Замовити дзвінок
Залишайте контакт
І персональний менеджер допоможе підключити еквайринг в смартфоні
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Залишайте контакт
І персональний менеджер проконсультує щодо еквайрингу в смартфоні з ПРРО
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Залишайте контакт
І персональний менеджер проконсультує щодо POS термінала з ПРРО
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Замовити дзвінок
Залиште свої контакти та персональний менеджер зв'яжеться з Вами
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.

Центр підтримки є-чек

Інші інструкції

Початок роботи в ПРРО

  1. 1. Послідовні кроки для старту роботи з ПРРО
  2. 2. КРОК 1: Встановлюємо ПРРО на свій пристрій
  3. 3. КРОК 2: Авторизуємось в ПРРО (створюємо особистий кабінет Власника)
  4. 4. КРОК 3: Налаштовуємо особистий кабінет Власника та параметри продажів
  5. 5. КРОК 4: Створюємо базу товарів та їх категорій
  6. 6. КРОК 5: Додаємо КЕП Власника в особистий кабінет
  7. 7. КРОК 6: Синхронізуємо зареєстровані раніше в ДПС торгові точки та каси
  8. 8. КРОК 7: Створюємо та реєструємо в ДПС онлайн торгові точки, каси, касирів через є-чек
  9. 9. КРОК 8: Додаємо касирів до кас
  10. 10. КРОК 9: Додаємо категорій товарів до торгових точок
  11. 11. Випуск через є-чек хмарної печатки ПРРО та її зберігання
  12. 12. КЕП в ПРРО: для чого, види КЕП та де отримати
  13. 12.1. Для чого потрібен КЕП в ПРРО
  14. 12.2. КЕП, УЕП та печатка ПРРО це
  15. 12.3. Де отримати КЕП, Печатку ПРРО
  16. 12.4. Правильне зберігання КЕП в ПРРО без порушення ЗУ
Перейти до інструкції

Робота з касою є-чек

  1. 1. Послідовність дій касира при роботі в касі
  2. 2. Правила при роботі з касою, щоб працювати без штрафів
  3. 3. Створення чеку: алгоритм дій для всіх пристроїв з є-чек
  4. 4. Фішки від є-чек для зручної роботи з касою
  5. 4.1. Фішки від є-чек для зручної роботи з касою:
  6. 4.2. Додавання коментарів в чек
  7. 5. Передача електронного чеку Клієнту
  8. 5.1. Способи передачі електронного чеку в є-чек
  9. 5.2. Передача електронного чеку через QR-код
  10. 5.3. Передача електронного чеку месенджери, або пошту
  11. 6. Друк чека в ПРРО
  12. 7. Перевірка чека на сайті ДПС через є-чек
  13. 8. Товари в чеку: швидкий пошук при створенні та правильне вписання в чек
  14. 8.1. Як правильно вписувати товар в чек
  15. 8.2. Швидкий пошук товарів при створенні чеку
  16. 8.3. Підакцизні товари, додавання в чек
  17. 9. Офлайн режим в ПРРО: як працювати
  18. 10. Чернетки чеків зручний інструмент в продажах
  19. 11. Види та способи оплат по чеку в є-чек
  20. 12. Комбіновані оплати: для чого, алгоритм використання
  21. 13. Прийом оплат картами по створеному в чеку: платіжні рішення, інтегровані в є-чек
  22. 13.1. Технологія Visa tap to phone в Е-ЧЕК: процесс створення чеку та прийома оплат
  23. 13.2. Платіжний QR в є-чек: процесс створення чеку та прийома оплат
  24. 13.3. POS термінал з є-чек: процесс створення чеку та прийома оплат
  25. 14. POS термінал з інтегрованим ПРРО є-чек: особливості роботи
  26. 15. Законність роботи в ПРРО є-чек: повна відповіднсть нормативним документам та захист від штрафів
  27. 15.1. ПРРО є-чек закриває всі вимоги нормативних документів по ПРРО
  28. 15.2. Що таке законний чек, форма та обов'язкові реквізити
  29. 15.3. Чек в є-чек відповідає всім вимогам до чеку по формі та змісту
  30. 15.5. Z-звіт в є-чек відповідає вимогам по формі та змісту
  31. 16. Повернення товару
  32. 17. Контрольна стрічка
  33. 18. Штрафи при роботі з касою
  34. 18.1. Штрафи при роботі з касою  
  35. 18.2. Штрафи за невидачу чека при роботі з касою - практика 2022-2023 рр.
  36. 18.2. Штрафи за невидачу чека при роботі з касою - практика 2022-2023 рр.  
  37. 19. Робота із залишками товарів
Перейти до інструкції

