Замовити дзвінок
Залишайте контакт
І персональний менеджер допоможе підключити еквайринг в смартфоні
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Залишайте контакт
І персональний менеджер проконсультує щодо еквайрингу в смартфоні з ПРРО
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Залишайте контакт
І персональний менеджер проконсультує щодо POS термінала з ПРРО
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Замовити дзвінок
Залиште свої контакти та персональний менеджер зв'яжеться з Вами
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
  1. 1. Додатковий обов 'язок для торговця - забезпечити безготівковий розрахунок

  2. 2. Платіжні рішення та інструменти, які забезпечують безготівковий розрахунок

  3. 3. Платіжні рішення, інтегровані в є-чек

  4. 4. Технологія Visa tap to phone (t2p) в є-чек

  5. 4.1. Особливості використання технології Visa tap to phone в є-чек

  6. 4.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через технологію Visa tap to phone

  7. 4.3. Технологія Visa tap to phone в є-чек: алгоритм створення чеку та прийома оплат

  8. 5. Платіжний QR-код в є-чек

  9. 5.1. Платіжний QR-код в є-чек, особливості використання

  10. 5.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через QR-код

  11. 6. POS термінали з є-чек

  12. 6.1. POS термінали з є-чек, особливості використання

  13. 6.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через POS термінал з є-чек

  14. 7. Як замовити еквайринг в є-чек

  15. 8. Безготівкові розрахунки: коли треба, а коли не треба видавати чек

  16. 8.1. Які оплати картками потребують видачу чеку

  17. 8.2. Які безготівкові розрахунки не потребують видачі чеку

  18. 9. Поєднання ПРРО та POS терміналів, чи потрібні реквізити платіжної операції в чеку

Навігація

Інструкції

Прийом оплат платіжними картками в смартфоні та на POS терміналі з є-чек:

1. Додатковий обов 'язок для торговця - забезпечити безготівковий розрахунок

1. Забезпечити безготівковий розрахунок - додатковий обов 'язок для торговця, який проводить розрахункові операції

з 01 січня 2023 року відповідно до Постанови КМУ №894 був чітко сформульований обов'язок для торговців, забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків


у населених пунктах з чисельністю населення
 

  • з 1 січня 2023 р. понад 25 тис. осіб
  • з 1 січня 2024 р. від 5 до 25 тис. осіб
  • з 1 січня 2025 р. - менше ніж 5 тис. осіб (крім торговців, зазначених у підпункті 4 цього пункту);
  • з 1 січня 2026 р. - платники єдиного податку першої групи, при торгівлі з використанням торгових автоматів, виїзну (виносну) торгівлю, продаж власноручно вирощеної або відгодованої продукції.


НЕ поширюються на районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні)

2. Платіжні рішення та інструменти, які забезпечують безготівковий розрахунок

2. Платіжні засоби, застосунки та пристрої, які забезпечують торговцю виконання обов 'язку здійснення безготівкових розрахунків

Обов'язок для торговців забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків відповідно до Постанови КМУ №894 може бути виконаний у тому числі з використанням:
 

  • електронних платіжних засобів: інтернет еквайринг (Лігпей, Фонді, іРay.ua, тощо), QR-код для оплати
  • платіжних застосунків: Visa tap to phone
  • платіжних пристроїв: POS терміна

3. Платіжні рішення, інтегровані в є-чек

ПРРО є-чек інтегрована з платіжними рішеннями, що перетворюють смартфон на касу та POS-термінал та банківський POS-термінал на касу:

1. для смартфонів Аndroid з вбудованим NFC-модулем:

  • інтегрована технологія Tap to Phone від Visa для прийому оплат картами з NFC
  • банки Партнери, які забезпечують еквайринг: NEO BANK, Конкорд, Ощадбанк

IOS офіційно не підтримує технологію NFC, тому на IOS ця технологія не працює

2. для смартфонів IOS та Android та веб - комп'ютерів, планшетів:

  • інтегрована технологія прийому оплат картами через платіжний QR
  • банки Партнери, які забезпечують еквайринг: Конкорд

3. для POS-терміналів:

  • програмна каса є-чек інтегрована на сучасні моделі Аndroid терміналів, які представлені в багатьох банках ті фінансових Компаніях
  • моделі: Castles SATURN1000F2, Verifon X990, Ingenico APOS A8
  • банки Партенри та ФК: ПУМБ, Конкорд, Ощадбанк, Райффайзен Банк, Sense bank, ОТП, Восток, МТБ, Окси Банк

Особливості: каса є-чек працює в режимі офлайн навіть при відсутності інтернету, платіжні рішення працюють лише за наявності інтернету

