковій непотрібно.
Суб’єкти господарювання мають право здійснювати розрахунки готівкою протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами з фізособами - у розмірі до 50000 грн. включно (п. 6 розділу ІІ Положення Постанови № 148 Правління НБУ від 29.12.2017 р.).
Якщо сума чека перевищує 50 000 грн. потрібно проводити таку операцію безготівково з використанням платіжної картки покупця, або застосувати комбіновану оплату: частина готівкою до 50 000 грн. та частину безготівково з використанням картки в рамках одного фіскального чеку.
Набільші штрафи для торговця передбачені саме за невиконання ЗУ 265/95-ВР.
За невиконання ЗУ 265 передбачено штраф в розмірі:
До ризикових груп товарів відносяться:
Невиконанням ЗУ 265 вважаються не тільки не використання РРО, або ПРРО, але й:
Не потрібно, оскільки з квітня 2023 акциз за тютюнові вироби сплачую виробник, а не торгівець.
1. За невиконання ЗУ 265 передбачено штраф в розмірі:
2. Інші касові порушення, за які накладається штраф:
3. Якщо торговець не забезпечує прийом безготівкових оплат передбачений штраф у розмірі - 8 500-20 000 грн.
1. Фактичні перевірки ДПС - перевірки, які стосуються порядку здійснення розрахункових операцій та ведення касових операцій, тобто виконання вимог ЗУ 265 про використання РРО.
2. Фактичні перевірки - діяли весь 2022 - 2023 рік та на які не було накладено мораторію на штрафи.
3. Як проводиться фактична перевірка:
1. Попередньо проводиться КОНТРОЛЬНА ЗАКУПКА черех таємного Покупця: закупається товар і фіксуються порушення.
2. Під час візиту інспектор повинен надати: направлення, наказ на перевірку і пред’явити посвідчення. Копія Наказу вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки.
3. ФОП повинен вести книгу обліку перевіряючих, куди вписуються відомості про перевіряючого, мету перевірки, посаду, перевіряючий повинен розписатись в книзі.
Якщо відмовляється повідомити дані, для перешкоджання махінаціям, треба набрати телефон відділу по боротьбі з корупцією, або у відділ податкових перевірок та уточнити, чи направлений такий інспектор на перевірку.
4. Що треба мати ФОП при перевірці:
Фактичні перевірки за період 2022 - 2023 роки в основному проводились по причинам:
Ви можете підключити будь-який принтер для друку чеків, який з'єднується зі смартфоном за допомогою Wi -Fi або Bluetooth. У цьому випадку принтер для друку чеків з функцією підключення через Wi -Fi або Bluetooth з'єднується зі смартфоном, а не з програмою ПРРО є-чек.
Передбачено 3 види податкових перевірок:
Передбачено повернення документальних перевірок лише у трьох сферах:
1. фінансовому,
2. грального бізнесу
3. підакцизних товарів.
При цьому мають бути безпечні умови, щоб перевірка проводилась, а саме, має бути доступ до приміщення, доступ до документів та має бути можливість провести інвентаризацію.
Якщо ви вже реєстрували в ДПС торгові точки, каси та касирів черех інше ПРРО, ви можете викристовувати їх в є-чек. Для цього достатньо пройти авторизацію в додатку є-чек та синхронізувати у відповідних розділах торгові точки та каси. Нічого повторно реєструвати в є-чек не потрібно. Заходьте в потрібну зареєстровану та синхронізовану касу в є-чек та повноцінно працюйте.
Ми завжди з розумінням ставимося до наших клієнтів. Якщо виникла ситуація, в результаті якої ви не можете користуватися нашим продуктом, просимо звернутися до нас на гарячу лінію 0800 21 21 57 і ми перенесемо вам термін дії підписки з урахуванням періоду, коли ви не могли користуватись є-чек.
є-чек має найкращу підтримку порівняно з конкурентами. Ми робимо акцент на підтримці, бо розуміємо, що працювати з касою новачку не просто.
Лише в є-чек є персональний менеджер, який допомагає працювати в ПРРО.
Разом з нами ви розпочнете працювати в ПРРО вже за 10 хвилин без зайвих проблем та витрат вашого часу. Ми повноцінно приділяємо увагу кожному клієнту, нам не важливий його розмір. Разом ми проходимо реєстрації, навчаємо працювати в касі без помилок. І отримуємо гарні відгуки від наших клієнтів щодо якості нашої підтримки.
Телефонуйте 0 800 21 21 57, з понеділка до п'ятниці, з 09:00 до 18:00. Також на нашому офіційному сайті https://e-check.com.ua/ ви можете замовити зворотній дзвінок або написати нам у месенджер (Viber або Telegram).
є-чек - є швидка відповідь!
Товари в є-чек можна створювати з усіх пристроїв (на смартфоні, ПК, планшеті, POS терміналі). Створені товари синхронізуються через ваш особистий кабінет та будуть доступні на всіх пристроях з є-чек. Достатньо увійти під своїм логіном та паролем в є-чек на потрібному пристрої, натиснути в розділі товари "Синхронізація в є-чек" і всі створені товари на інших пристроях будуть доступні.