Прийом оплат платіжними картками в смартфоні та на POS терміналі з є-чек:

  1. 1. Додатковий обов 'язок для торговця - забезпечити безготівковий розрахунок
  2. 2. Платіжні рішення та інструменти, які забезпечують безготівковий розрахунок
  3. 3. Платіжні рішення, інтегровані в є-чек
  4. 4. Технологія Visa tap to phone (t2p) в є-чек
  5. 4.1. Особливості використання технології Visa tap to phone в є-чек
  6. 4.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через технологію Visa tap to phone
  7. 4.3. Технологія Visa tap to phone в є-чек: алгоритм створення чеку та прийома оплат
  8. 5. Платіжний QR-код в є-чек
  9. 5.1. Платіжний QR-код в є-чек, особливості використання
  10. 5.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через QR-код
  11. 6. POS термінали з є-чек
  12. 6.1. POS термінали з є-чек, особливості використання
  13. 6.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через POS термінал з є-чек
  14. 7. Як замовити еквайринг в є-чек
  15. 8. Безготівкові розрахунки: коли треба, а коли не треба видавати чек
  16. 8.1. Які оплати картками потребують видачу чеку
  17. 8.2. Які безготівкові розрахунки не потребують видачі чеку
  18. 9. Поєднання ПРРО та POS терміналів, чи потрібні реквізити платіжної операції в чеку
Перейти до інструкції

Робота в особистому кабінеті Власника ПРРО

  1. 1. Вхід в особистий кабінет Власника
  2. 2. Відновлення та заміна пароля та логіна
  3. 2.1. Відновлення та заміна пароля та логіна для Власника
  4. 2.2. Відновлення та заміна пароля та логіна для співробтника
  5. 3. Завантаження КЕП
  6. 3.1. Завантаження КЕП на пристрій для роботи з касою
  7. 3.2. Додавання КЕП Власника до особистого кабінету Власника для реєстраційних дій
  8. 4. Налаштування для роботи в ПРРО
  9. 4.1. Налаштування особитого кабінету Власнику ПРРО, мобільна версія
  10. 4.3. Налаштування зовнішнього вигляду чеку, мобільна версія
  11. 4.4. Вибір групи податків для створення товарів, мобільна версія:
  12. 4.5. Налаштування одиниць вимірювання, мобільна версія:
  13. 4.7. Загальний перелік налаштувань в є-чек
  14. 5. Робота з товарами та категоріями
  15. 5.1. Вимоги відображення товару в чеку
  16. 5.2. Вимоги до роботи з підакцизними товарами в ПРРО
  17. 5.3. Вимоги по веденню обліку товарів та кому потрібно вести облік
  18. 5.4. Правила створення товарів та категорій та способи їх заведення в є-чек
  19. 5.5. Створення категорій товарів, мобільна версія:
  20. 5.6. Створення товарів вручну, мобільна версія
  21. 5.8. Створення підакцизного товару
  22. 5.9. Завантаження з є-чек шаблону файлу Excel для імпорту товарів
  23. 5.10. Коректне заповнення шаблону Excel файлу
  24. 5.11. Імпорт товарів із Excel файлу
  25. 5.12. Експорт товарів із Excel файлу
  26. 5.13. Додавання категорій товарів до торгових точок
  27. 7. Робота зі співробітниками в є-чек
  28. 8. Робота зі звітністю
  29. 8.1 Копія Z-звіту
  30. 8.2 Періодичний звіт
  31. 8.3 Звіт за обраний період
  32. 8.4. Контрольна стрічка
  33. 8.5. Звіт по чекам
  34. 9. Робота з архівом чеків
  35. 10. Випуск через є-чек хмарної печатки ПРРО та її зберігання
  36. 11. Замовлення еквайрингу
  37. 12. Оформлення підписки в є-чек
  38. 13. Реферальна програма в є-чек
Перейти до інструкції

