Замовити дзвінок
Залишайте контакт
І персональний менеджер допоможе підключити еквайринг в смартфоні
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Залишайте контакт
І персональний менеджер проконсультує щодо еквайрингу в смартфоні з ПРРО
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Залишайте контакт
І персональний менеджер проконсультує щодо POS термінала з ПРРО
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Замовити дзвінок
Залиште свої контакти та персональний менеджер зв'яжеться з Вами
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.

FAQ

Всі питання Нормативка ПРРО, каса Реєстрації в ДПС Еквайринг

Кому потрібен РРО/ПРРО?

 

  1. З 01.01.2022 року відповідно до ЗУ 265/95-ВР фіскалізувати та видавати чеки повинні:

 

  • всі торговці ФОП платники єдиного податку, ІІ, ІІІ, ІV груп та їх представники(касири);
  • які здійснюють розрахункові операції;
  • які працюють в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг;
  • при розрахунках за товари та послуги як готівкою, так і безготівково (платіжними картками).

 

  1. Для фіскалізації згідно ЗУ можна використовувати як касові апарати (РРО), так і програмні каси (ПРРО), або одночасно ПРРО та РРО.

 

Як мені реєструвати торгову точку, якщо я їжджу по роботі і не маю офісу?

У такому разі адресою вашої точки при реєстрації буде ваша адреса реєстрації як ФОП .

А під час реєстрації каси необхідно вказати тип ПРРО: Пересувний.

Як працює офлайн режим?

Повноцінний режим офлайн доступний Вам на будь-якому пристрої. Використовуйте його за відсутності інтернету або зв'язку з податковим сервером. Оффлайн режим увімкнеться автоматично, ви зможете продовжувати безперебійно працювати та видавати чеки. При поновленні стабільного інтернет-з'єднання та/або відновлення зв'язку з сервером ДПС програма автоматично запропонує перейти в онлайн режим роботи та відправити всі сформовані в офлайні чеки до податкової. Після відправки до податкової офлайнові чеки відобразяться в історії продажів.
 

Режим офлайн, необмежений за часом. Нагадуємо, що згідно ЗУ від 15.03.2022 №2120-IX під час військового стану Ви можете користуватися режимом офлайн не обмежуючись 36 годинами.
 

Офлайн режим може бути активований лише на відкритій зміні.
Для закриття зміни потрібно вийти з офлайн режиму, надіславши всі офлайнові чеки до податкової.

Якими нормативними документами регулюються вимоги до торговців?

1. Суть розрахункових операцій та порядок їх здійснення визначає:

Закон України 265/95-ВР від 06.07.1995 року «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Застосування реєстраторів розрахункових операцій

 

2. З 1 січня 2022 року набрали чинності зміни до Закону України 265/95-ВР від 06.07.1995 року «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». Зміни № 1117-IX від 17.12.2020

Зміни до ЗУ передбачили можливість використання крім класичних касових апаратів (РРО), програмні каси (ПРРО).

 

3. З 1 серпня 2023 року вступив в силу ЗУ 8401, який передбачив:

  • амністію на штрафи за не виконання ЗУ 265 до 01.10.2023 року;
  • зміну розміру штрафів за невиконання ЗУ 265;
  • впорядкував правила вписання товару в чек;
  • дозволив проведення перевірок ДПС.

 

4. Обов'язок торговця забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків визначає:

Постанова КМУ №894 від 01.01.2023 року Про встановлення строків, до настання яких торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги)

Хто повинен мати пос термінал?

 

З 01 січня 2023 року відповідно до Постанови КМУ №894 передбачений обов'язок для торговців забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків у встановлені строки.

1. Строки, до настання яких, торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків:

● з 1 січня 2023 р. понад 25 тис. осіб

● з 1 січня 2024 р. від 5 до 25 тис. осіб

● з 1 січня 2025 р. - менше ніж 5 тис. осіб (крім торговців, зазначених у підпункті 4 цього пункту);

● з 1 січня 2026 р. - платники єдиного податку першої групи, при торгівлі з використанням торгових автоматів, виїзну (виносну) торгівлю, продаж власноруч вирощеної або відгодованої продукції.

 

2. Обов'язок дійсний для торговців, які продають свої товари, або надають послуги:

● як з місцем реалізації товару, або послуги,

● так і дистанційно.

 

3. Виконати постанову можна у тому числі з використанням:

● електронних платіжних засобів: інтернет еквайринг (Лігпей, Фонді, іРay.ua, тощо), QR-код для оплати

● платіжних застосунків: Visa tap to phone

● або платіжних пристроїв: POS-термінал

 

Для кого передбачена амністія на штрафи за відсутність фіскалізації та касові порушення за період 2022-01.10.2023 року?

 

ЗУ 8401 який вступив в силу з 1 серпня 2023 року передбачив:

  • введення амністії на всі порушення вимог ЗУ 265 про РРО для ФОП 2-4 груп на єдиному податку, вчинені у період з 1 січня 2022 року до 1 жовтня 2023 року;
  • в тому числі об’явлена амністія за не ведення обліку для ризикової групи товарів до 1 жовтня.

 

Амністія не діє на:

  1. акцизників, бо для них не було і мораторію на штрафи протягом 22-23 року;
  2. тих, хто здійснює діяльність з продажу-купівлі іноземної валюти;
  3. діяльності в сфері організації та проведення азартних ігор.

Які порушення при використанні каси існують?

Друкувати електронний чек не обов’язково відповідно до ЗУ. Його достатньо просто продемонструвати Клієнту.

Але, якщо покупці вимагають друку чеку, а ви хочете бути клієнтоорієнтовним, друкувати чеки зі смартфону легко. В є-чек інтегровані 2 моделі принтеру:

Термопринтер чеків WINPAL USB+Bluetooth 58 мм (WP-T2C)

POS-принтер GPRINTER ISH-58 USB+Bluetooth (ISH-58 BT)

Достатньо 1 раз підключити ці пристрої через Bluetooth і друк чеку відбувається автоматично при натисканні на кнопку Друк чеку по факту створного чеку.
Ви можете використовувати й іншу модель принтеру. Тоді друк чеку відбуватиметься через кнопку Відправка чеку/Bluetooth/ ваш принтер.

Чи можна використовувати одночасно і РРО та ПРРО?

 

Це не заборонено, РРО та ПРРО можна використовувати паралельно. При цьому ПРРО завжди економніше, зручніше та функціональніше.

 

Які конкурентні переваги є-чек порівняно з ПРРО Приватбанку ?

 

ПРРО Приватбанку розроблено виключно для власних POS терміналів з обов'язковим використанням еквайрингу від ПриватБанку та не підтримується на інших пристроях. Вартість оренди такого терміналу складає 400 грн./міясць.

З ПРРО є-чек ви не прив'язані до POS терміналу, а можете працювати з касою на будь-якому пристрої, навіть на власному смартфоні за найвигіднішим тарифом на ринку – 125 грн. у міс. за одного ФОП незалежно від кількості торгових точок, кас, касирів або виданих чеків.

Порівняно з ПРРО ПриватБанку є-чек також:

  • спеціалізується на ПРРО, розробляє додаткові функції для зручної роботи з касою, чого не має в ПРРО вд ПриатБанку;
  • в є-чек ви отримаєте персонального менеджера, який навчить працювати з касою таразом з вами здійснить потрібні налаштування та реєстрації в ДПС;
  • через ПРРО від Приват Банку не можна реєструвати в ДПСторгові точки, каси та касирів.

Тому, якщо ви закікавлені працювати з професійним, якісним та функціональним ПРРО - Вам в є-чек.

А за бажанням використовувати еквайринг від Приватбанку ви можете його підключити в є-чек на смартфоні  платіжні технології від ПриватБанку Visa tap to phone та платіжний QR з еквайрингом від ПриватБанку.

Що потрібно щоб почати використовувати ПРРО є-чек?

 

Для старту роботи з ПРРО є-чек вам необхідно:

1)      скачати програму є-чек на смартфон або зайти в браузері на ПК або ноутбуці в кабінет є-чек

2)  мати при собі файловий тип ключа КЕП ФОПа, який зареєстрований в електронному кабінеті податкової

 

Логіка роботи у ПРРО є-чек?

 

Зміна може відкриватися лише тоді , коли підприємець хоче видавати чеки та закривається за законом протягом 24 годин, але до 24:00

·       Відкривати та закривати зміну можна кілька разів на день головне проводити повний комплекс обов'язкових дій під час роботи з касою .

·       Вхід до каси відбувається під номером телефону касира та ПІНом касира .

·       Робота з касою / фіскалізація чеків відбувається під ЕЦП касира .

·       Не можливо на одній касі одночасно працювати декільком касирам . Для паралельної роботи необхідно кілька кас, в кожній працює окремий касир .

·       У разі зміни касира на касі , необхідно закрити зміну , відправити Z- звіт , а після зайти під новим касиром до каси, відкрити зміну та працювати з касою .

·       Касир, який відкрив зміну , повинен її і закрити . В окремих ситуаціях , це може робити Адміністратор / Власник , якщо їх ключ був попередньо зареєстрований із правами Старшого касира у податковій . Наприклад якщо зміна відкривалася з WEB версії , її можливо закрити з іншого комп'ютера через ЕЦП Ключ Власника

·       Старший касир може відкривати / закривати будь-яку зміну .