Способи заведення товарів в є-чек:
1. Товари можна внести вручну поштучно: при цьому додавши фото, опис, одиниці виміру та ціну. В найменуванні товарів повинно бути не більше 100 символів.
2. Якщо у Вас досить великий перелік товарів або він є у вас в електронному вигляді - його можна завантажити в є-чек за допомогою файлу Excel . Для цього у продукті передбачили шаблон файлу Excel. Ви вносите у відповідні поля файлу Excel (вони підписані) відповідну інформацію по товару, натискаєте імпортувати, та товари імпортуються в Вашу касу.
Друкувати електронний чек не обов’язково відповідно до ЗУ. Його достатньо просто продемонструвати Клієнту.
Але якщо покупець вимагає друку чеку, а ви хочете бути клієнтоорієнтовними, друкувати чеки зі смартфону легко. В є-чек інтегровані 2 моделі принтерів:
Достатньо 1 раз підключити ці пристрої через Bluetooth і друк чеку відбувається автоматично при натисканні на кнопку Друк чеку по факту створного чеку.
Ви можете використовувати й іншу модель принтеру. Тоді друк чеку відбуватиметься через кнопку Відправка чеку/Bluetooth/ ваш принтер
Також ви можете використовувати POS термінали на базі Android від наших банків-партнерів, на які вже інтегрована програмна каса є-чек. Такий POS термінал окрім прийом оплат картками,друкує одночасно банківський та фіскальний чеки. А отже ви поєднуєте в одному пристрої касу, платіжний термінал і принтер.
Для того, щоб підключити еквайринг в смартфоні з є-чек, або отримати POS термінал з є-чек:
Кошти на розрахунковий рахунок у вашому банку надходитимуть на наступний робочий день після кожної закритої зміни.
Для отримання терміналу із вбудованим ПРРО є-чек, необхідно звернутись до фахівців компанії є-чек за номером 0800212157, де фахівці проконсультують та порадять оптимальні умови від банків-партнерів, допоможуть пройти реєстрацію у додатку є-чек (зареєструвати торгову точку, касу та касира) та паралельно подати заявку до банку на отримання терміналу. Це займе 3-5 робочих днів. Після проходження реєстрації в є-чек (зареєструвати Торгову точку, касу та касира) приїде інженер банку для встановлення та налаштування POS терміналу.
Звичайно, це можна зробити через інтеграію є-чек в вашу облікову систему через відкритий API.
Інтеграцію можна здійснити через вашого ІТ фахівця. Розробники від є-чек нададуть необхідну технічну документацію та консультації для успішної інтеграції.
В є-чек є вже готові інтеграції з BAS та 1С та власний облік товарів, щоб ви не потребували додаткових інтеграцій.
В осені у нас вже буде готова інтеграція з популярними конфігураціями BAS. Розробка щодо інтеграції вже ведеться. Ви обов'язково оціните зручність.
Нагадаємо, що розрахунковою операцією є - приймання вид покупців грошових коштів, платіжних карток, чеків, жетонів і т. д. Більше детально про поняття розрахункової операції визначено у ст. 2 Закону №265.
На думку податківців, якщо покупці розраховуються за товар з використанням LiqPay, Portmone, WayForPay, iPay, Monobank, Приват24 та Ощадбанк24/7 - цей розрахунок не вважається безготівковим, а отже застосування РРО/ПРРО є обов'язковим.
Закцентуємо увагу на інтернет – еквайрингу, тобто, оплата товару чи послуги здійснюється за допомогою банківського сервісу через сайт інтернет -магазину. Обов'язковою умовою є укладення договору еквайрингу з еквайрами ( LiqPay, Portmone, WayForPay, Monobank, Приват24, тощо ). Це означає, що інтернет -магазин надає доручення еквайру приймати грошові кошти (оплата здійснюється карткою ) за допомогою таких систем. Ці операції, незважаючи на те, що вони безготівкові, тобто не має фізичного використання готівки, платіжної картки, є розрахунковими - тому застосування РРО/ПРРО є обов'язковим .
Це ж стосується і звичайних переказів на номер платіжної картки з іншої картки. РРО/ПРРО не застосовується в разі здійснення операцій через інтернет-банкінг (оплата за товар/ послугу здійснюється платіжною карткою самостійно покупцем через мобільний додаток або онлайн -банкінг на реквізити торгівця в форматі IBAN). Така операція не є розрахунковою.
Крім того, без РРО/ПРРО не обійтися, якщо у вашого інтернет -магазину є кур'єрська служба, яка передає товар та приймає оплату.
ПРО/ПРРО можна не використовувати коли грошові операції проводяться лише у безготівковій формі. А саме:
При використанні Нової пошти чек видавати треба, бо оплату здійснює не НП, а фінкомпанія Нова пей.
1) Маркер: Скарги, заяви споживачів, наприклад в Чат бот
2) Маркер Продаж підакцизних товарів
3) Маркер наймана праця: якщо у Вас кілька торгових точок, то логічно, що у Вас повинно бути кілька касирів, за яких сплачуєтья ЄСВ тобто повинна бути оформлена наймана праця