4. Технологія Visa tap to phone (t2p) в є-чек

4.1. Особливості використання технології Visa tap to phone в є-чек

В ПРРО є-чек інтегрована революційна технологія Tap to Phone від Visa для прийому оплат картками з NFC

Особливості використання технології Visa tap to phone в є-чек:

1. Пристрій на якому працює:

  • технологія Tap to Phone від Visa для прийому оплат картками з NFC доступна для власників Android 8.0 або вище з вбудованим NFC-модулем
  • IOS офіційно не підтримує технологію NFC, на IOS ця технологія не працює
  • НЕ ПРАЦЮЄ НА ВЕБ

2. Необхідність купувати пристрій, чим відрізняються моделі:

  • не треба нічого додатково і окремо купувати, потрібен лише смартфон Android з вбудованим NFC-модулем

3. Чи є вимоги для пристроїв:

  • лише Android з вбудованим NFC-модулем, від Android 8.0 або вище
  • IOS офіційно не підтримує технологію NFC

4. Які карти зчитує:

  • лише кари з NFC (металевий чіп)
  • при цьому можна фізично підносити карту до телефону, або завести таку картку в електронний гаманець і зчитування також відбудеться (через Apple та Google pay)

5. Переваги поєднання каса ПРРО та платіжного терміналу Visa tap to phone:

  • швидкість та зручність при роботі з касою за рахунок безшовності поєднання каси та платіжного терміналу. Коли Ви створили чек та обрали спосіб оплати картами є-чек автоматично підтягує платіжну технологію та Ви швидко приймаєте оплату та відпускаєте Клієнта, аналогічно при поверненні товару та коштів за нього кошти автоматично відправляються на реквізити карти
  • автоматичне відображення в чеку реквізитів платіжної операції, які є обов'язковими для законного розрахункового документу
  • Особливості: каса є-чек працює в режимі офлайн навіть при відсутності інтернету, платіжні рішення працюють лише за наявності інтернету

6. Вартість рішення:

  • на сьогодні у ТОП-банків України вартість еквайрингу при використанні технології Visa Tap to Phone становить - 1,3%-1,5% БЕЗ вартості оренди за платіжний термінал, терміналом виступає Ваш смартфон
  • вартість еквайрингу (відсоток за транзакцію) - це вартість, яку встановлює банк Еквайр, вона може коливатись та залежить від вартості інтерчейнджу
  • якщо Ви отримуєте кошти на Власний рахунок без відкриття рахунку в банк Еквайр, Ви НЕ сплачуєте додаткову комісію своєму Банку за рахування коштів
  • вартість каси ПРРО сплачується окремо відповідно до тарифів є-чек

7. Швидкість зарахування грошей на Ваш рахунок:

  • якщо для зарахування Ви використовуєте власний рахунок в іншому Банку, а не рахунок в Банка Еквайру – строк зарахування коштів наступний банківський день після дня
  • якщо для зарахування Ви використовуєте рахунок в Банка Еквайру – строк зарахування коштів день в день з датою платіжної оперерації
  • зарахування коштів

8. Чи потрібно відкривати новий рахунок в Банку для отримання:

  • відкривати новий рахунок в Банку Еквайру можно за бажанням
  • на сьогодні нормальна практика, коли не залежно від обраного Банка кошти будуть перераховані на Ваш існуючий рахунок

9. Що таке транзитний рахунок:
якщо для зарахування Ви використовуєте власний рахунок в іншому Банку, а не рахунок в Банка Еквайру, то Банк Еквайр спочатку списує кошти від Клієнта на свій транзитний рахунок, а на наступний день відправляє їх на Ваш рахунок в іншому

10. Алгоритм підключення еквайрингу з використанням технології Visa tap to phone:
1. заповніть анкету в електронній формі ссилка на шаблон та відправити її нам на пошту pay@e-check.com.ua або в телеграм 380967990605
2. пройдіть ідентифікацію для фінансового моніторингу з менеджером Банку, або самостійно зручним для Вас способом:

  • через додаток NEOBANK Для бізнесу або
  • через додаток NEOBANK для фізичних осіб (в меню списку карт натиснути на плюс «+», та замовити "NEOCARD для ФОП); або
  • через відділення банку

11. Швидкість підключення:
швидкість підключення – 1-3 робочих дня з моменту отримання Банком Еквайром полного пакету документів для проведення фінансового моніторингу

12. Банки Еквайри та власники технології Visa tap to phone, з якими працює є-чек:
NEO BANK, Конкорд, Ощадбанк