·       Власник / ФОП+Адміністратор може працювати касиром лише на головній касі , на інших лише при прив'язці себе як касира до інших кас .

·       До торгових точок повинні бути прив'язані відповідні категорії товарів , доступні на торгових точках.

·       Касі повинні бути обов'язково прив'язані до відповідних торгових точок .

·       Касирі повинні бути обов'язково прив'язані ФОПом / власником до відповідних кас, з якими вони мають права працювати .

·       ФОП/ власник та адміністратор мають однакові права та можуть створювати товари, ТТ, каси , касирів, інших співробітників, наділяти правами, прив'язувати каси до ТТ, касирів до каси, бачити в режимі онлайн всі ТТ, каси , касирів та аналітику по ним, формувати Z-звіт по кожній касі та відправляти її в податкову.

 

 

Що таке печатка ПРРО?

 

Печатка ПРРО - це дублікат КЕП ФОПа , який може використовуватися касирами для проведення касових операцій та роботи з касою, але не персоніфікує касира. Печатку ПРРО можна отримати в центрі сертифікації, який видав КЕП ФОПа, або окремо від КЕП ФОП.

 

Скільки часу займає реєстрація у ПРРО є-чек?

 

1. Авторизація в є-чек займає 1 хвилину.

2. Реєстрація торгової точки, каси та касира в ДПС та заповнення форм 20-ОПП, 1-ПРРО, 5-ПРРО займає до 20 хвилин. Реєстрація в ДПС відбувається прямо через  є-чек – вам не потрібно ходити в податкову. Всі форми адаптовані та максимально скорочені за рахунок КЕП та випадаючих інтегрованих списків. Кожне поле має підказку та приклад по заповненню та в форми додані відеоінструкції по їх заповненню.

Але вам достатньо набрати персонального менеджера від є-чек , щоб в телефонному режимі отримати супровід  по всьому процесу реєстрації. Набирайте 0 800 21 21 57 та ми все швидко зробимо разом з вами!

 

Як почати працювати з касою?

 

Для коректної роботи з касою необхідно дотримуватися простої послідовності:

1)      зайти в додаток під номером телефону співробітника та ввести свій пін-код;

2)      вибрати потрібну касу для роботи;

3)      відкрити зміну;

4)      зробити службове внесення готівки – для видачі решти покупцям;

5)      створювати чеки та приймати оплати;

6)      наприкінці робочого дня формуєте Z -звіт;

7)      програма запропонує зробити службове вилучення готівки з каси;

8)      відправляєте Z-звіт у податкову, підписавши своїм КЕП.

Працюйте з касою є-чек легко, правильно, та без штрафів! А за наявності питань, набирайте 0 800 21 21 57 та персональний менеджер супроводить Вас по всім крокам!

 

Чи можу я нескінченно відкривати та закривати зміну?

 

Так, звісно, це дозволено. При цьому вам необхідно виконувати обов'язкову послідовність дій: відкривати та закривати зміну в касі, а потім відкривати нову. Одна зміна повинна бути закрита до 24:00.

 

Де я можу перевірити, чи чек фіскалізувався ?

 

Перевірити фіскальний чек можна за посиланням в електронному кабінеті податкової https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check .

В є-чек перевірити чек можна навіть в момент продажу. Коли чек створено та фіскалізовано, можна натиснути "Перевірка на сайті ДПС" і побачити чек там.  Всі фіскалізовані чеки Ви також можете перевірити у своєму профілі є-чек в "Історія продажів" на головному екрані при користуванні зі смартфону та в розділі "Звіти"/"Архів чеків" при користуванні з ПК, планшету.

 

Де зберігаються мої чеки?

1. Усі створені та фіскалізовані чеки зберігаються на захищених серверах є-чек та ДПС необмежений період.

2. Усі створені, але не фіскалізовані чеки ви можете зберігати в чернетках чеку, натиснувши "дискетку" в корзині після створення.

Всі фіскалізовані чеки в є-чек Ви можете відкрити, перевірити та відмінити через повернення товару:

  • при користуванні є-чек на мобільному пристрої в "Історія продажів" на головному екрані;
  • при користуванні є-чек на ПК, або планшеті в Архів чеків.

 

Як перевірити відправку Z – звіту до податкової?

 

Усі відправлені до ДПС Z-звіти можна перевірити у своєму профілі в є-чек в розділі "копія Z-звіту" (розділ знаходиться на головному екрані при користуванні є-чек зі смартфону, та у Розділі "Звіти" при користуванні на ПК. Копії Z-звітів зберігаються на захищених серверах є-чек та в ДПС необмежений період.

Звіт було успішно відправлено до податкової, якщо йому було присвоєно ідентифікатор від податкової (набір цифр та букв) та підписано ключем касира.

 

Можу я видаляти та завантажувати товари нескінченно, якщо у мене весь час змінюється номенклатура та вартість товарів ?

 

Та, ви можете видаляти та завантажувати із Excel товари нескінчену кількість разів. Усі зміни у списку товарів при натисканні синхронізації в розділі "Товари" відобразяться на всіх пристроях з є-чек, з якими працюєте ви, або ваші касири .

Якщо у вас велика кількість номенклатури, самим зручним способом буде завантажити її в додаток є-чек за допомогою Excel файлу. Excel файл з товарами також можна вивантажити, внести корегування та завантажити оновлений файл.

 

Які цікаві фішки при роботі з товарами?

 

Щоб робота з касою була легкою та функціональною в є-чек передбачено:

1. Можливість створення та редагування товарів з будь-якого пристрою: смартфонів, веб, POS терміналів. в момент про

2. Синхронізація створених товарів по всім пристроям з є-чек через особистий кабінет. Тобто, якщо ви створюєте товари зі смартфону вони відобразяться  на інших пристроях.

3. Можливість змінювати ціну створеного товару на всіх пристроях - вільна ціна.

4. Всі можливі одиниці виміру для товарів та послуг, щоб ви могли продавати будь-який товар/послугу (налаштувати додаткові одиниці вимірювання товару можна в профілі компанії в додатку є-чек).

5. Імпорт/експорт товарів із Excel. Якщо у вас велика кількість номенклатури, найзручнішим буде завантажити ї в додаток є-чек за допомогою Excel файлу. Excel файл з товарами також можна вивантажити, внести корегування та завантажити оновлений файл.

6. Створення категорій товарів, та пошук товару лише у вибраній категорії.

7. Додавання визначених категорій товарів до торгових точок, щоб саме вони були на точці доступні.

8. Пошук товару за назвою (повинно бути вказано не менше 3-х перших букв назви товару).

9. Кодування товару -  додавання при заведенні товару внутрішнього коду, щоб швидко знайти та додати потрібну позицію у чек.

10. Сканування штрих-коду товару (при використанні є-чек на смартфоні сканування відбувається через камеру смартфону).

11. Зручні фільтри товарів при продажі.

12. Можливість додавати в чек товару зі списку, або якщо його немає в переліку ваших товарів, додавання товару просто в момент продажу,  використовуючи опцію "товар поза списком", окрім продажу підакцизних товарів (алкоголь та тютюн). Акцизні товари відповідно до вимог повинні бути заведені завчасно.

 

Серед всіх конкурентів на ринку робота з товарами в є-чек - найфункціональніша.

Чекбокс і Вчасно - в смартфоні лише робоче місце касира. Тільки  з web  ви можете створювати товари, касирів, проводити реєстрації в ДПС, фіксувати залишки товарів, робити потрібні налаштування вашого особистого кабінету. Створені товари зі смартфону не зберігаються для використання на інших пристроях. А в створених через web товарах не можливо змінювати ціну.

 

 

 

Чи можливо обмежити права касира змінювати перелік товарів та ціну товару?

 

В є-чек Власник особистого кабнету в є-чек (ФОП, уповноважена особа підприємства) може розмежовувати функціонал для співробітників через присвоєння співробітнику відповідної ролі. Ролі, які передбачені для співробітників в є-чек: касир, адміністратор, аналітик передбачає відповідний функціонал.

Відповідно до функціоналу для касира в є-чек, Касир не має права ні створювати, ні змінювати перелік товарів, але йому доступний функціонал надання знижки при проведенні чеку, також доступна функція «вільна ціна» - це редагування ціни товару, який вже доданий в чек клієнта.

Роль співробітника не має значення для реєстрації співробітника в якості касира в ДПС по Формі 5-ПРРО.

Ролі та функціонал для ролей в є-чек:

  • Касир – має право працювати з касою, має обмежену інформацію по результатам продаж (лише по своїй касі), не має право створювати товари, торгові точки, каси та співробітників та реєструвати їх в ДПС.
  • Адміністратор – має повні права в системі, як і Власник, тобто може працювати з касою, має не обмежену інформацію по всім касам щодо результатів продаж, аналітиці, звітам, архіву чеків, має право створювати товари, торгові точки, каси та співробітників, реєструвати їх в ДПС
  • Аналітик – має не обмежену інформацію по результатам продаж по всім касам, не має право працювати з касою, не має право створювати товари, торгові точки, каси та співробітників та реєструвати їх в ДПС.
     

 

 

Чи можна налаштувати автоматичну відправку Z -звіту і автоматичне закриттям зміни?

 

Відпрака Z -звіту складається з 2-х частин:

1. Формування Z-звіту - можна налаштувати автоматично. Відповідно до вимог формування  Z-звіту повинно бути здійснено до 24:00.

