Замовити дзвінок
Залишайте контакт
І персональний менеджер допоможе підключити еквайринг в смартфоні
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Залишайте контакт
І персональний менеджер проконсультує щодо еквайрингу в смартфоні з ПРРО
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Залишайте контакт
І персональний менеджер проконсультує щодо POS термінала з ПРРО
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Замовити дзвінок
Залиште свої контакти та персональний менеджер зв'яжеться з Вами
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.

програмний РРО для мікробізнесу

  • просто
  • на власних пристроях
  • повний захист від перевірок податкової
  • за 175 грн/місяць

Детальніше
програмний РРО для мікробізнесу
програмний РРО для мікробізнесу
Детальніше

Нам довіряють 30 000 підприємців різних сфер:

Магазини "біля дому"

Магазини "біля дому"

Магазини, пивні магазини, магазинни одягу, тютюнові вироби

Кавʼярні, кафе та ресторани

Кавʼярні, кафе та ресторани

Виїзна торгівля

Виїзна торгівля

Ринок, не виликі магазини, таксі, мастера на виїзд, послуги перевезення, рієлтора

Салон краси, барбершопи

Салон краси, барбершопи

СТО

СТО

Медичні послуги

Медичні послуги

Інтернет-торгівля

Інтернет-торгівля

Послуги для дому

Послуги для дому

Перевезення

Перевезення

Чому малому та середньому бізнесу підходить є-чек

1
Простий та доступний інтерфейс
2
Для роботи в касі потрібен тільки смартфон, або комп'ютер
3
Не потребує капітальних витрат
4
Економія на обладнанні для каси 50 тис. грн.
5
В вашому смартфоні все, що треба: каса, POS термінал, сканер, принтер
6
Низька абонплата для підприємця - 175 грн./місяць без обмежень кількості кас, торгових точок і чеків.
7
Відповідає нормативним документам ДПС та вимогам до каси, звітам, чеку.
8
Каса є-чек надійний помічник та все автоматично робить за Вас, щоб Ви були захищені перед законом

Нормативні документи, які регулюють розрахункові операції та обов'язки торговця при їх здійсненні

1
Суть розрахункових операцій та порядок їх здійснення визначає:
2
Застосування реєстраторів розрахункових операцій

З 1 січня 2022 року набрали чинності зміни до Закону України 265/95-ВР від 06.07.1995 року «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг». Зміни № 1117-IX від 17.12.2020

З 1 серпня 2023 року вступив в силу ЗУ 8401, який передбачив:

  • амністію на штрафи за не виконання ЗУ 265 до 01.10.2023 року;
  • зміну розміру штрафів за невиконання ЗУ 265;
  • впорядкував правила вписання товару в чек;
  • дозволив проведення перевірок ДПС.
3
Обов'язок торговця забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків визначає:

Постанова КМУ №894 від 01.01.2023 року Про встановлення строків, до настання яких торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги)

РРО, або ПРРО повинні застосовувати всі торговці ФОП платники єдиного податку, ІІ, ІІІ, ІV груп, які проводять розрахункові операції в сфері торгівлі, громадського харчування та послуг

 

Отже, під зобов'язання ЗУ 265 підпадають такі сфери:

  • супермаркети та мінімаркети, магазини біля дому
  • аптеки та приватні клініки
  • ресторанний бізнес, кав ярні
  • виїздна торгівля
  • інтернет-магазини
  • сфера послуг і розваг: салони краси та барбершопи, медичні послуги, СТО, послуги для дома
  • кур'єрські служби, перевезення та доставки
  • продавці підакцизних товарів;
  • ювелірні магазини
  • банки та суб'єкти господарювання, що здійснюють операції з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі,
  • небанківські надавачі платіжних послуг, які мають право здійснювати операції з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі
start easy img

 РРО ТА ПРРО ДЛЯ ФОП, ЩО ВАЖЛИВО ЗНАТИ

1. РРО, або ПРРО повинні застосовувати:

2. Торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків в населених пунктах від 5 тис. осіб з 1 січня 2024 року

 

3. Невиконанням ЗУ 265 вважаються не тільки не використання РРО, або ПРРО, але й: 

 

4. за не виконання ЗУ 265 передбачени штраф в розмірі:

 

5. Відповідно до ЗУ до ризикових груп товарів відносяться:

 

6. Мораторій на штрафи за невиконання РРО та ПРРО ЗУ 265 

продовжується для ФОП , які зареєстровані в місці проведення бойових дій або на тимчасово окупованих територіях до повного звільнення цих територій.