13. Чи можна використовувати технології Visa tap to phone окремо, без каси є-чек:

  • так, але відповідно до ЗУ оплата картами через технологію Visa Tap to Phone підпадає поняття розрахункової операції за та потребує відповідно до ЗУ 265 обов'язкової видачі чеку
  • при проведенні перевірки ДПС перевіряє та порівнює суму операцій, по яким було видано чек, та суму операцій бо банківським рахункам
  • штраф за порушення ЗУ продаж товару без застосування РРО та /або ПРРО при розрахункових операціях та невидача касового чеку становить: 100% вартості проданих з порушеннями товарів (робіт, послуг) — за порушення, вчинене вперше; 150% вартості проданих товарів (робіт, послуг) — за кожне наступне вчинене порушення; Кожен перший факт незастосування РРО та/або ПРРО та невидача касового чеку визнається окремим порушенням, і кожен наступний факт незастосування та невидачі вважається повторним порушенням; строк давності порушення – 1 095 днів с дати вчинення суб'єктом господарювання правопорушення.
  • штраф недотримання вимог щодо забезпечення можливості розрахунків за товари з використанням електронних платіжних засобів (порушення порядку ведення готівкових розрахунків) становить від 1700 грн. до 17 000 грн

14. Плюси використання технології Visa tap to phone:

  • ідеально підходить для спокійних продаж: технологія Tap to Phone від Visa ідеально підходить, якщо не має черг та супер швидких продаж
  • не потребує ніяких додаткових пристроїв, окрім Вашого смартфону, а це мобільність при виїзній торгівлі
  • при наявності платіжної карти з NFC фізично та при відсутності карти в електронному гаманці на телефоні відбувається автоматичне зчитування реквізитів платіжної карти та списання, як і в банківському терміналі, тобто не треба вносити їх в ручну
  • платиш лише, коли користуєшся: технологія не потребує ніяких додаткових інвестицій, купівлі додаткового обладнання, або сплати орендної плати
  • сплачується лише відсоток від користування, не користуєшся - нічого не сплачуєш
  • зручність використання: не треба вводити в ручну в чек реквізити платіжної операції, при використанні технології реквізити підтягуються автоматично
  • захист від штрафів: виконується Постанова КМУ 894 про забезпечення для Клієнтів оплат картками та вимоги до чеку (розрахункового документу) відповідно до Положення №13 про наявніть реквізитів платіжної операції

4.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через технологію Visa tap to phone

Коли створений чек в є-чек Вам потрібно обрати спосіб оплати NFC оплата

img

4.3. Технологія Visa tap to phone в є-чек: алгоритм створення чеку та прийома оплат

1. розпочніть створювати чек
1. розпочніть створювати чек
2. додайте товари для чеку в корзину
2. додайте товари для чеку в корзину
3. коли корзина сформована, додайте знижку на окремі товари, або весь чек, коментар внутрішній для себе, або приємний для клієнта, та натисніть Продаж
3. коли корзина сформована, додайте знижку на окремі товари, або весь чек, коментар внутрішній для себе, або приємний для клієнта, та натисніть Продаж
4. оберіть спосіб оплати: NFC оплата
4. оберіть спосіб оплати: NFC оплата
5. у Вас з'явиться вікно для прийома оплат карткою з NFC на суму чека
5. у Вас з'явиться вікно для прийома оплат карткою з NFC на суму чека
6. як тільки списання оплати відбудеться, чек фіскалізується та відобразиться на Вашому екрані
6. як тільки списання оплати відбудеться, чек фіскалізується та відобразиться на Вашому екрані

5. Платіжний QR-код в є-чек

5.1. Платіжний QR-код в є-чек, особливості використання

В ПРРО є-чек інтегрована технологія технологія прийому оплат картами через платіжний QR код
1. Пристрій на якому працює:

  • технологія оплат картами через QR доступна доступна для власників IOS та Android, вимог до пристоїв не має
  • ПРАЦЮЄ НА ВЕБ

2. Необхідність купувати пристрій, чим відрізняються моделі:

  • не треба нічого додатково і окремо купувати, потрібен лише смартфон IOS та Android

3. Чи є вимоги для пристроїв:

  • технологія оплат картами через QR доступна доступна для власників IOS та Android, вимог до пристоїв не має

4. Які карти зчитує:

  • будь-які карти, які заведені в електронний гаманець (через Apple та Google pay)
  • будь-які карти, реквізити яких Ви можете ввести, коли підіймається платіжне вікно для введення карти

5. Переваги поєднання каса ПРРО та платіжного QR коду:

  • швидкість та зручність при роботі з касою за рахунок безшовності поєднання каси та платіжного QR. Коли Ви створили чек та обрали спосіб оплати QR код є-чек автоматично підтягує платіжну технологію та Ви швидко приймаєте оплату та відпускаєте Клієнта, аналогічно при поверненні товару та коштів за нього кошти автоматично відправляються на реквізити карти
  • автоматичне відображення в чеку реквізитів платіжної операції, які є обов'язковими для законного розрахункового документу
  • Особливості: каса є-чек працює в режимі офлайн навіть при відсутності інтернету, платіжні рішення працюють лише за наявності інтернету

6. Вартість рішення:

  • на сьогодні у ТОП-банків України вартість еквайрингу при використанні платіжного QR-коду становить - 1,3%-2% БЕЗ вартості оренди за платіжний термінал, терміналом виступає Ваш смартфон
  • оплата QR-кодом вважається інтернет-еквайрингом, тому вона дорожча
  • вартість еквайрингу (відсоток за транзакцію) - це вартість, яку встановлює банк Еквайр, вона може коливатись та залежить від вартості інтерчейнджу
  • якщо Ви отримуєте кошти на Власний рахунок без відкриття рахунку в банк Еквайр, Ви НЕ сплачуєте додаткову комісію своєму Банку за рахування коштів
  • вартість каси ПРРО сплачується окремо відповідно до тарифів є-чек

7. Швидкість зарахування грошей на Ваш рахунок:

  • якщо для зарахування Ви використовуєте власний рахунок в іншому Банку, а не рахунок в Банка Еквайру – строк зарахування коштів наступний банківський день після дня
  • якщо для зарахування Ви використовуєте рахунок в Банка Еквайру – строк зарахування коштів день в день з датою платіжної оперерації
  • зарахування коштів

8. Чи потрібно відкривати новий рахунок в Банку для отримання:

  • відкривати новий рахунок в Банку Еквайру можно за бажанням
  • на сьогодні нормальна практика, коли не залежно від обраного Банка кошти будуть перераховані на Ваш існуючий рахунок

9. Що таке транзитний рахунок:

  • якщо для зарахування Ви використовуєте власний рахунок в іншому Банку, а не рахунок в Банка Еквайру, то Банк Еквайр спочатку списує кошти від Клієнта на свій транзитний рахунок, а на наступний день відправляє їх на Ваш рахунок в іншому

10. Алгоритм підключення еквайрингу з використанням технології QR-код:
1. надішліть нам лист з контактними даними (ПІБ ФОП, та номер телефону)на пошту pay@e-check.com.ua або в телеграм 380967990605;
2. зареєструйтесь за посиланням нижче та менеджер Банку зв'яжеться з Вами для проведення ідентифікації
https://pay.concord.ua/cabinet/default/signup?_ga=2.236511873.1063160170.1658490876-1342429227.1658490876

В результаті ідентифікації Вам буде відкрито БЕЗКОШТОВНИЙ рахунок в Банку, яким НЕ обов'язково користуватись!
Деталі на сайті Банку: https://all.neobank.one/about-app/

11. Швидкість підключення:
швидкість підключення – 1-3 робочих дня з моменту отримання Банком Еквайром полного пакету документів для проведення фінансового моніторингу

12. Банки Еквайри, з якими працює є-чек:
ПРРО Е-ЧЕК інтегровиний з технологією QR-коду від Concordbank

13. Чи можна використовувати окремо, без каси є-чек:

  • так, але відповідно до ЗУ оплата картами через технологію QR-код підпадає поняття розрахункової операції за та потребує відповідно до ЗУ 265 обов'язкової видачі чеку
  • при проведенні перевірки ДПС перевіряє та порівнює суму операцій, по яким було видано чек, та суму операцій бо банківським рахункам
  • штраф за порушення ЗУ продаж товару без застосування РРО та /або ПРРО при розрахункових операціях та невидача касового чеку становить: 100% вартості проданих з порушеннями товарів (робіт, послуг) — за порушення, вчинене вперше; 150% вартості проданих товарів (робіт, послуг) — за кожне наступне вчинене порушення; Кожен перший факт незастосування РРО та/або ПРРО та невидача касового чеку визнається окремим порушенням, і кожен наступний факт незастосування та невидачі вважається повторним порушенням; строк давності порушення – 1 095 днів с дати вчинення суб'єктом господарювання правопорушення.
  • штраф недотримання вимог щодо забезпечення можливості розрахунків за товари з використанням електронних платіжних засобів (порушення порядку ведення готівкових розрахунків) становить від 1700 грн. до 17 000 грн.