2. Відправка  Z-звіту - налаштовувати автоматично можливо лише при використанні хмарного сховища для зберігання вашого КЕП, тому що  Z-звіт повинен бути підписаний вашим КЕП перед відправкою. Відповідно до вимог відправка Z-звіту повинна бути здійснено на протязі 72 годин від формування Z-звіту.

 

 

Чи можна використовувати програму є-чек відразу з кількох пристроїв?

 

программу є-чек та ваш особистий кабінет в є-чек можна використовувати на будь-яких пристроях одночасно. Ви заходите в є-чек на пристрої, вводите свій логін та пароль, обираєте потрібну касу для роботи, відкриваєте зміну та працюєте. Якщо на касі, яку ви обрали для роботи, вже працює інший касир, ви не зможете відкрити зміну та працювати на цій касі. 

Тому що з однією касою одночасно може працювати лише один співробітник зі своїм КЕП і лише на одному пристрої, оскільки кожному пристрою надається ID.

Даний ID пристрою також записується при відкритті зміни і тільки з тим самим ID пристрою можна закрити зміну.

Якщо ви оберете касу, на якій не відкрита зміна іншим касиром, ви можете працювати з нею без проблем.

 

Як працює офлайн режим ?

 

Повноцінний режим офлайн доступний в є-чек на будь-якому пристрої. Використовуйте його за відсутності інтернету або зв'язку з податковим сервером. Оффлайн режим увімкнеться автоматично і ви зможете продовжувати безперебійно працювати та видавати чеки. При поновленні стабільного інтернет-з'єднання та/або відновлення зв'язку з сервером ДПС програма автоматично запропонує перейти в онлайн режим роботи та відправити всі сформовані в офлайні чеки до податкової. Після відправки до податкової офлайнові чеки відобразяться в історії продажів.

Багатофункціональний режим офлайн в є-чек дозволяє не лише видавати чеки, а й повноцінно відкривати та закривати зміну, щоб не порушувати вимоги до роботи з касою. Для роботи офлайн режиму потрібно один раз відкрити зміну в онлайн при наявності інтернету та зв'язку з податковим сервером, щоб отримати 2000 резервних офлайн чеків від ДПС. Після цього вже можна і відкривати і закривати зміну необмежене кількість разів.

Режим офлайн під пчас військового стану необмежений за часом відповідно до ЗУ від 15.03.2022 №2120-IX. До війскового стану офлайн режим не повинен перевищувати 36 годин безперервної та 168 годин в місяць.

 

Чи можна протестувати програму є-чек?

 

Ви можете використовувати повний функціонал ПРРО є-чек БЕЗКОШТОВНО перші 30 днів.

За цей період ви можете повноцінно створити товари, зареєструвати торгові точки, каси  та касирів, працювати з касою та видавати чеки. І ми впевнені, що ви залишитесь нашим Клієнтом.

А персональні менеджери повністю проконсультують та супроводять для швидкого початку роботи.

Отже, оцініть є-чек в роботі та залишайтесь нашим постійним клієнтом!
 

Хто зобов’язаний вести облік товарних запасів?

1. Товари народного споживання, облік вести не потрібно.

2. Облік товарних запасів – треба вест для ризикових груп товарів (акцизні товари, техніка, ювелірні вироби, медичні препарати).

3. Якщо торгуються і ризикові і неризикові групи товарів в одній торговій точці –треба вести облік товарних запасів по всім товарам, представленим на продаж в торговій точці.

4. При перевірці ведення обліку товарних запасів повинні бути: накладна на переміщення товарів, хто відвантажив, хто отримав, кількість товару, ціна. Порядок ведення обліку товарів: Наказ № 496 від 03.09.2021 МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ.

Чи обов’язкове подання номера шасі в формі 20-ОПП по реєстрації торгової точки при здійсненні виїзної торгівлі (коли точкою є автомобіль/фургон/причеп/інша пересувна техніка)?

У формі 20-ОПП подаються всі дані про об’єкт оподаткування, тому всі дані про цей об’єкт мають у ньому подаватися. Якщо підприємницька діяльність здійснюється з декількох автомобілів (фургонів, причепів) – необхідно за формою 20 ОПП реєструвати кожний з указанням номеру шасі.

Чому потрібно вказувати реквізити платіжної операції в чеку?

Відповідно до Положення № 13 про зміст розрахункових/електронних розрахункових документів в чеку при здійсненні електронної платіжної операції повинні бути наступні реквізити:
11. ідентифікатор еквайра та торгівця або інші реквізити, що дають змогу їх ідентифікувати (рядок 11);
15. реквізити електронного платіжного засобу (платіжної картки), допустимі правилами безпеки платіжної системи, перед якими друкуються великі літери «ЕПЗ» (рядок 15);
16. напис «ПЛАТІЖНА СИСТЕМА» (найменування платіжної системи, платіжний інструмент якої використовується, код авторизації або інший код, що ідентифікує операцію в платіжній системі та/або код транзакції в платіжній системі, значення коду) (рядок 16);
17. підпис касира (якщо це передбачено правилами платіжної системи), перед яким друкується відповідно напис «Касир» (рядок 17);
18. підпис держателя електронного платіжного засобу (платіжної картки) (якщо це передбачено правилами платіжної системи) в окремих рядках, перед якими друкуються відповідно написи «Касир» та «Держатель ЕПЗ» (рядок 18);
19. позначення форми оплати (готівкою, електронним платіжним засобом, у кредит, тощо), суму коштів за цією формою оплати та валюту операції (рядок 19);

На протязі 23 року ДПС обрало чітку загальну позицію, штрафувало за не виконання та роз'яснювало, що ПРРО та POS терміналу мережею Wi-Fi і є поєднання.

Цитата із роз'яснення ДПС:
"РРО, фіскальні реєстратори та ПРРО забезпечують інтеграцію (можливість з'єднання чи поєднання завдяки інтерфейсам RS-232, USB, Ethernet або Wi-Fi, з POS-системою персонального комп'ютера касира, платіжними системами та POS-терміналами банківських установ. Зазначена можливість касової техніки використовується всіма без виключення платниками податків, зокрема при використанні Wi-Fi з'єднання РРО/ПРРО з мережею інтернет."

Хто звільнений від РРО/ПРРО?

 

Звільнено від застосування РРО, ПРРО та розрахункових книжок:
 

1. платників єдиного податку, якщо річний обсяг розрахункових операцій не перевищує 1.1 млн на один структурний (відокремлений) підрозділ.
Обсяг розрахункових операцій не повинен перевищувати  167 розмірів мінімальних заробітних плат (у 2022 році це майже 1,09 млн грн, в 2023 это около 1.1 млн)

2. сфери діяльності відповідно до ст.9:
- ринки, але при здійсненні готівкових операцій,
- при торгівлі продукцією Власного виробництва
- при торгівлі білетами на залізничному та авіо транспорті
- при торгівлі водою, молоком, квасом, олією, рибою
- при розрахунках за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування

3. суб'єктів господарювання (СГ),які працюють на території села, але за умови, якщо:
- їх валовий річний дохід не перевищує 167 розмірів мінімальних заробітних плат= 1 118 900 грн.
- якщо вони не здійснюють торгівлю підакцизними товарами, або дистанційну торгівлю,
- якщо їх сільська влада не прийняла рішення про обов'язковість РРО

 

Важливо: всі СГ, хто відноситься до ст.9 мають право використовувати РРО/ПРРО без їх переведення у фіскальний режим роботи. При цьому у разі виникнення спору між контролюючим органом та такою особою щодо обсягу продажу, що дозволяє такій особі користуватися пільгами, визначеними статтею 9 цього Закону, враховуються документи, що є продуктом ПРРО.

 

Як почати працювати в Є-Чек?

Для старту роботи з ПРРО є-чек необхідно:

 

1) завантажити програму є-чек на смартфон або зайти в браузері на ПК або ноутбуці в є-чек через посилання і кнопці Реєстрація;

2) мати при собі файловий тип ключа ЕЦП ФОПа, який зареєстрований в електронному кабінеті податкової.

 

 

Як почати працювати у ПРРО є-чек?

 

  1. Увійти в додаток є -чек на смартфоні або в web версію програми в браузері.
  2. Авторизуватись в є-чек, створити особистий кабінет Власника: ввести номер мобільного телефону, перевірочний код із СМС-повідомлення та придумати PIN-код для подальшого входу.
  3. Заповнити профіль Власника.
  4. Завантажити у профіль Власника КЕП для реєстраційних дій.
  5. Зареєструвати торгову точку в ДПС або синхронізувати її, якщо у вас вже раніше вона була зареєстрована в ДПС.
  6. Зареєструвати касу у ДПС або синхронізувати її, якщо у вас уже раніше вона була зареєстрована у ДПС.
  7. Зареєструвати касира в ДПС.
  8. Створити, або завантажити список своїх товарів чи послуг.
  9. Для роботи з касою увійдіть в зареєстровану касу, відкрийте зміну та проводити фіскальні чеки вашим покупцям.

 

 

А персональний менеджер від є-чек супроводить вас по всім крокам та допоможе швидко розпочати роботу без зайвих витрат часу.

 

є-чек - є швидка відповідь! 

 

Який прийом оплат картками потребує фіскалізації та видачі чеку?

1. Прийом оплат картками вважається розрахунковою операцією та потребує видачі чеку.