Розрахункові операції та все що потрібно знати

  1. 1. Розрахункові операції відповідно до ЗУ 265/95-ВР та зобов'язання при їх здійсненні
  2. 1.1. Нормативні документи по розрахунковим операціям
  3. 1.2. ЗУ 265/95-ВР визначає сутність розрахункових операцій та порядок їх проведення
  4. 1.3. Постанова КМУ 894 визначає обов'язок торговця забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків
  5. 1.4. Розрахункова операція – це
  6. 1.5. Зобов'язання торговця які виникають при здійсненні розрахункових операцій
  7. 2. Хто здійснює розрахункові операції відповідно до ЗУ та підпадає під зобов'язання використовувати РРО/ПРРО, а хто ні
  8. 2.1. Здійснюють розрахункові операції та підпадають під зобов'язання фіскалізації
  9. 2.2. Цікаві цифри щодо ФОП, які зобов'язані фіскалізуватись та активність використанння ПРРО  
  10. 3. Від застосування РРО та ПРРО звільнено
  11. 3.1. Від застосування РРО та ПРРО та розрахункових книжок звільнено
  12. 3.2. Від застосування РРО та ПРРО при застосуванні розрахункових книжок звільнено
  13. 4. Вимоги до процесу розрахункових операцій: форма чеку, звітність, облік товарів
  14. 4.1 Законний чек
  15. 4.2 Обов'язкові реквізити чеку відповідно до Положення №13
  16. 4.3. Приклад коректного розрахункового документу (чеку)
  17. 4.4. Правила заведення товару в чек
  18. 4.5. Коректне заведення акцизних товарів в чек
  19. 4.6 Ведення обліку товарів
  20. 4.7 Звіти при роботі РРО/ПРРО
  21. 4.8 Контрольна стрічка
  22. 4.9 Приклади коректного Z-звіту
  23. 5. Безготівкові розрахункові операції: які потребують видачі чеків, а які - ні
  24. 5.1. Прийом оплат картками – розрахункова операція
  25. 5.2. Здійснити безготівковий розрахунок - обов 'язок для торговця
  26. 5.3 Інструменти забезпечення безготівкових розрахунків
  27. 5.4. Безготівкові розрахунки, які не потребують видачі чеку та не вважаються розрахунковими операціями
  28. 5.6 Прийом оплат на карту фізичної особи та ключ-карту ФОП: чи потрібно видавати чек
  29. 6. Штрафи при розрахункових операціях
Перейти до інструкції

ПРРО, або РРО, в чому різниця

  1. 1. Інструменти фіскалізації, які виконують ЗУ 265: РРО та ПРРО, розрахункові книжки
  2. 2. РРО: як побудовано, особливості та логіка роботи відповідно до ЗУ, правила використання, реєстрація в ДПС
  3. 2.1 Що таке РРО відповідно до ЗУ та особливості використання, реєстрацій та обслуговування
  4. 2.2 Висновки по РРО
  5. 3. ПРРО як побудовано, особливості та логіка роботи, правила використання, реєстрація в ДПС
  6. 3.1 Що таке ПРРО відповідно до ЗУ та особливості використання, реєстрацій та обслуговування
  7. 3.2 Висновки по ПРРО
  8. 4. Порівняння ПРРО та РРО
  9. 4.1. Порівняння ПРРО та РРО  
  10. 4.2. Порівняння витрат на ПРРО та РРО  
  11. 4.3 Переваги використання порівняно з касовим апаратом
  12. 4.4. ПРРО- це Ваш смартфон
  13. 4.5. ПРРО – це швидкий старт фіскалізації
  14. 4.6. ПРРО -це мобільність
  15. 4.7. ПРРО – це економія на обладнанні для організації точки продаж та робочого місця касира до 50 тис. грн.
  16. 4.8. ПРРО – це більше можливостей та виконання 2-х вимог для торговця одночасно – видачі чеків та прийома безготівкових оплат
  17. 4.9. З ПРРО ви ще й суттєво економите час та позбавляєтесь від походів до податкової для реєстраційних дій
  18. 4.10. ПРРО – це екологічність, економія, відсутність бюрократії та контроль бізнесу
  19. 4.11. З ПРРО Ви оптимізуєте Ваш бізнес, робите його більш структурованим та сучасним
  20. 5. Як обрати ППРО
  21. 5.1 За якими критеритеріями обирати ПРРО
  22. 5.2.Конкурентні переваги є-чек
Перейти до інструкції

