логотип е-чек
БІЗНЕС В ОДИН КЛІК

Інструкції до програмного реєстратора Е-ЧЕК

Інструкція роботи
в додатку Е-ЧЕК
Інструкція роботи
у веб-версії через браузер
Інструкція до POS-терміналів з інтегрованним ПРРО Е-ЧЕК
ТОП частих помилок при роботі з додатком Е-ЧЕК
Не перевстановлюйте програму в смартфоні (не оновлюйте) при відкритій зміні (кожному пристрою, на який завантажено програму Е-ЧЕК присвоюється ID пристрою. Цей ID пристрою також записується при відкритті зміни і тільки з цим ID пристрою можна зміну закрити)
Кожному пристрою, на який завантажено програму Е-ЧЕК, присвоюється ID пристрою. Дане ID пристрою також записується при відкритті зміни і тільки з цим самим ID пристрою можна зміну закрити.
Тому, потрібно спершу закрити зміну. Після цього можна перевстановити програму (оновлюйте додаток Е-ЧЕК до останньої версії в офіційному магазині додатків App Store, Play Market)
Два співробітники намагаються зайти працювати на одну касу.
З однією касою може працювати 1 співробітник зі своїм ЕЦП і лише на одному пристрої, оскільки кожному пристрою надається ID.
Дане ID пристрою також записується при відкритті зміни і тільки з цим самим ID пристрою можна зміну закрити.
Використовувати різні ключі під час відкриття та закриття зміни в касі
Кожен співробітник, який має права роботи з касою, зі своїм ЕЦП або печаткою ФОП (дублікати ЕЦП ключа ФОП) попередньо реєструється в ПРРО Е-ЧЕК (логін = номер телефону + пін-код). Тільки з цим ЕЦП співробітник може відкривати зміну в касі і тільки цим же ЕЦП цю зміну в касі закривати
При реєстрації форм торгової точки або каси, не дочекавшись відповіді ДПС, повторно надсилати форму ДПС на реєстрацію
При реєстрації форм ТТ або каси необхідно надіслати форми на реєстрацію до ДПС, підписавши ЕЦП ФОП та дочекатися відповіді від ДПС (до 10 хвилин). ДПС обробивши форму надсилає відповідь: позитивна про реєстрацію або негативна (допущені похибки при заповненні форми, яку потрібно відредагувати та повторно відправити на реєстрацію до ДПС)
При роботі в режимі офлайн на відкритій зміні в касі встановлювати заново програму на смартфон. В цьому випадку всі чеки сформовані офлайн - видаляються без можливості їх відновити. Також при повторній установці програми буде сформовано новий ID пристрою, з якого ви вже не зможете зайти у відкриту раніше зміну на касі. Для вирішення такої ситуації слід звертатися до технічних фахівців
Е-ЧЕК за номером 0 800 21 21 57
При роботі в режимі офлайн на відкритій зміні в касі, всі чеки зберігаються в додатку на пристрої до моменту відправки їх податкову і переходу роботи в онлайн режим. Для оновлення додатку - потрібно спочатку закрити зміну, а вже потім встановлювати оновлення.
5 простих порад на кожен день
Тяжко у навчанні - легко в роботі
ПОМИЛКА / ПРОБЛЕМА
РІШЕННЯ
Вас вітає ПРРО Е-ЧЕК!

Ми є сучасним касовим рішенням ПРРО та мобільної каси. Наш продукт повністю відповідає вимогам для фіскалізації чеків та щоденного звіту відповідно до законодавства України щодо використання реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування, послуг та нормативних актів ДПС.

Основні переваги нашого продукту, які Ви оціните у роботі:
• простий, інтуїтивний інтерфейс.
• широка лінійка пристроїв, на яких доступна наша програма:
- смартфони, планшети з системами Android та iOS;
- всі комп'ютери та ноутбуки;
- POS-термінали сучасних Банків.

Дає можливість проводити первинну реєстрацію торгових точок, кас та касирів прямо із додатка на всіх пристроях.

Дозволяє працювати з вже зареєстрованими торговими точками, касами та касирами прямо із додатка на всіх пристроях без відвідування ДПС.

Є повноцінним робочим столом для підприємця:
• дашборд з аналітикою продажів за виторг за день, середньому чеку, що дає можливість ФОП бачити всі продажі онлайн у будь-яких розрізах.
• експорт-імпорт товарів з Ексель-файлу;
• наявність фото товару під час закладу товару, можливість створювати категорії товарів, що спрощує користування базою товарів.
• дозволяє заводити товари із вільною ціною.
• дозволяє регулювати права доступу касирів у програмі.
• дає можливість вводити роль адміністратора для управління системою.
• є можливість брендувати чек Вашою рекламою або рекламою партнерів, таким чином Ви зможете додатково заробляти на рекламі.
• дозволяє додавати закриті коментарі щодо клієнтів.
• відправляє чеки через месенджери, e-mail, SMS або через QR-код.