А отже, Ви повинні видати чек, якщо отримуєте оплату картою через:

· банківський платіжний POS термінал у торговій точці;
· платіжні застосунки, наприклад, через технологію Visa tap to phone;
· інтернет еквайринг, за допомогою електронних платіжних засобів (Лігпей, Фонді, іРay.ua) та оплату по QR коду;
· інтернет банкінг (Приват 24, Ощад 24 тощо), коли при оплаті Ваші реквізити вказані НЕ у форматі ІВАN.

Тип таких оплат в чеку - оплати картка, безготівковий.

 

2. Не вважаються розрахунковими операціями та не потребують видачі чеку лише ті безготівкові операції, при здійсненні яких реквізити вказані в форматі ІВАN.

 

3. Прийом оплат на Ключ-карту ФОП вважається також розрахунковою операцією та потребує видачі чеку.

Ключ-карта – це карта, яка випускається до розрахункового рахунку ФОПа, відповідно, оплата відбувається на картковий рахунок (номер карти, а не IBAN рахунку). А отже операція вважається розрахунковою та підлягає обов'язковій фіскалізації

Чим кращий є-чек порівняно з конкурентами?

  1. Персональний менеджер, який допомагає працювати в ПРРО. 

 

Разом з нами ви розпочнете працювати в ПРРО вже за 10 хвилин без зайвих проблем та витрат вашого часу. Ми повноцінно приділяємо увагу кожному клієнту, нам не важливий його розмір. Разом ми проходимо реєстрації, навчаємо працювати в касі без помилок. І отримуємо гарні відгуки від наших клієнтів з цього приводу.

є-чек - є швидка відповідь!

Чекбокс і Вчасно - не має персонального менеджера для ФОП, наявність лише технічної підтримки.

 

  1. є-чек працює на максимальній лінійці пристроїв: від смартфону Android та iOS до ПК.

 

ПРРО Приватбанку працює лише на POS терміналах Приватбанку.

 

  1. В є-чек повний функціонал на всіх пристроях від смартфону Android та iOS до ПК з синхронізацією даних по вашому особистому кабінеті та по всім пристроям.

 

Повний функціонал від смартфону Android та iOS до ПК дозволяє розпочати та працювати з касою з будь-якого гаджету. 

Так, навіть зі смартфону ви можете:

  • створювати товари вручну, або через експорт/імпорт із Excel;
  • ціну створеного товару можна легко змінювати;
  • фіксувати залишки товарів;
  • робити потрібні налаштування вашого особистого кабінету;
  • створювати співробітників;
  • реєструвати в ДПС торгові точки, каси та касирів.

Все створене потім синхронізується та буде доступним на всіх пристроях з є-чек, достатньо увійти в свій особистий кабінет.

Чекбокс і Вчасно - в смартфоні лише робоче місце касира. Розпочати можна лише з ПК, з web версії. Тільки  з web  ви можете створювати товари, касирів, проводити реєстрації в ДПС, фіксувати залишки товарів, робити потрібні налаштування вашого особистого кабінету. Створені товари зі смартфону не зберігаються для використання на інших пристроях. А в створених через web товарах не можливо змінювати ціну.

 

  1. Реєстрація торгових точок, кас та касирів в є-чек відбувається по скороченим формам лише за рахунок КЕП. Всі поля мають випадаючі списки та підказки. Коректне скорочення форм дозволяє здійснити законну реєстрацію всіх форм та дають можливість зареєструвати торгову точку, якщо нею є транспортний засіб, та касу: є поле вводу номеру шасі та вибір опції використання резервного РРО для офлайн.

 

Чекбокс і Вчасно - занадто скорочені форми, які не дають можливість враховувати особливості діяльності та зареєструвати торгову точку, якщо нею є транспортний засіб, та касу: є поле вводу номеру шасі та вибір опції використання резервного РРО для офлайн. Не коректно заповнені форми дорівнюють не поданню форм взагалі та можуть бути анульовані

ПРРО Приватбанку - не має реєстрації форм в ДПС.

 

  1. В є-чек є широкий вибір одиниць виміру: ми зібрали їх максимальний перелік для вашої зручності.

 

Вчасно - лише шт.

Чекбокс - обмежений вибір одиниць виміру.

 

  1. В є-чек аналітика продаж навіть зі смартфону.

 

Чекбокс і Вчасно - не має аналітики продаж зі смартфону.

 

  1. В є-чек є можливість присвоювати різні ролі співробітникам та обмежувати їх функціонал при роботі в касі: власник, адміністратор, касир, аналітик.

 

Чекбокс і Вчасно - не має ролей для співробітників.

 

  1. Офлайн в є-чек працює навіть за відсутності інтернету на смартфоні та POS терміналах і дозволяє повноцінно працювати з касою: відкривати, закривати зміну, створювати чеки, формувати Z-звіти.

Чекбокс, Вчасно, ПРРО Приватбанку - не працюють без інтернету на смартфонах та POS терміналах.

 

  1. є-чек має вибір еквайрингу в смартфоні по всім платіжним технологіям:  з касою є-чек доступні 2 платіжні технології «Visa tap to phone» та «QR код». Всі технології доступні з еквайрингом від Приватбанку, Ощадбанку, Монобанку.

 

Чекбокс - не має еквайрингу від Приватбанку 

Вчасно - не має еквайрингу  Ощадбанку, Монобанку, платіжний QR лише від Розетка пей.

ПРРО Приватбанку - не має каси на смартфоні,  еквайринг лише на POS терміналах і лише від Приватбанку.

 

     10. каса є-чек інтегрована всі сучасні моделі банківських Аndroid POS терміналів: Castles SATURN1000F2, Castles Saturn 1000 (S1), Verifon X990, Ingenico APOS A8, Ingenico AXIUM DX8000 з еквайрингом від ПУМБ, ОЩАДБАНКУ, Сенс Банку, МТБ Банку, Банку Восток, Оксі Банку, OTP Банку.

 

Вчасно - не інтегроване на POS термінали.

 

     11. є-чек значно дешевше: вартість 125 грн. на місяць за 1 ФОП без обмеження кількості кас, касирів та чеків.

Чекбокс - 178,8 грн. за кожну касу 

Вчасно - 170 грн. за кожну касу

 

 

Отже, обирайте ПРРО є-чек та користуйтесь всіма його перевагами!

 

Як мені реєструвати торгову точку, якщо я їжджу по роботі та не маю офісу?

 

У такому разі адресою торгової точки при реєстрації по формі 20-ОПП буде адреса реєстрації вашого ФОП.

А під час реєстрації каси по формі 1-ПРРО необхідно вказати тип ПРРО: Пересувний.

 

Чи можна взяти касу без еквайрингу?

Еквайринг підключається до ПРРО є-чек за бажанням та додатково.

Ви можете використовувати касу є-чек на власному смартфоні або ПК без прийому оплати банківськими картками.

При цьому застерегаємо та попереджаємо про штрафи, які можуть бути виписані при фактичних перевірках ДПС, у розмірі 8500 -20 000 грн., з урахуванням вимоги до торговців забезпечити прийом оплати картками. І ця вимога жорстко контролюється співробітниками податкової. Для оперативної обробки подібних звернень покупців, податковою було розроблено телеграми чат-бот https://t.me/StopViolationBot .

Отже, рекомендуємо використовувати програмну касу та платіжний термінал разом, бо це вигідно і закриває відразу 2 законодавчі вимоги до торговця: ЗУ 265 та Постанову КМУ 894.

При підключенні мобільного еквайрингу в є-чек немає додаткових плат за підключення та обслуговування. Комісія за еквайринг стягується лише по факту проведення операції по прийому оплат карткою.

Скільки кас по формі 1-ПРРО має бути зареєстровано, якщо торгівля ведеться одночасно стаціонарно та на виїзді?

Якщо торгівля ведеться одночасно стаціонарно та на виїзді, мають бути зареєстровані дві каси (за формою 1-ПРРО): одна - стаціонарна, друга - пересувна.

Чи треба видавати чек при прийому оплат на ключ-карту ФОП?

 

Прийом оплат на Ключ-карту ФОП вважається також розрахунковою операцією та потребує видачі чеку.

Ключ-карта – це карта, яка випускається до розрахункового рахунку ФОПа, відповідно, оплата відбувається на картковий рахунок (номер карти, а не IBAN рахунку). А отже операція вважається розрахунковою та підлягає обов'язковій фіскалізації.

Для кого передбачена амністія на штрафи за невиконання ЗУ 265/95-ВР?

Амністія на штрафи за всі порушення вимог ЗУ 265, вчинені у період з 1 січня 22 року до 1 жовтня 2023 року

передбачена для ФОП 2-4 груп на єдиному податку, на штрафи за не виконання ЗУ 265 про використання РРО за період 01.03.2022 - 01.10.2023 року

 

Скільки коштує ПРРО для ФОП?

Вартість Є -Чек всього за 175 грн/місяць за 1-го ФОП, без обмеження кількості кас та кількості товарів.

Середня вартість ПРРО на ринку- 170- 180 грн. за кожну касу.

Яким повинен бути правильний та законний чек?

1. Законний чек:

  • чек, що підтверджує факт продажу;
  • створений в момент проведення розрахункової операції;
  • може бути електронним та паперовим;
  • чітко встановленої форми та змісту;
  • зареєстрований фіскальним сервером ДПС із присвоєнням йому фіскального номера.