7. Амністія на штрафи за всі порушення вимог ЗУ 265, вчинені у період з 1 січня 22 року до 1 жовтня 23 року

передбачена для ФОП 2-4 груп на єдиному податку, на штрафи за не виконання ЗУ 265 про використання РРО за період 01.03.2022 - 01.10.2023 року

8. Інші касові порушення, за які накладається штраф:

 

9. Фактичні перевірки:

перевірки податкової, що перевіряють порядок здійснення розрахункових операцій, касові порушення та виконання ЗУ 265.

10. Фактичні перевірки:

🔹 здійснюються за місцем фактичного провадження діяльності платниками податків;

🔸 перевіряють дотримання норм по обігу готівки, порядку здійснення розрахункових операцій, ведення касових операцій, наявності ліцензій, свідоцтв, у тому числі про виробництво та обіг підакцизних товарів, дотримання роботодавцем законодавства щодо укладення трудового договору, оформлення трудових відносин з працівниками (найманими особами);

🔹 здійснюється без попередження платника податків (особи);

🔸 підставою для перевірки може бути рішення контролюючого органу, оформлене наказом;

🔹 приводом для перевірки може бути будь-яка інформація про потенційні порушення, скарга покупця (навіть в чат-боті ДПС в Telegram «StopViolationBot (http://t.me/StopOverpriceBot)», не подання в строк звітності по РРО/ПРРО, інформація про здійснення фізичною особою підприємницької діяльності без державної реєстрації;

🔸 за результатами перевірки виписується акт про порушення, або довідка про відсутність порушення. Якщо на протязі 10 днів акт не оскаржений, виписується ППР. ППР можна оскаржувати через адміністративний суд, або вищий орган ДПС, або сплатити штраф;

🔹 ФОП несе відповідальність по несплаченим штрафам при фактичних перевірках всім своїм майном в разі, якщо сума штрафу перевищує 3020 грн.

 

11. Як проводиться фактична перевірка:

1.  Попередньо проводиться КОНТРОЛЬНА ЗАКУПКА: закупається товар і фіксуються порушення.

2.  Під час візиту інспектор повинен надати: направлення, наказ на перевірку і пред’явити посвідчення. Копія Наказу вручається платнику податків або його уповноваженому представнику, або особам, які фактично проводять розрахункові операції під розписку до початку проведення такої перевірки.

3.  ФОП повинен вести книгу обліку перевіряючих, куди вписуються відомості про перевіряючого, мету перевірки, посаду, перевіряючий повинен розписатись в книзі. 

Якщо відмовляється повідомити дані, для перешкоджання махінаціям, треба набрати телефон відділу по боротьбі з корупцією, або у відділ податкових перевірок та уточнити, чи направлений такий інспектор на перевірку.

 

12. Що треба мати ФОП при перевірці:

✅ копії реєстраційних документів ФОП;

✅ документи на ліцензії про підакцизні види продуктів;

✅ для категорій товарів із ризикової групи повинні бути первинні документи для обліку;

✅ вести книгу обліку доходів і витрат, яка може бути на місці здійснення діяльності, або дома.

 

🦄  Отже, використовуйте ПРРО є-чек, не порушуйте Закони, та будьте готові до будь-якої перевірки!

 

Детальніше про розрахункові операції з відповідями на основні запитання на сторінці FAQ

Цікаві цифри щодо ФОП та їх активність по використанню ПРРО

з 1 жовтня мораторій на штраф при невикористанні ПРРО скасують!

Дякую! Дані успішно відправлені.

ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ

Натискаючи кнопку “Надіслати”, я погоджуюсь з політикою конфіденційності

Або набирайте персонального менеджера для консультації