За бажанням друкувати чеки (при використанні каси в телефоні) Ви можете використовувати принтер для бездротового друку (підключається до Вашого смартфона через вайфай або блютуз).

Єдиний ПРРО, який приймає безготівкові платежі у мобільному телефоні через NFC, QR-код, apple та google pay. Без абонплати за еквайринг, за допомогою Вашого поточного рахунку в Банку.

Реалізовані наступні варіанти прийняття оплат від Клієнтів: готівкою, прямо в телефоні, вбудованим у ПРРО Е-ЧЕК мобільним POS-терміналом, зовнішнім що є у Вас POS-терміналом, оплата на карту, оплата через термінал, на який інтегрований ПРРО Е-ЧЕК.

Дозволяє підприємцю прив'язувати необмежену кількість торгових точок, кас та касирів.

Повноцінний офлайн режим, який нівелює простий у роботі у разі форс-мажорної ситуації через відсутність інтернету через зв'язок із сервером ДПС.

Єдиний та зрозумілий тариф у розмірі 125 грн за повний функціонал без плати за кожну касу, касира чи товарний чек.

Ми дослухаємося до запитів клієнтів та партнерів та максимально оперативно реалізуємо їх. Тому будемо вдячні за зворотний зв'язок про продукт.

А головне - протягом 2022-го року планується кілька нових релізів Е-ЧЕКу, які розширять можливості продукту та перетворять його на незамінний і дешевий помічник для підприємця.

Ознайомлюйтесь з розділами та працюйте у ПРРО Е-ЧЕК коректно. Адже це – запорука комфортної роботи!

З повагою Команда Е-ЧЕК
ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ПРОДУКТ
Використання РРО і ПРРО регулюється такими нормативно-правовими актами:

1. Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» - предусмаривает https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/265/95-%D0%B2%D1%80#Text визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій та програмних реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія його поширюється на всіх суб'єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.





2. Наказ Мінфіну від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0635-20#Text затверджує:

Порядок реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій;



Порядок визначення діапазону, видачі, резервування, використання фіскальних номерів, що присвоюються електронним розрахунковим документам під час роботи програмного реєстратора розрахункових операцій в режимі офлайн;



Зміни до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги) (547).





3. Наказ Мінфіну від 18.06.2020 № 306 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 21 січня 2016 року № 13» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0624-20#Text затверджує зміни до Положення про форму та зміст розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21 січня 2016 року № 13, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 лютого 2016 року за № 220/28350





Штрафи за невидачу чеку передбачені ст. 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»

Стаття 17. За порушення вимог цього Закону до суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних контролюючих органів застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:

1) у разі встановлення в ході перевірки факту: проведення розрахункових операцій з використанням реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій або розрахункових книжок на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг); непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій з фіскальним режимом роботи; невидача (в паперовому вигляді та/або електронній формі) відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки на окремому господарському об'єкті такого суб'єкта господарювання:

100 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за порушення, вчинене вперше;

150 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за кожне наступне вчинене порушення;

3) 850 грн - якщо у випадках, визначених цим Законом, при здійсненні розрахункових операцій суб'єкт господарювання не використовує, використовує не зареєстровані належним чином, порушує встановлений порядок використання або не зберігає протягом встановленого строку книги обліку розрахункових операцій та/або розрахункові книжки;

5) 510 грн - у разі якщо контрольну стрічку не надруковано або не створено в електронній формі на реєстраторах розрахункових операцій або виявлено спотворення даних про проведені розрахункові операції, інформація про які міститься на такій контрольній стрічці;

7) 5100 - у разі проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій без використання режиму програмування найменування кожного підакцизного товару із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, ціни товару та обліку його кількості;

8) 340 - у разі порушення встановленого пунктом 1 статті 9 порядку проведення розрахунків через каси підприємств, установ і організацій, в яких ці операції повинні проводитися з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій у встановленому порядку, або у разі порушення порядку оформлення розрахункових і звітних документів при здійсненні продажу проїзних і перевізних документів на залізничному (крім приміського) та авіаційному транспорті;

9) 5100 грн - у разі застосування при здійсненні розрахункових операцій реєстратора розрахункових операцій, в конструкцію чи програмне забезпечення якого внесені зміни, не передбачені конструкторсько-технологічною та програмною документацією виробника;

10) 510 грн - у разі неподання до контролюючих органів звітності, пов'язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з реєстраторів розрахункових операцій через дротові або бездротові канали зв'язку в разі обов'язковості її подання.