.
2. Яка повинна бути форма чеку:
Визначено, що фіскальний чек має містити 30 обов'язкових реквізитів для ПРРО та 31 – для РРО.
У разі відсутності в документі хоча б одного з обов'язкових реквізитів, а також недотримання сфери його призначення, такий документ не прийматиметься як розрахунковий!

3. Форма та зміст фіскального чека та інших розрахункових документів, надання покупцю яких є обов'язковим, встановлені Положенням №13 (Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21.01.2016 № 13 із змінами та доповненнями)
Визначено, що фіскальний чек має містити 30 обов'язкових реквізитів для ПРРО та 31 – для РРО!
 

Як працювати з програмним РРО?

Програмні РРО - це програмна каса, програма, яка може працювати на різних пристроях.

Для роботи програмного РРО потрібен інтерннет. Якщо немає зв'язку, в ПРРО повинен бути передбачений режим офлайн, який дозволяє повноцінно працювати з касою. 

Для того, щоб працювати з програмним РРО на смартфоні - необхідно скачати мобільний додаток.

Для того, щоб працювати з програмним РРО на web - необхідно перейсти в браузері за посиланням.

Працювати з програмним РРО потрібно аналогічно зі звичайною касою: відкривати та закривати зміну, формувати Z-звіт перед закриттям зміни, робити службові внесення та винесення.

Все, що треба для роботи з касою торговцю відповідно до ЗУ 265, є в програмному РРО Є-Чек.

Де можна отримати КЕП для роботи в є-чек?

 

Файлові КЕП та Печатку ПРРО для роботи в є-чек можна отримати у відповідних сертифікованих надавачів електронних довірчих послуг.

 

КЕП можна отримати у:

·   ДПС

·   Дія (ЦНАП)

·   Центр Сертифікації ключів «Україна»

·   АЦСК МВС України

·   АЦСК « Ощадбанк »

·       Masterkey

·   Депозит Сайн

·   Укрсиббанк

·   Приватбанк

·   Сенс Банк

 

Печатку для  ПРРО до КЕП Власника можна отримати в центрі сертифікації, який видав ЕЦП ФОПа .

 

 

Як працювати з є-чек та зі своїм POS терміналом?

Ви можете використовувати власний POS термінал для прийому оплати картками разом з використанням є-чек на іншому пристрої.

Наприклад, ви працюєте в касі є-чек на смартфоні або ПК, створюєте чек покупцю, і при бажанні покупця оплатити картками:

1. при виборі типу оплати обираєте тип оплати «POS термінал».

2. на своєму банківському терміналі вводите суму до сплати покупцем та приймаєте оплату карткою. Друкуєте банківський чек на POS терміналі.

3. підтверджуєте успішну операцію розрахунку вашим терміналом в є-чек та відправляєте в месенджери/ділитесь через платіжний QR код/друкуєте фіскальний чек Клієнту.

Все! Операцію по видаче чеку через є-чек та прийому оплат картками через ваш POS термінал успішно завершено. І в вашому Z-звіті до ДПС отримані кошти будуть враховані як безготівковий розрахунок.

Чи треба друкувати електронний чек?

Відповідно до ЗУ 265/95-ВР електронний чек друкувати не потрібно.

Щоб виконати ЗУ, електронний чек повинен бути:

  • створений;
  • йому повинен бути присвоєний фіскальний номер;
  • електронний чек повинен бути відтворений для покупця, тобто продемонстрований. Не має обов'язку друкувати, або відправляти чек в мессенджери, через QR, ви робите це виключно для Клієнтоорієнтовності. 

 

Для чого КЕП в ПРРО, де його отримати та який КЕП підійте для роботи в ПРРО є-чек?

При роботі з ПРРО є-чек потрібний файловий КЕП, або Печатка ПРРО: ними підписується реєстраційні форми, кожен чек (розрахунковий документ) та звітні документи (Z-звіти) перед відправкою до ДПС.

 

  1. Для реєстрації торгових точок, кас та касирів в ДПС потрібний файловий КЕП, або Печатка ПРРО Власника:  

 Але важливо:
• якщо Власник вже працював з ДПС раніше з використанням КЕП, для реєстрації торгових, кас та касирів в ДПС потрібен основний КЕП Власника – ключ, яким Власник вперше працював з ДПС, бо ДПС сприймає лише його для реєстраційних дій
• якщо Власник раніше не працював з ДПС, можна використовувати будь-який КЕП, або Печатку для ПРРО.

 

2.  Для роботі з касою є-чек Власнику і касиру потрібен файловий КЕП, або Печатка ПРРО, які будуть зареєстровані при реєстрації касира по Формі 5-ПРРО. Для роботи з касою є-чек КЕП, або Печатка ПРРО повинні зберігатись на тому пристрої, з якого відповідний касир буде працювати з касою.

КЕП, або Печатка ПРРО для роботи в касі можуть бути:
• або персональний КЕП,
• або неперсоніфіковану Печатку для ПРРО, яка отримана на ФОП/Підприємство.

 

 

А які документи потрібно надавати Банку для еквайрингу?

Для отримання еквайрингу в Банку потрібно обов'язково пройти ідентифікацію.

У деяких банків передбачена ідентифікація онлайн через банківськи додатки, або через додаток Дія, а у деяких лише фізична ідентифікація з обов'язковим відвідуванням відділень.

Для проведення ідентифікації треба надати:

1. Перелік документів для фізичної особи – підприємця
 

  • Копію Виписки з ЄДРПОУ;
  • Копію паспорта громадянина України ( або іншого документа, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаним на території України для укладання правочинів );
  • Копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків або копія паспорта громадянина України , в якому проставлено відмітку про відмову вид прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків України;
  • Опитувальник Клієнта, який заповнено Клієнтом / представником клієнта / особою, вид імені або за дорученням чи в інтересах клієнта ;
  • Заява – договір еквайрингу

 

2. Перелік документів для юридичної особи

  • Копію Виписки з ЄДРПОУ;
  • Копію протоколу ( рішення ) про затвердження та/ або внесення змін до діючої редакції установчого документа (статут);
  • Копію належним чином зареєстрованого установчого документа діючої редакції зі всіма діючими додатками до цього документа в разі наявності (статуту / засновницького договору / установчого акта / положення ). Юридичні особи публічного права, які діють на підставі законів , установчий документ не подають . Юридична особа, яка створена та/ або діє на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України , подає копію рішення про її створення або про проведення діяльності на підставі модельного статуту, підписаного всіма засновниками ;
  • Копію наказів та протоколів , рішення власників щодо призначення на посади осіб , які мають право розпоряджатися майном та коштами юридичної особи;
  • Копію паспорта громадянина України ( або іншого документа, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаним на території України для укладання правочинів ) особи, яка має право розпоряджатися майном та коштами юридичної особи;
  • Копію реєстраційного номеру облікової картки платника податків або копія паспорта громадянина України, в якому проставлено відмітку про відмову вид прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків України особи, яка має право розпоряджатися майном та коштами юридичної особи;
  • Опитувальник Клієнта, який заповнено клієнтом / представником клієнта / особою, вид імені або за дорученням чи в інтересах клієнта;
  • Якщо клієнт або особа, яка діє вид його імені , належить до громадських осіб , осіб близьких або пов'язаних з публічними особами, додатково надається декларація про доходи або договір купівлі /продаж майна, або інші документи Публічної особини, які дають зможу з'ясувати джерела походження коштів та активів такої особини.

Чи можна інтегрувати є-чек на будь-який POS термінал і зробити це самостійно?

ПРРО є-чек можна інтгрувати на POS термінал на Android платформі. Однак інтеграція передбачає коректну взаємодію ПРРО та платіжної програми, тому повинна проводитись професійно із задіянням провайдера ПРРО, та сервісної компанії, що підтримує POS термінали. Самостійно встановити ПРРО на термінал неможливо.

ПРРО є-чек вже інтегрований на POS термінали основних банків з еквайрингом від цих Банків: ПУМБ, Аваль Банк, Ощадбанк, Сенс Банк, МТБ Банк, Восток Банк, Оксі Банк ОТП Банк. Пропонуємо вибрати із переліку цих банків, який максимально підходить вам за умовами.

Як альтернативу, ви можете використовувати інтегровані платіжні технології та рішення в є-чек на смартфоні: Visa tap to phone, платіжний QR від Ощадбанк, Монобанк, Приватбанк з еквайрингом від цих банків. Еквайринг в смартфоні коштує - 1,3 % від суми транзакції (що навіть дешевше вартості еквайрингу на POS термінал) і не потребує орендної плати (оренда POS терміналу коштує 400-600 грню в місяць).

Як коректно вводити товар в чек та зміни до ЗУ 265 щодо цього?

 

Відповідно до ЗУ 265/95-ВР для різних груп торговців різні вимоги по відображенню товару в чеку:

1. Для ФОП на єдиному податку передбачені спрощені вимоги щодо того, як вписувати товари в чек, відповідно до ЗУ 8401 який вступив в силу з 1 серпня 2023 року.

Для ФОП на єдиному податку можна зазначати просто категорію товару (його споживчі ознаки та ідентифікують належність до певної товарної групи): бакалея, папір, вода. Без уточнень по товару.

2. Акцизні товари взагалі по закону треба завчасно програмувати/заводити і обов'язково вказувати:

  • найменування товарів,
  • цін товарів
    кількості товарів
  • код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, 
  • штрих коду марки акцизного податку 

3. Для НДС-ів та для всіх, хто торгує ризиковою групою товарів, товар потрібно зазначати так, щоб його можна було ідентифікувати. Навіть при скорченні.