Політика конфіденційності Е-ЧЕК

  1. Політика конфіденційності Е-ЧЕК Загальні положення Ця Політика конфіденційності визначає порядок отримання, зберігання, оброблення, використання і розкриття персональних даних користувача та/або його уповноваженого представника, та інших заінтересованих осіб (далі – користувач) Веб-сайт Сервісу Персональні дані користувача – дані, надані та або створені під час реєстрації, ідентифікації та використання сервісу Користувач повинен уважно ознайомитися з цією Політикою конфіденційності і висловити свою повну згоду з її умовами шляхом проставляння відмітки під час заповнення реєстраційної форми "Реєстрація". Користувач не має права використовувати Сервіс, якщо він не згоден з умовами цієї Політики конфіденційності. Користувач дає свою однозначну згоду з умовами цієї Політики конфіденційності та надає Оператору Сервісу право на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, публікацію, знищення персональних даних. Користувач несе відповідальність за свої дії, які вчиняються ним на Сервісі, та дії осіб, які вчиняються від його імені з використанням даних персональної ідентифікації. Користувач визнає, що в разі недбалого ставлення до безпеки і захисту його персональних даних та даних авторизації, треті особи можуть отримати несанкціонований доступ до облікового запису і персональних та інших даних користувача. Оператор Сервісу не несе відповідальності за збитки, завдані таким доступом. Користувач несе відповідальність за зміст інформації, яка оприлюднюється ним на Сервісі. Оператор Сервісу має право здійснювати контроль за інформацією, що розміщується користувачем, та повідомляти користувачу, що розмістив інформацію неналежного змісту, про такі випадки Користувач дає свою згоду на передачу персональних даних контролюючим органам відповідно до вимог законодавства України та нормативно-правовими актами в сфері використання реєстраторів розрахункових операцій.     Інформація та персональні дані, які можуть збиратися Оператором Сервісу може збиратися така інформація та/або персональні дані: • ім'я, прізвище, по батькові контактної або уповноваженої особи користувача, найменування користувача, реквізити користувача, контактні телефони, адреса електронної пошти, юридична та поштова адреса користувача, код згідно з ЄДРПОУ (для юридичної особи)/індивідуальний податковий номер (для фізичної особи та фізичної особи – підприємця), номер фінансової ліцензії (для фінансової установи), серія та номер паспорта (у т.ч. в разі відмови від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку через релігійні переконання)/інший реєстраційний код (для нерезидента) користувача та інша інформація, яка може бути передбачена умовами використання Сервісу та нормативно-правовими актами в сфері використання реєстраторів розрахункових операцій; • файли cookies з метою визначення браузера користувача і надання залежних від цього сервісів; • помилки роботи Сервісу, ініційовані користувачем; • поведінка користувача на Сервісі, в тому числі, у разі розміщення користувачем інформації шкідливого та образливого характеру та інформації, що не має відношення до Сервісу (у такому разі Оператором Сервісу може бути прийняте рішення про зняття з оприлюднення такої інформації); •IP-адреса користувача для ведення журналу активності користувача. Вся інформація збирається "як є" і не змінюється Оператором Сервісу в процесі збору даних. Мета використання інформації та персональних даних Для ідентифікації (авторизації) як користувача може бути використано ім'я, прізвище, по батькові, адреса електронної пошти, пароль на Сервісі, код ЄДРПОУ/ІПН/інший реєстраційний код користувача. Контактна інформація може бути використана у поштових розсилках тощо. Користувач може відмовитися від розсилки повідомлень інформаційного та/або рекламного характеру. Інформація про користувача, в тому числі персональні дані, використовуються з метою забезпечення реалізації цивільно-правових, податкових та відносин у сфері бухгалтерського обліку, виконання договірних зобов'язань з надання послуг, для ідентифікації користувача, з метою надання послуг, оброблення платежів, відправки інформації поштою, електронною поштою, проведення розрахункових операцій, надання звітності, ведення бухгалтерського та управлінського обліку, поліпшення якості надання послуг. Умови надання доступу до персональних даних Оператор Сервісу не передає персональні дані користувачів третім особам, за винятком випадків, передбачених у цій Політиці конфіденційності нормативно-правових актах з питань функціонування реєстраторів розрахункових операцій. Розкриття персональних даних без згоди користувача або уповноваженої ним особи допускається у випадках, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини, зокрема, але не обмежуючись за обґрунтованими запитами державних органів, що мають