Вимоги до пристроїв для ПРРО Е-ЧЕК


1. Телефони iPhone й Android:

iPhone – ios 12.

Android - старше 2010 р і з оперативною пам'яттю більше 2 гігабайт.

HUAWEI не підходить, тому наша програма на телефоні розрахована на підтримку Google, які HUAWEI не підтримує.

не підтримує.

2. Комп'ютери - підходять всі, оскільки вхід відбувається не через завантаження, а безпосередньо на сайті. В тому числі підходять і HUAWEI.

3. Планшети також підходять всі, аналогічно комп'ютерам. Завантажувати нічого не потрібно, достатньо зайти на сайт й натиснути кнопку доступ у ПРРО з комп'ютера. В тому числі підходять і HUAWEI.
НОРМАТИВНА БАЗА ДЛЯ ПРРО Е-ЧЕК
ПРРО Е-ЧЕКпрограмний реєстратор розрахункових операцій від компанії Е-ЧЕК -

Авторизація - реєстрація підприємця/Власника в ПРРО Е-ЧЕК шляхом заповнення мінімальної інформації щодо нього = Створення особистого кабінету у додатку.

Власник - Юридична/Фізична особа підприємець, яка використовує ПРРО Е-ЧЕК.

Співробітник - Будь-яка особа, що працює у ПРРО Е-ЧЕК.

Аналітик, Адміністратор, Касир - ролі у додатку, детальніше нижче (стор. 14)

Касир, Старший касир - повноваження касира відповідно до форми 5ПРРО після реєстрації у ДПС

КЕП/ЕЦП - особистий ключ ФОП або печатка ПРРО, що використовується при подачі форм до ДПС та для підписання чеків

Торгова точка - місце ведення бізнесу, реєструється за допомогою форми 20ОПП

Каса - зареєстрована у податковій за допомогою форми 1ПРРО точка продажу товарів

Категорії - групування товарі за схожими видами

Товари - товари або послуги, що ФОП/ЮО продає клієнтам

аЗмін - час роботи від моменту відкриття зміни (початку роботи) до здачі Z звіту

ПОС-термінал - банківський пристрій для проведення безготівкових платежів

Еквайринг - проведення безготівкових платежів у смартфоні/терміналі через NFC, QR-код, Apple та Google pay.
ГЛОСАРІЙ ПРРО Е-ЧЕК
ПРРО Е-ЧЕК - програмний реєстратор розрахункових операцій від компанії Е-ЧЕК
Авторизація - реєстрація підприємця/Власника в ПРРО Е-ЧЕК шляхом заповнення мінімальної інформації щодо нього = Створення особистого кабінету у додатку.
Власник - Юридична/Фізична особа підприємець, яка використовує ПРРО Е-ЧЕК.
Співробітник - Будь-яка особа, що працює у ПРРО Е-ЧЕК.
Аналітик, Адміністратор, Касир - ролі у додатку, детальніше нижче
Касир, Старший касир - повноваження касира відповідно до форми 5ПРРО після реєстрації у ДПС
КЕП/ЕЦП - особистий ключ ФОП або печатка ПРРО, що використовується при подачі форм до ДПС та для підписання чеків
Торгова точка - місце ведення бізнесу, реєструється за допомогою форми 20ОПП
Каса - зареєстрована у податковій за допомогою форми 1ПРРО точка продажу товарів
Категорії - групування товарі за схожими видами
Товари - товари або послуги, які ФОП/ЮО продає клієнтам
Час змін - час роботи від моменту відкриття зміни (початку роботи) до здачі Z звіту
ПОС-термінал - банківський пристрій для проведення безготівкових платежів
Еквайринг - проведення безготівкових платежів у смартфоні/терміналі через NFC, QR-код, Apple та Google pay.
ГЛОСАРІЙ ПРРО Е-ЧЕК
Використання РРО і ПРРО регулюється такими нормативно-правовими актами:

1. Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» - предусмаривает https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/265/95-%D0%B2%D1%80#Text визначає правові засади застосування реєстраторів розрахункових операцій та програмних реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг. Дія його поширюється на всіх суб'єктів господарювання, їх господарські одиниці та представників (уповноважених осіб) суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.

2. Наказ Мінфіну від 23.06.2020 № 317 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0635-20#Text затверджує:

Порядок реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій;

Порядок визначення діапазону, видачі, резервування, використання фіскальних номерів, що присвоюються електронним розрахунковим документам під час роботи програмного реєстратора розрахункових операцій в режимі офлайн;

Зміни до Порядку реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги) (547).