 

З яких причин проводились перевірки за касові порушення в період 2022-2023 року?

 

Фактичні перевірки за період 2022 - 2023 роки в основному проводились по причинам: 

 

  • будь-яку інформацію про потенційні порушення, скаргу покупця навіть в чат-боті ДПС в Telegram «StopViolationBot (http://t.me/StopOverpriceBot)»;
  • потенційні порушення, на які може скаржиться покупець: не виданий чек, не прийняття оплат картками;
  • не подання в строк звітності по РРО/ПРРО;
  • інформація про здійснення фізичною особою підприємницької діяльності без державної реєстрації.

Я можу користуватися POS терміналом лише в смартфоні?

Ви можете використовувати еквайринг не лише в смартфоні. Ви також можете вибрати POS термінал з інтегрованим (вбудованим) ПРРО є-чек від наших банків партнерів (ПУМБ, , Аваль, Ощадбанк, Сенс, МТБ, Восток, Оксі, ОТП). Або використовувати ваш окремий термінал будь-якого банку як сторонній пристрій для прийому оплати картками, а фіскалізацію та видачу чеків проводити в додатку є-чек на смартфоні, ноутбуці або комп'ютері.

 

Кому потрібно вести облік товарів відповідно до ЗУ 265?

 

Обов'язок ведення обліку товарів передбачений  відповідно до ЗУ 265/95-ВР лише для розрахункових операцій в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг лише для ризикової групи товарів.

Відповідно до ЗУ ризикові групи товарів:

  • технічно складні побутові товарів, що підлягають гарантійному ремонту
  • лікарські засоби
  • вироби медичного призначення
  • ювелірні та побутові вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

ЗУ 8401, який вступив в силу з 1 серпня 2023 року, була об’явлена амністія за не ведення обліку для ризикової групи товарів до 1 жовтня 2023 року.

 

Який штраф за роботу без РРО/ПРРО?

 

Набільші штрафи для торговця передбачені саме за невиконання ЗУ 265/95-ВР.

 

За невиконання ЗУ 265 передбачено штраф в розмірі:

  • для всіх ФОП єдинників які не продають ризикову групу товарів до 31 липня 25 року: 25% від суми продажі без чеку за першу продажу та 50% від суми продажі за другу та кожну наступну продажу;
  • для всіх інших (НДС-ки, акцизники, ФОП єдинники, які продають ризикову групу товарів): 100% від суми продажі без чеку за першу продажу та 150% від суми продажі за другу та кожну наступну продажу.

 

До ризикових груп товарів відносяться:

  • технічно складні побутові товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
  • лікарські засоби;
  • вироби медичного призначення;
  • ювелірні та побутові вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння; дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

 

Невиконанням ЗУ 265 вважаються не тільки не використання РРО, або ПРРО, але й: 

  • взагалі не виданий чек;
  • чек, виданий не на повну сум;
  • не відтворений електронний чек для покупця (не продемонстрований);
  • некорректный чек, з порушеннями по формі і по кількості полей;
  • некорректно зазначений товару в чеку;
  • відсутність ЕПЗ в чеку;
  • використання некоректно працюючих ПРРО/РРО.

Скільки коштує POS-термінал?

Оренда банківського POS-терміналу коштує 400-600 грн/місяць. Купівля - від 12 000 грн.

Якщо покупець вимагає друк електронного чеку, чи є відмова від друку порушенням ЗУ?

Ні, ПРРО передбачає електронний чек.  Друкувати електронний чек не обов’язково відповідно до ЗУ. Відповідно до ЗУ електронний чек повинен бути лише відтворений для Клієнта та мати фіскальний номер. Отже, електронний чек достатньо просто продемонструвати Клієнту і це не буде порушенням ЗУ. Сам чек можна також перевірити на сайті ДПС, бо він автоматично зберігається на центральному сервері ДПС. В є-чек при виборі способу передачі чека можна автоматично перейти на сайт ДПС для перевірки чека.

У чому вигода використовувати POS термінал разом з програмним РРО Є-Чек?

Якщо у Вас велика кількість безготівкових розрахунків, відмінним рішенням буде банківський POS термінал з програмною касою є-чек - це 4 в 1:

  • програмна каса (ПРРО),
  • POS термінал/банківський платіжний термінал,
  • термопринтер та друк фіскального та банківського чека (виключає розбіжності у звітах, дублювання дій, друкуйте одночасно фіскальний та банківський чеки!)
  • сканер штрих коду.

 

А отже ви економите на інструментах для продаж і суміщаєте касу POS термінал в одному пристрої - банківському POS терміналі.

Також це зручно та прискорює роботу касира, бо на одному пристрої він і формує чек і автоматично приймає оплату картками.

POS термінал інтегрованою касою є-чек:

  • компактний;
  • портативний (не прив'язані до розетки або інтернет кабелю);
  • висока швидкість виконання операцій касира при розрахунку покупців: створення чеку, прийом оплат по чеку та друк чеку із одного пристрою;
  • вигідна вартість еквайрингу від 1,3%.

 

 Технічні переваги POS терміналу, які корисні і для програмної каси, і для платіжного терміналу:

  • завдяки надзвичайно потужному акумулятору ємністю 6000 мАг – ви отримуєте високу автономність роботи без підзарядки (2 тижні в режимі очікування, 3 дні активних операцій);
  • мультимедійний кольоровий сенсорний екран зі спливаючою клавіатурою на екрані з діагоналлю 5.5 дюймів;
  • вбудований сканер штрих-коду, що забезпечує швидке додавання позицій товарів/послуг у чек;
  • підтримує усі види бездротового зв'язку: WiFi/Bluetooth/2G/3G|4G LTE, GPS, датчик з підтримкою A-GPS;
  • швидкість друку принтера – 18 рядків на секунду.

Прийом оплат картками потребує РРО/ПРРО?

 

1. Прийом оплат картками вважається розрахунковою операцією та потребує видачі чеку.

 


А отже, Ви повинні видати чек, якщо отримуєте оплату картою через:

· банківський платіжний POS термінал у торговій точці;
· платіжні застосунки, наприклад, через технологію Visa tap to phone;
· інтернет еквайринг, за допомогою електронних платіжних засобів (Лігпей, Фонді, іРay.ua) та оплату по QR коду;
· інтернет банкінг (Приват 24, Ощад 24 тощо), коли при оплаті Ваші реквізити вказані НЕ у форматі ІВАN.

Тип таких оплат в чеку - оплати картка, безготівковий.

 

2. Не вважаються розрахунковими операціями та не потребують видачі чеку лише ті безготівкові операції, при здійсненні яких реквізити вказані в форматі ІВАN.

 

3. Прийом оплат на Ключ-карту ФОП вважається також розрахунковою операцією та потребує видачі чеку.

Ключ-карта – це карта, яка випускається до розрахункового рахунку ФОПа, відповідно, оплата відбувається на картковий рахунок (номер карти, а не IBAN рахунку). А отже операція вважається розрахунковою та підлягає обов'язковій фіскалізації

 

Які банки мають POS термінали з ПРРО є-чек?

ПРРО є-чек інтегрований на сучасні Android POS термінали всіх основних банків з еквайрингом від цих банків: ПУМБ, Аваль Банк, Ощадбанк, Сенс Банк, МТБ Банк, Восток Банк, Оксі Банк ,ОТП Банк.  Детальніше про умови ітарифи на сторінці POS термінали. 

Чи закінчився мораторій на штрафи? Для кого і на який період був передбачений?

З 01.10.2023 року відповідно до ЗУ 8401 мораторій на стягнення штрафів був знятий для всіх, хто займається розрахунковими операціями та підпадає під дію ЗУ 265/95-ВР, окрім ФОП, які зареєстровані в місці проведення бойових дій або на тимчасово окупованих територіях до повного звільнення цих територій.

Мораторій на стягнення штрафів діяв з 01.03.2022 року по 01.10.2023 року. При цьому:

  • мораторій не діяв на акцизників та платників ПДВ;
  • обов’язок фіскалізуватись, видавати чеки та використовувати  РРО/ПРРО був дійсний і на накладання штрафів мораторію не було, тому що обов’язок використовувати РРО/ПРРО був дійсний.

Які переваги в ПРРО є-чек?

 

  1. Персональний менеджер, який допомагає працювати в ПРРО. 

Разом ми розпочнемо працювати в ПРРО вже за 10 хвилин без зайвих проблем та витрат вашого часу.

є-чек - є швидка відповідь!

  1. Управління касою з усіх пристроїв та економія часу.

Повний функціонал від смартфону Android та iOS до ПК дозволяє розпочати та працювати з касою з будь-якого гаджету. Всі дані та реєстрації синхронізуються та будуть доступними на всіх пристроях є-чек. 

Так, навіть зі смартфону ви можете:

  • створювати товари вручну, або через експорт/імпорт із Excel;
  • фіксувати залишки товарів;
  • робити потрібні налаштування вашого особистого кабінету;
  • створювати співробітників;
  • реєструвати в ДПС торгові точки, каси та касирів.

Все створене буде потім доступним на всіх пристроях з є-чек, достатньо увійти в свій особистий кабінет.