право подавати заявки та отримувати такі дані. Зміна або видалення інформації Користувач в будь-який момент може змінити особисту інформацію або відмовитися від розсилки повідомлень інформаційного та/або рекламного характеру. Антикорупційне застереження Користувачі, їх афілійовані особи, працівники або посередники не виплачують, не пропонують виплатити і не дозволяють виплату будь-яких грошових коштів або цінностей, прямо або побічно, будь-яким особам, для здійснення впливу на дії чи рішення цих осіб з метою отримати які-небудь неправомірні переваги чи інші неправомірні цілі. Користувачі, їх афілійовані особи, працівники або посередники не здійснюють дії, що кваліфікуються законодавством, як давання/отримання хабара, комерційний підкуп, а також дії, що порушують вимоги чинного законодавства та міжнародних актів про протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом. Користувачі відмовляються від стимулювання яким-небудь чином працівників оператора Сервісу, в тому числі шляхом надання грошових сум, подарунків, безоплатного виконання на їхню користь робіт (послуг) та іншими, не позначеними у цьому пункті, способами, що ставлять працівника в певну залежність і спрямованих на забезпечення виконання цим працівником будь-яких дій на користь стимулюючої його сторони. У разі виникнення в Оператора Сервісу підозри, що відбулося або може відбутися порушення будь-яких антикорупційних умов, Оператор Сервісу зобов'язується повідомити користувача про таку підозру. Після повідомлення, Оператор Сервісу має право зупинити надання послуг користувачеві до отримання підтвердження, що порушення не відбулося або не відбудеться. Це підтвердження повинне бути спрямоване протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати направлення повідомлення. Користувачі визнають проведення процедур щодо запобігання корупції та контролюють за їх дотриманням та забезпечують реалізацію процедур з проведення перевірок з метою запобігання ризиків залучення до корупційної діяльності. Користувачі визнають, що їхні можливі неправомірні дії та порушення антикорупційних умов можуть нести несприятливі наслідки, передбачені чинним законодавством України. Користувачі гарантують здійснення належного розгляду по представленим в рамках цього розділу Політики конфіденційності фактами, з дотриманням принципів конфіденційності та застосування ефективних заходів щодо усунення практичних труднощів та запобіганням можливих конфліктних ситуацій. Користувачі гарантують повну конфіденційність з питань виконання цих антикорупційних умов, а також відсутність негативних наслідків, як для Оператора Сервісу в цілому, так і для конкретних працівників Оператора Сервісу, які повідомили про факт порушень. Зміни в політиці конфіденційності Оператор Сервісу може змінити умови Політики конфіденційності шляхом внесення змін на Сервісі у вкладенні Користувачі зобов'язуються періодично переглядати умови Політики конфіденційності, щоб бути поінформованими про те, як Оператор Сервісу захищає інформацію про Користувачів на Сервісі. Оператор Сервісу не несе відповідальності за шкоду або збитки, яких зазнав користувач або треті особи в результаті помилкового розуміння або нерозуміння умов цієї Політики конфіденційності. Інші умови У разі, якщо будь-яке положення Політики конфіденційності, включаючи будь-яку пропозицію, пункт або їх частину, визнається таким, що суперечить закону, або недійсним, то інші положення, які не суперечать закону, залишаються в силі і є дійсними, а будь-яке недійсне положення, або положення, яке не може бути виконано, вважається зміненим, виправленим в тій мірі, в якій це необхідно для забезпечення його дійсності і можливості виконання. Приймаючи умови цієї Політики конфіденційності, Користувач погоджується з умовами використання Сервісу та нормативно-правовими актами в сфері використання реєстраторів розрахункових операцій в редакції чинній на момент використання Сервісу. Внесення змін та доповнень до цієї Політики конфіденційності здійснюється Оператором в односторонньому порядку. Сторони вважають актуальними та керуються умовами тієї редакції Політики конфіденційності, що розміщена у вільному доступі на Веб-сайті Оператора в момент використання сервісу Користувачем. Користувач має права передбачені Законом України "Про захист персональних даних". Ця Політика конфіденційності поширюється на користувача з моменту, коли користувач погодився з умовами цієї Політики конфіденційності.
Перейти до інструкції

Завантажуйте та заходьте у свій кабінет ПРРО через смартфон, планшет

Користуйтесь 1-ий місяць безкоштовно

Або просто відскануй QR-код вашим пристроєм

Дякую! Дані успішно відправлені.

ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ

Натискаючи кнопку “Надіслати”, я погоджуюсь з політикою конфіденційності

Або набирайте персонального менеджера для консультації