14. Плюси використання платіжного QR-коду:

  • ідеально підходить для спокійних продаж: технологія QR-код ідеально підходить, якщо не має черг та супер швидких продаж
  • не потребує ніяких додаткових пристроїв, окрім Вашого смартфону, а це мобільність при виїзній торгівлі
  • платиш лише, коли користуєшся: технологія не потребує ніяких додаткових інвестицій, купівлі додаткового обладнання, або сплати орендної плати
  • сплачується лише відсоток від користування, не користуєшся - нічого не сплачуєш
  • зручність використання: не треба вводити в ручну в чек реквізити платіжної операції, при використанні технології реквізити підтягуються автоматично
  • захист від штрафів: виконується Постанова КМУ 894 про забезпечення для Клієнтів оплат картками та вимоги до чеку (розрахункового документу) відповідно до Положення №13 про наявність реквізитів платіжної операції

15. Мінуси використання порівняно з платіжною технологією Tap to Phone від Visa:

  • не приймає фізичні картки з NFC
  • при відсутності платіжної карти з NFC в електронному гаманці треба вносити реквізити карти в ручну, що довше і не завжди Клієнт захоче вводити дані своєї карти

5.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через QR-код

Коли створений чек в є-чек Вам потрібно обрати спосіб оплати QR-код

img
5.3. Платіжний QR-код в є-чек: алгоритм створення чеку та прийома оплат
1. розпочніть створювати чек
1. розпочніть створювати чек
2. додайте товари для чеку в корзину
2. додайте товари для чеку в корзину
3. коли корзина сформована, додайте знижку на окремі товари, або весь чек, коментар внутрішній для себе, або приємний для клієнта, та натисніть Продаж
3. коли корзина сформована, додайте знижку на окремі товари, або весь чек, коментар внутрішній для себе, або приємний для клієнта, та натисніть Продаж
4. оберіть спосіб оплати: QR-код
4. оберіть спосіб оплати: QR-код
5. у Вас з'явиться вікно з QR-кодом, який треба відсканувати Покупцю
5. у Вас з'явиться вікно з QR-кодом, який треба відсканувати Покупцю
6. після сканування QR-коду, в смартфоні Покупця відкривається вікно для оплати через Apple та Google pay, або введення реквізитів карти в ручну
6. після сканування QR-коду, в смартфоні Покупця відкривається вікно для оплати через Apple та Google pay, або введення реквізитів карти в ручну
7. як тільки списання оплати відбудеться, чек фіскалізується та відобразиться на Вашому екрані
7. як тільки списання оплати відбудеться, чек фіскалізується та відобразиться на Вашому екрані

6. POS термінали з є-чек

6.1. POS термінали з є-чек, особливості використання

Програмна каса, ПРРО є-чек інтегрована на сучасні моделі Аndroid терміналів, які представлені в багатьох банках ті фінансових Компаніях

  • моделі: Castles SATURN1000F2, Verifon X990, Ingenico APOS A8
  • банки Партенри та ФК: ПУМБ, Конкорд, Ощадбанк, Райффайзен Банк, Sense bank, ОТП, Восток, МТБ, Окси Банк


1. Пристрій на якому працює:

  • платіжні POS термінали моделі: Castles SATURN1000F2, Verifon X990, Ingenico APOS A8
  • Ви НЕ можете використовувати ПРРО є-чек на Вашій моделі POS термінала, для використання потрібно здійснити коректну інтеграцію, щоб інформація по касовій операції поєднувалась з інформацією по платіжній операції, та враховувала реквізити платіжної операції та позитивний/негативний статус платіжної операції

2. Необхідність купувати пристрій

  • платіжний POS термінал можна купувати, а можна брати в оренду у Банка, ФК, Постачальників POS терміналів
  • також в разі оренди його можна повернути та замінити на інший

3. Чим відрізняються моделі POS терміналів:

  • зовнішнім виглядом, компактністю, легкістю, вагою та розміром
  • наявністю інтегрованого касового рішення
  • витривалістю батареї
  • варіантами підключення від інтернету, важливо кількість варіантів його підключення: через 4G, 3G, Wi-Fi. Деякі термінали мають кілька сім-карт, при відсутності інтернету на одній, можна переключатись на іншу
  • якістю процессора
  • обсягом пам'яті, від неї залежить швидкість роботи
  • які види платіжних карт зчитує

4. Чи є вимоги для пристроїв:

  • Так, це повинні бути саме ті моделі, з яким и ПРРО є-чек інтегровано: Castles SATURN1000F2, Verifon X990, Ingenico APOS A8
  • Ви НЕ можете використовувати ПРРО є-чек на Вашій моделі POS термінала, для використання потрібно здійснити коректну інтеграцію, щоб інформація по касовій операції поєднувалась з інформацією по платіжній операції, та враховувала реквізити платіжної операції та позитивний/негативний статус платіжної операції

5. Які карти зчитує:

  • будь-які карти, у т.ч. і карти з магнитними смугами, які використовуються для оплати фізично, обо які заведені в електронний гаманець (через Apple та Google pay)

6. Переваги поєднання каси ПРРО та POS терміналу:

  • POS термінал виступає в якості принтера для друку не лише банківського, но і фіскального чеку. Такjж, за бажанням Ви можете не друкувати чек
  • швидкість та зручність при роботі з касою за рахунок безшовності поєднання каси та банківського POS терміналу. Коли Ви створили чек та обрали спосіб оплати QR код є-чек автоматично зчитує карту та Ви швидко приймаєте оплату та відпускаєте Клієнта, аналогічно при поверненні товару та коштів за нього кошти автоматично відправляються на реквізити карти
  • автоматичне відображення в чеку реквізитів платіжної операції, які є обов'язковими для законного розрахункового документу

7. Вартість рішення:

  • на сьогодні у ТОП-банків України вартість еквайрингу при використанні банківського POS терміналу становить - 1,3%-1,8%, оренда POS терміналу від 300-600 грн. в залежності від суми місячного обігу, купівля від 300-350 євро (12-15 тис. грн.)
  • вартість еквайрингу (відсоток за транзакцію) - це вартість, яку встановлює банк Еквайр, вона може коливатись та залежить від вартості інтерчейнджу
  • якщо Ви отримуєте кошти на Власний рахунок без відкриття рахунку в банк Еквайр, Ви НЕ сплачуєте додаткову комісію своєму Банку за рахування кошті
  • вартість каси ПРРО сплачується окремо відповідно до тарифів є-чек

8. Швидкість зарахування грошей на Ваш рахунок:

  • якщо для зарахування Ви використовуєте власний рахунок в іншому Банку, а не рахунок в Банка Еквайру – строк зарахування коштів наступний банківський день після дня
  • якщо для зарахування Ви використовуєте рахунок в Банка Еквайру – строк зарахування коштів день в день з датою платіжної оперерації
  • зарахування коштів

9. Чи потрібно відкривати новий рахунок в Банку для отримання:

  • відкривати новий рахунок в Банку в залежності від Банка Еквайра можно за бажанням (Конкорд, Ощадбанк), або обов'язково (ПУМБ)
  • на сьогодні нормальна практика, коли не залежно від обраного Банка кошти будуть перераховані на Ваш існуючий рахунок

10. Що таке транзитний рахунок:

  • якщо для зарахування Ви використовуєте власний рахунок в іншому Банку, а не рахунок в Банка Еквайру, то Банк Еквайр спочатку списує кошти від Клієнта на свій транзитний рахунок, а на наступний день відправляє їх на Ваш рахунок в іншому

11. Алгоритм замовлення POS терміналу:

  • зателефонуйте в є-чек, ми проконсультуємо Вас та передамо Ваші контакти до Банку, який Ви оберете, по каналам внутрішньої комунікації, для оперативного замовлення POS терміналу та додаткових консультацій

12. Швидкість підключення:

  • швидкість підключення та отримання POS терміналу– 1-3 робочих дня з моменту отримання Банком Еквайром полного пакету документів для проведення фінансового моніторингу
  • доставка термінала здійснюється по всій Україні поштою, або з виїздом інженера

13. Банки Еквайри, з якими працює є-чек:

  • ПУМБ, Конкорд, Ощадбанк, Райффайзен Банк, Sense bank, ОТП, Восток, МТБ, Окси Банк

14. Компанії, постачальники POS терміналів, з якими працює є-чек:

  • SSI, Printec, Ingenico

15. Чи можна використовувати окремо, без каси є-чек:

  • так, але відповідно до ЗУ оплата картами через POS термінали підпадає поняття розрахункової операції за та потребує відповідно до ЗУ 265 обов'язкової видачі чеку
  • при проведенні перевірки ДПС перевіряє та порівнює суму операцій, по яким було видано чек, та суму операцій бо банківським рахункам
  • штраф за порушення ЗУ продаж товару без застосування РРО та /або ПРРО при розрахункових операціях та невидача касового чеку становить: 100% вартості проданих з порушеннями товарів (робіт, послуг) — за порушення, вчинене вперше; 150% вартості проданих товарів (робіт, послуг) — за кожне наступне вчинене порушення; Кожен перший факт незастосування РРО та/або ПРРО та невидача касового чеку визнається окремим порушенням, і кожен наступний факт незастосування та невидачі вважається повторним порушенням; строк давності порушення – 1 095 днів с дати вчинення суб'єктом господарювання правопорушення.
  • штраф недотримання вимог щодо забезпечення можливості розрахунків за товари з використанням електронних платіжних засобів (порушення порядку ведення готівкових розрахунків) становить від 1700 грн. до 17 000 грн