  1. Роботу в програмній касі без проблем та залежності від зовнішніх факторів:

каса є-чек працює за відсутності інтернету та зв'язку з ДПС, проста для користування через легкі інтерфейси, продумані підказки, автоматизації та корисні фішки.

  1. Закриття всіх вимог законів до торговця всього за 125 грн. на місяць.

Через поєднання каси та платіжних технологій бізнес повність захищений від 2-х істотних штрафів при перевірках ДПС: 25-150% від суми чеку за відсутність фіскалізації при розрахункових операціях та 8 500-20 000 гривень за не прийом оплат картками за товари та послуги.

  1. Поєднання каси та платіжного терміналу на всіх пристроях:

·        на смартфонах разом з касою є-чек доступні платіжні технології «Visa tap to phone» та «QR код» від Приватбанку, Ощадбанку, Монобанку з еквайрингом від цих банків.

·        каса є-чек інтегрована всі сучасні моделі банківських Аndroid POS: Castles SATURN1000F2, Castles Saturn 1000 (S1), Verifon X990, Ingenico APOS A8, Ingenico AXIUM DX8000 з еквайрингом від ПУМБ, ОЩАДБАНКУ, Сенс Банку, МТБ Банку, Банку Восток, Оксі Банку, OTP Банку.

  1. Вигідно: 

Вартість 125 грн. на місяць за 1 ФОП без обмеження кількості кас, касирів та чеків.

Отже, обирайте ПРРО є-чек та користуйтесь всіма його перевагами!

 

Чи потрібно реєструвати платіжний термінал у податковій?

Реєструвати платіжний термінал у податковій непотрібно.

Як проводити фіскальний чек, якщо сума продажу перевищує 50 000 грн.?

Суб’єкти господарювання мають право здійснювати розрахунки готівкою протягом одного дня за одним або кількома платіжними документами з фізособами - у розмірі до 50000 грн. включно (п. 6 розділу ІІ Положення Постанови № 148  Правління НБУ від 29.12.2017 р.).
 

Якщо сума чека перевищує 50 000 грн. потрібно проводити таку операцію безготівково з використанням платіжної картки покупця, або застосувати комбіновану оплату: частина готівкою до 50 000 грн. та частину безготівково з використанням картки в рамках одного фіскального чеку.
 

Які штрафи передбачені за невидачу чека та невикористання РРО/ПРРО?

Набільші штрафи для торговця передбачені саме за невиконання ЗУ 265/95-ВР.

За невиконання ЗУ 265 передбачено штраф в розмірі:

  • для всіх ФОП єдинників які не продають ризикову групу товарів до 31 липня 25 року: 25% від суми продажі без чеку за першу продажу та 50% від суми продажі за другу та кожну наступну продажу;
  • для всіх інших (НДС-ки, акцизники, ФОП єдинники, які продають ризикову групу товарів): 100% від суми продажі без чеку за першу продажу та 150% від суми продажі за другу та кожну наступну продажу.

До ризикових груп товарів відносяться:

  • технічно складні побутові товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
  • лікарські засоби;
  • вироби медичного призначення;
  • ювелірні та побутові вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння; дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

 

Невиконанням ЗУ 265 вважаються не тільки не використання РРО, або ПРРО, але й: 

  • взагалі не виданий чек;
  • чек, виданий не на повну сум;
  • не відтворений електронний чек для покупця (не продемонстрований);
  • некорректный чек, з порушеннями по формі і по кількості полей;
  • некорректно зазначений товару в чеку;
  • відсутність ЕПЗ в чеку;
  • використання некоректно працюючих ПРРО/РРО.

 

 

Чи потрібно вказувати акцизний податок в фіскальних чеках при продажі тютюнових виробів?

Не потрібно, оскільки з квітня 2023 акциз за тютюнові вироби сплачую виробник, а не торгівець.

Які основні штрафи за касові порушення?

 

1. За невиконання ЗУ 265 передбачено штраф в розмірі:

  • для всіх ФОП єдинників які не продають ризикову групу товарів до 31 липня 25 року: 25% від суми продажі без чеку за першу продажу та 50% від суми продажі за другу та кожну наступну продажу;
  • для всіх інших (НДС-ки, акцизники, ФОП єдинники, які продають ризикову групу товарів): 100% від суми продажі без чеку за першу продажу та 150% від суми продажі за другу та кожну наступну продажу.

2. Інші касові порушення, за які накладається штраф:

  • за незакритий, не зданий своєчасно z-звіт — 850 грн;
  • за відсутність контрольної стрічки або спотворення даних про проведені розрахункові операції — 510 грн;
  • якщо ви працюєте з підакцизними товарами, 5100 грн — штраф за фіскалізацію без зазначення коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, ціни товару та обліку його кількості;
  • розмір штрафу за невиконання Постанови КМУ 894 про прийом безготівкових оплат становить 8 500- 20 000 грн.

3. Якщо торговець не забезпечує прийом безготівкових оплат передбачений штраф у розмірі - 8 500-20 000 грн.

Як проходить фактична податкова перевірка по касовим порушенням? Що треба мати ФОП при перевірці?

1. Фактичні перевірки ДПС - перевірки, які стосуються порядку здійснення розрахункових операцій та ведення касових операцій, тобто виконання вимог ЗУ 265 про використання РРО.

2. Фактичні перевірки - діяли весь 2022 - 2023 рік та на які не було накладено мораторію на штрафи.

3. Як проводиться фактична перевірка:

1.  Попередньо проводиться КОНТРОЛЬНА ЗАКУПКА черех таємного Покупця: закупається товар і фіксуються порушення.

2.  Під час візиту інспектор повинен надати: направлення, наказ на перевірку і пред’явити посвідчення. Копія Наказу вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки.

3.  ФОП повинен вести книгу обліку перевіряючих, куди вписуються відомості про перевіряючого, мету перевірки, посаду, перевіряючий повинен розписатись в книзі. 

Якщо відмовляється повідомити дані, для перешкоджання махінаціям, треба набрати телефон відділу по боротьбі з корупцією, або у відділ податкових перевірок та уточнити, чи направлений такий інспектор на перевірку.

 4. Що треба мати ФОП при перевірці:

  • копії реєстраційних документів ФОП;
  • документи на ліцензії про підакцизні види продуктів;
  • для категорій товарів із ризикової групи повинні бути первинні документи для обліку;
  • вести книгу обліку доходів і витрат, яка може бути на місці здійснення діяльності, або дома.

З яких причин в основному проводились перевірки за касові порушення в період 2022-2023 року?

 

Фактичні перевірки за період 2022 - 2023 роки в основному проводились по причинам: 

  • будь-яку інформацію про потенційні порушення, скаргу покупця навіть в чат-боті ДПС в Telegram «StopViolationBot (http://t.me/StopOverpriceBot)»;
  • потенційні порушення, на які може скаржиться покупець: не виданий чек, не прийняття оплат картками;
  • не подання в строк звітності по РРО/ПРРО;
  • інформація про здійснення фізичною особою підприємницької діяльності без державної реєстрації.

Який принтер підходить для Вашого ПРРО?

Який принтер підходить для Вашого ПРРО?

Ви можете підключити будь-який принтер для друку чеків, який з'єднується зі смартфоном за допомогою Wi -Fi або Bluetooth. У цьому випадку принтер для друку чеків з функцією підключення через Wi -Fi або Bluetooth з'єднується зі смартфоном, а не з програмою ПРРО є-чек.

Які види податкових перевірок взагалі існують і на які з них накладено мораторій, а на які ні?

Передбачено 3 види податкових перевірок:

  • камеральні
  • фактичні
  • документальні (планові та позапланові)
  1. Фактичні перевірки - діяли весь 2022 - 2023 рік та на які не було накладено мораторію на штрафи. Саме ці перевірки стосуються порядку здійснення розрахункових операцій та ведення касових операцій, тобто виконання вимог ЗУ 265 про використання РРО
  2. Камеральні перевірки - діяли весь 2022 - 2023 рік та на які не було накладено мораторію на штрафи
  3.  Документальні планові, або позапланові перевірки - 01.03.2022 - 01.10.2023 року діяв мораторій на документальні перевірки. Поновлені документальні перевірки від 1 жовтня відповідно до прийнятого 30 червня ЗУ 8401, але не для всіх! Документальні перевірки – це тоді, коли можуть перевіряти ваші документи за певний тривалий проміжок часу – рік, два чи, навіть, більше в залежності від ситуації. Для всіх ФОП, які не продають підакцизні товари, а це 90% бізнесу країни, документальні перевірки можливі лише через добровільні заяві-зверненню платника податків з заявою про перевірку. При цьому строки давності по проведенню перевірок не йдуть і надалі.  Але Кабінет міністрів 5 вересня зареєстрував у парламенті законопроект №10016, покликаний скасувати мораторій на податкові перевірки. Тексту ЗУ ще не має

Передбачено повернення документальних перевірок лише у трьох сферах:

1.      фінансовому,

2.      грального бізнесу

3.      підакцизних товарів.

 При цьому мають бути безпечні умови, щоб перевірка проводилась, а саме, має бути доступ до приміщення, доступ до документів та має бути можливість провести інвентаризацію. 

 

 

Як перейти з іншого ПРРО на ПРРО є-чек?

Якщо ви вже реєстрували в ДПС торгові точки, каси та касирів черех інше ПРРО, ви можете викристовувати їх в є-чек. Для цього достатньо пройти авторизацію в додатку є-чек та синхронізувати у відповідних розділах торгові точки та каси. Нічого повторно реєструвати в є-чек не потрібно. Заходьте в потрібну зареєстровану та синхронізовану касу в є-чек та повноцінно працюйте. 