3. Наказ Мінфіну від 18.06.2020 № 306 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 21 січня 2016 року № 13» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0624-20#Text затверджує зміни до Положення про форму та зміст розрахункових документів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 21 січня 2016 року № 13, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 лютого 2016 року за № 220/28350

Штрафи за невидачу чеку передбачені ст. 17 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»

Стаття 17. За порушення вимог цього Закону до суб'єктів господарювання, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних контролюючих органів застосовуються фінансові санкції у таких розмірах:

1) у разі встановлення в ході перевірки факту: проведення розрахункових операцій з використанням реєстраторів розрахункових операцій, програмних реєстраторів розрахункових операцій або розрахункових книжок на неповну суму вартості проданих товарів (наданих послуг); непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій та/або програмні реєстратори розрахункових операцій з фіскальним режимом роботи; невидача (в паперовому вигляді та/або електронній формі) відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки на окремому господарському об'єкті такого суб'єкта господарювання:

100 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за порушення, вчинене вперше;

150 відсотків вартості проданих з порушеннями, встановленими цим пунктом, товарів (робіт, послуг) - за кожне наступне вчинене порушення;

3) 850 грн - якщо у випадках, визначених цим Законом, при здійсненні розрахункових операцій суб'єкт господарювання не використовує, використовує не зареєстровані належним чином, порушує встановлений порядок використання або не зберігає протягом встановленого строку книги обліку розрахункових операцій та/або розрахункові книжки;

5) 510 грн - у разі якщо контрольну стрічку не надруковано або не створено в електронній формі на реєстраторах розрахункових операцій або виявлено спотворення даних про проведені розрахункові операції, інформація про які міститься на такій контрольній стрічці;

7) 5100 - у разі проведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій та/або програмних реєстраторів розрахункових операцій без використання режиму програмування найменування кожного підакцизного товару із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, ціни товару та обліку його кількості;

8) 340 - у разі порушення встановленого пунктом 1 статті 9 порядку проведення розрахунків через каси підприємств, установ і організацій, в яких ці операції повинні проводитися з оформленням прибуткових і видаткових касових ордерів та видачею відповідних квитанцій у встановленому порядку, або у разі порушення порядку оформлення розрахункових і звітних документів при здійсненні продажу проїзних і перевізних документів на залізничному (крім приміського) та авіаційному транспорті;

9) 5100 грн - у разі застосування при здійсненні розрахункових операцій реєстратора розрахункових операцій, в конструкцію чи програмне забезпечення якого внесені зміни, не передбачені конструкторсько-технологічною та програмною документацією виробника;

10) 510 грн - у разі неподання до контролюючих органів звітності, пов'язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій, розрахункових книжок та копій розрахункових документів і фіскальних звітних чеків з реєстраторів розрахункових операцій через дротові або бездротові канали зв'язку в разі обов'язковості її подання.


Вимоги до пристроїв для ПРРО Е-ЧЕК

1. Смартфони iPhone й Android:

iPhone – ios 12.
Android - старше 2010 р і з оперативною пам'яттю більше 2 гігабайт.

HUAWEI не підходить, тому наша програма на телефоні розрахована на підтримку Google, які HUAWEI не підтримує.

2. Комп'ютери - підходять всі, оскільки вхід відбувається не через завантаження, а безпосередньо на сайті. В тому числі підходять і HUAWEI.

3. Планшети також підходять всі, аналогічно комп'ютерам. Завантажувати нічого не потрібно, достатньо зайти на сайт й натиснути кнопку доступ у ПРРО з комп'ютера. В тому числі підходять і HUAWEI.
НОРМАТИВНА БАЗА ДЛЯ ПРРО Е-ЧЕК
логотип е-чек
БІЗНЕС В ОДИН КЛІК
Залишилися питання?
Заповніть форму і наш менеджер з вами зв'яжеться найближчим часом:
Для максимальної зручності та ускорення вирішення питань - переходьте у месенджери та відправляйте скріншоти.
Ми - онлайн!
З радістю проконсультуємо та допожемо налаштувати
На 100% український продукт
БІЗНЕС В ОДИН КЛІК
© 2019-2022
Всі права захищені та належать адміністраціі ТОВ "Е-Чек"
Технічна підтримка
info@e-check.com.ua
Завантажуйте додаток на смартфон та відчуйте всі переваги ПРРО Е-ЧЕК:
Close
Ми онлайн!
Напишіть для консультації та швидкого налаштування
або зателефонуйте на Гарячу лінію
0 800 21 21 57
Telegram
Viber
ОРЕНДА POS-ТЕРМІНАЛУ
Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
Гаряча лінія 0 800 21 21 57
Заповніть форму і наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом
Гаряча лінія 0 800 21 21 57