16. Плюси використання POS терміналу:

  • ідеально підходить для швидких продаж: поєднання каси та POS термінала дає швидкість в роботі та відсутність зайвих дій, Ви працюєте з одним пристроєм і для каси і для прийому оплат картами
  • прийом оплат з мігнітними смугами
  • зручність використання: не треба вводити в ручну в чек реквізити платіжної операції, при використанні технології реквізити підтягуються автоматично
  • захист від штрафів: виконується Постанова КМУ 894 про забезпечення для Клієнтів оплат картками та вимоги до чеку (розрахункового документу) відповідно до Положення №13 про наявніть реквізитів платіжної операції
  • друк банківського та фіскального чеку

17. Мінуси використання порівняно з платіжною технологією Tap to Phone від Visa та QR-кода:

  • необхідність купувати POS термінал, або сплачувати за нього місячну його оренду плату навіть при відсутності продаж
  • відсутність мобільності і потреба в самому пристрою, який треба з собою брати при виїзній торгівлі товарами та послугами

6.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через POS термінал з є-чек

Коли створений чек в є-чек Вам потрібно обрати спосіб оплати Банківська картка

img
6.3. POS термінали з є-чек: алгоритм створення чеку та прийом оплат
1. розпочніть створювати чек
1. розпочніть створювати чек
2. додайте товари для чеку в корзину
2. додайте товари для чеку в корзину
3. коли корзина сформована, додайте знижку на окремі товари, або весь чек, коментар внутрішній для себе, або приємний для клієнта, та натисніть Продаж
3. коли корзина сформована, додайте знижку на окремі товари, або весь чек, коментар внутрішній для себе, або приємний для клієнта, та натисніть Продаж
4. оберіть спосіб оплати: Банківська карта
4. оберіть спосіб оплати: Банківська карта
5. після того, як на екрані з'явиться вікно оплати, Клієнт для оплати проводить картою над терміналом
5. після того, як на екрані з'явиться вікно оплати, Клієнт для оплати проводить картою над терміналом
6. якщо транзакція успішна на екрані зявиться інформація, що операцію авторизовно, а чек фіскалізується і роздрукується, якщо Ви в налаштуваннях обрали друк чеку?
6. якщо транзакція успішна на екрані зявиться інформація, що операцію авторизовно, а чек фіскалізується і роздрукується, якщо Ви в налаштуваннях обрали друк чеку?
6.4. POS термінали з є-чек: порівняння моделей терміналів

7. Як замовити еквайринг в є-чек

1. Замовити еквайринг в є-чек можна на головному екрані при натисканні на кнопку Замовити еквайринг
2. Вкажіть електронну пошту, на яку ми зможемо відправити Вам інструкції для підключення еквайрингу: послідовність дій, анкет, пакет документів
3. Коли Вам надано еквайринг в Банку, в налаштуваннях Вам потрібно налаштувати параметри еквайрингу для відповідної програмної каси.
Ви можете налаштувати еквайринг в Налаштуваннях/Розділ Еквайринг
4. Введіть____

8. Безготівкові розрахунки: коли треба, а коли не треба видавати чек

8.1. Які оплати картками потребують видачу чеку

Прийом оплат картками вважаються розрахунковими операціями та потребують видачі чеку, якщо:

Ви отримуєте оплату картою:

  • через банківський платіжний термінал у торговій точці
  • через платіжний термінал у смартфоні, наприклад, через технологію Visa tap to phone
  • через інтернет еквайринг при введенні реквізитів картки на Вашій платіжній сторінці (Лігпей, Фонді, іРay.ua)
  • через інтернет еквайринг та оплати по QR код
  • через інтернет банкінг (Приват 24, Ощад 24 тощо), коли вказані реквізити НЕ у форматі ІВАN


В чеку тип таких оплат - оплати картка, безготівковий

Ключ-карта – це карта, яка випускається до розрахункового рахунку ФОПа, відповідно, оплата відбувається на картковий рахунок (номер карти, а не IBAN рахунку) – операція вважається розрахунковою та підлягає обов'язковій фіскалізації