Якщо я сплатив на рік, а користуватись не можу, що мені робити?

Ми завжди з розумінням ставимося до наших клієнтів. Якщо виникла ситуація, в результаті якої ви не можете користуватися нашим продуктом, просимо звернутися до нас на гарячу лінію 0800 21 21 57 і ми перенесемо вам термін дії підписки з урахуванням періоду, коли ви не могли користуватись є-чек.

Ви маєте підтримку?

є-чек має найкращу підтримку порівняно з конкурентами. Ми робимо акцент на підтримці, бо розуміємо, що працювати з касою новачку не просто. 

Лише в є-чек є персональний менеджер, який допомагає працювати в ПРРО. 

Разом з нами ви розпочнете працювати в ПРРО вже за 10 хвилин без зайвих проблем та витрат вашого часу. Ми повноцінно приділяємо увагу кожному клієнту, нам не важливий його розмір. Разом ми проходимо реєстрації, навчаємо працювати в касі без помилок. І отримуємо гарні відгуки від наших клієнтів щодо якості нашої підтримки.

Телефонуйте 0 800 21 21 57, з понеділка до п'ятниці, з 09:00 до 18:00. Також на нашому офіційному сайті https://e-check.com.ua/ ви можете замовити зворотній дзвінок або написати нам у месенджер (Viber або Telegram).

є-чек - є швидка відповідь!

 

 

 

Як завантажити мої товари в є-чек?


Товари в є-чек можна створювати з усіх пристроїв (на смартфоні, ПК, планшеті, POS терміналі). Створені товари синхронізуються через ваш особистий кабінет та будуть доступні на всіх пристроях з є-чек. Достатньо увійти під своїм логіном та паролем в є-чек на потрібному пристрої, натиснути в розділі товари "Синхронізація в є-чек" і всі створені товари на інших пристроях будуть доступні.

Способи заведення товарів в є-чек:

1. Товари можна внести вручну поштучно: при цьому додавши фото, опис, одиниці виміру та ціну. В найменуванні товарів повинно бути не більше 100 символів.

2. Якщо у Вас досить великий перелік товарів або він є у вас в електронному вигляді - його можна завантажити в є-чек за допомогою файлу Excel . Для цього у продукті передбачили шаблон файлу Excel. Ви вносите у відповідні поля файлу Excel (вони підписані) відповідну інформацію по товару, натискаєте імпортувати, та товари імпортуються в Вашу касу. 

 

Як краще друкувати чек, якщо покупця не задовольнить електронна версія чека?

Друкувати електронний чек не обов’язково відповідно до ЗУ. Його достатньо просто продемонструвати Клієнту.

Але якщо покупець вимагає друку чеку, а ви хочете бути клієнтоорієнтовними, друкувати чеки зі смартфону легко. В є-чек інтегровані 2 моделі принтерів:

  • Термопринтер чеків WINPAL USB+Bluetooth 58 мм (WP-T2C)
  • POS-принтер GPRINTER ISH-58 USB+Bluetooth (ISH-58 BT)

Достатньо 1 раз підключити ці пристрої через Bluetooth і друк чеку відбувається автоматично при натисканні на кнопку Друк чеку по факту створного чеку.
Ви можете використовувати й іншу модель принтеру. Тоді друк чеку відбуватиметься через кнопку Відправка чеку/Bluetooth/ ваш принтер 

Також ви можете використовувати POS термінали на базі Android від наших банків-партнерів, на які вже інтегрована програмна каса є-чек. Такий POS термінал окрім прийом оплат картками,друкує одночасно банківський та фіскальний чеки. А отже ви поєднуєте в одному пристрої касу, платіжний термінал і принтер.

Як підключити еквайринг в є-чек?

Для того, щоб підключити еквайринг в смартфоні з є-чек, або отримати POS термінал з є-чек:
 

  • подайте заявку на сайті,
  • або зателефонуйте нам за номером 0800 21 21 57,
  • або заявку можна залишити в є-чек в "Замовити еквайринг". Достатньо вказати свою електронну адресу та у відповідь на заявку вам прийде лист-інструкція і наш персональний менеджер обов’язково з вами зв’яжеться та супроводить весь процес підключення.
     

 

Коли надходитимуть гроші на мій рахунок по еквайрингу?

Кошти на розрахунковий рахунок у вашому банку надходитимуть на наступний робочий день після кожної закритої зміни.

Як отримати POS термінал з касою Є-Чек?

Для отримання терміналу із вбудованим ПРРО є-чек, необхідно звернутись до фахівців компанії є-чек за номером 0800212157, де фахівці проконсультують та порадять оптимальні умови від банків-партнерів, допоможуть пройти реєстрацію у додатку є-чек (зареєструвати торгову точку, касу та касира) та паралельно подати заявку до банку на отримання терміналу. Це займе 3-5 робочих днів. Після проходження реєстрації в є-чек (зареєструвати Торгову точку, касу та касира) приїде інженер банку для встановлення та налаштування POS терміналу.

Чи можна інтегрувати мою облікову систему з ПРРО є-чек?

Звичайно, це можна зробити через інтеграію є-чек в вашу облікову систему через відкритий API.

Інтеграцію можна здійснити через  вашого ІТ фахівця. Розробники від є-чек нададуть необхідну технічну документацію та консультації для успішної інтеграції.

В є-чек є вже готові інтеграції з  BAS та 1С та власний облік товарів, щоб ви не потребували додаткових інтеграцій.

Інтеграція із BAS у вас планується?

В осені у нас вже буде готова інтеграція з популярними конфігураціями BAS. Розробка щодо інтеграції вже ведеться. Ви обов'язково оціните зручність.

Розрахункові операції в інтернет-магазині : коли слід використовувати РРО/ПРРО?

Нагадаємо, що розрахунковою операцією є - приймання вид покупців грошових коштів, платіжних карток, чеків, жетонів і т. д. Більше детально про поняття розрахункової операції визначено у ст. 2 Закону №265.
 

На думку податківців, якщо покупці розраховуються за товар з використанням LiqPay, Portmone, WayForPay, iPay, Monobank, Приват24 та Ощадбанк24/7 - цей розрахунок не вважається безготівковим, а отже застосування РРО/ПРРО є обов'язковим.
 

Закцентуємо увагу на інтернет – еквайрингу, тобто, оплата товару чи послуги здійснюється за допомогою банківського сервісу через сайт інтернет -магазину. Обов'язковою умовою є укладення договору еквайрингу з еквайрами ( LiqPay, Portmone, WayForPay, Monobank, Приват24, тощо ). Це означає, що інтернет -магазин надає доручення еквайру приймати грошові кошти (оплата здійснюється карткою ) за допомогою таких систем. Ці операції, незважаючи на те, що вони безготівкові, тобто не має фізичного використання готівки, платіжної картки, є розрахунковими - тому застосування РРО/ПРРО є обов'язковим .
 

Це ж стосується і звичайних переказів на номер платіжної картки з іншої картки. РРО/ПРРО не застосовується в разі здійснення операцій через інтернет-банкінг (оплата за товар/ послугу здійснюється платіжною карткою самостійно покупцем через мобільний додаток або онлайн -банкінг на реквізити торгівця в форматі IBAN). Така операція не є розрахунковою.
 

Крім того, без РРО/ПРРО не обійтися, якщо у вашого інтернет -магазину є кур'єрська служба, яка передає товар та приймає оплату.

В яких випадках інтернет-магазин не зобов'язаний використовувати РРО/ПРРО?

ПРО/ПРРО можна не використовувати коли грошові операції проводяться лише у безготівковій формі. А саме:

 

  1. Товар оплачується переказом з розрахункового рахунок покупця на розрахунковий рахунок інтернет-магазину за реквізитами IBAN.
  2. Товар оплачується через банківський термінал самообслуговування. Не плутати з ПОС-терміналами, які обслуговуються касирами .
  3. Товар оплачується через касу банку, переказом на розрахунковий рахунок інтернет -магазину. Незважаючи на використання готівки, така операція вважається безготівковою.
  4. Товар оплачується накладеним платежем. По суті, покупець фактично розраховується з поштовим оператором, а не з інтернет -магазином, і чек видає поштовий оператор. Якщо товар передає кур'єр поштової служби й сам приймає оплату, фіскальний чек видає кур'єр.

Чи потрібно інтернет-продажу чек при тому, що нова пошта його видає?

При використанні Нової пошти чек видавати треба, бо оплату здійснює не НП, а фінкомпанія Нова пей.

Чому ДПС може провести фактичну перевірку?

1)     Маркер: Скарги, заяви споживачів, наприклад в Чат бот

2)     Маркер Продаж підакцизних товарів

3)     Маркер наймана праця: якщо у Вас кілька торгових точок, то логічно, що у Вас повинно бути кілька касирів, за яких сплачуєтья ЄСВ тобто повинна бути оформлена наймана праця

Завантажуйте та заходьте у свій кабінет ПРРО через смартфон, планшет

Користуйтесь 1-ий місяць безкоштовно

Або просто відскануй QR-код вашим пристроєм

Дякую! Дані успішно відправлені.

ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ

Натискаючи кнопку “Надіслати”, я погоджуюсь з політикою конфіденційності

Або набирайте персонального менеджера для консультації