8.2. Які безготівкові розрахунки не потребують видачі чеку

Безготівкові розрахунки, які не потребують видачі чеку та не вважаються розрахунковими операціями:

  • з розрахункового рахунку ФОП/юр. особи на розрахунковий рахунок ФОП/юр. особи
  • через інтернет банкінг (Приват 24, Ощад 24 тощо …) в разі, якщо обрана опція "ОПЛАТА ПО РЕКВІЗИТАМ" та вказані реквізити у форматі ІВАN
  • оплата карткою через через ПТКС, який належить банку та фінансовим установам
  • оплата через касу Банку на рахунок ФОП/юр. особи


Так, не потребує видачі чеку торгівля через інтернет , як послугами, так і товарами без прийома готівки від кінцевих споживачів, а через:

  • укладені Угоди з Банками, предметом яких є приймання сум готівки від фізичних осіб за надані послуги через каси установ банку та інформаційно-платіжні термінали самообслуговування та за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування. Так, це може бути прийом платежів через касу банку, термінали самообслуговування, Приват 24, регулярні платежі, QR- код, платежі на сайті. Прийом таких оплат відбувається через реквізити в форматі ІВАN
  • власний сайт де абоненти можуть оплатити за наші послуги через іРay.ua та Приват24 , дані системи вказують абонентам ІВАN торговця
  • платежі через ПКТС банківських (Банк Фамільний, Айбокс Банк, Ощадбанк) і ПКТС фінансових установ таких, як Фінансова компанія "Контрактовий дім", ТОВ "Фінансова компанія "Фенікс" , ТОВ"СВІФТ ГАРАНТ Прийом таких оплат відбувається через реквізити в форматі ІВАN
8.3. Не коректні безготівкові розрахунки

Не коректні розрахункові операції в безготівковій формі:
Прийом коштів за будь-які товари, або послуги як фізична особа (готівка, карта фізичної особи) – не коректний, це розрахункова операція, яка потребує оформлення ФОП/юр. особи та видачі чеків

Ключ-карта – це карта, яка випускається до розрахункового рахунку ФОПа, відповідно, оплата відбувається на картковий рахунок (номер карти, а не IBAN рахунку) – операція вважається розрахунковою та підлягає обов'язковій фіскалізації

9. Поєднання ПРРО та POS терміналів, чи потрібні реквізити платіжної операції в чеку

1. Торговець згідно з Постановою КМУ №894 повинен забезпечити прийом безготівкових оплат у Клієнта.

2. Форма чека та інших розрахункових документів встановлені Положенням №13 від

Відповідно до нього в розрахунковому документі повинні бути:

  • ідентифікатор еквайра та торгівця або інші реквізити, що дають змогу їх ідентифікувати (рядок 11);
  • ідентифікатор платіжного пристрою (рядок 12);
  • сума комісійної винагороди (у разі наявності) (рядок 13)
  • вид операції (рядок 14);
  • реквізити електронного платіжного засобу (платіжної картки) (допустимі правилами безпеки платіжної системи), перед якими друкуються великі літери «ЕПЗ» (рядок 15);
  • напис «ПЛАТІЖНА СИСТЕМА» (назва найменування платіжної системи, платіжний інструмент якої використовується, код авторизації або інший код, що ідентифікує операцію в платіжній системі та/або код транзакції в платіжній системі, значення коду) (рядок 16);
  • підпис касира (якщо це передбачено правилами платіжної системи), перед яким друкується відповідно написи «Касир» (рядок 17);
  • підпис держателя електронного платіжного засобу (платіжної картки) (якщо це передбачено правилами платіжної системи) в окремих рядках, перед яким друкується відповідно напис «Касир» та «Держатель ЕПЗ» (рядок 18);
  • позначення форми виплати (готівкою, електронним платіжним засобом, у кредит тощо), суму коштів за цією формою виплати та валюту операції (рядок 19);


Рядки 11-18 видаткового чека заповнюються у разі застосування під час проведення розрахунків з використанням електронного платіжного засобу (платіжної картки) платіжного терміналу, з'єднаного або поєднаного з реєстратором розрахункових операцій

Висновки:

1) В ПРРО може бути інтегрований, а може й не бути інтегрований POS термінал/електронний платіжний засіб/платіжний пристрій

2) краще поєднувати POS термінал/електронний платіжний засіб/платіжний пристрій і касу в одному пристрої, бо в такому випадку в чеках по ПРРО знаходиться вся інформація по оплаті картою (реквізити карти, платіжна система і інше), коректно вказаний вид оплати

3) можна і не поєднувати POS термінал/електронний платіжний засіб/платіжний пристрій і касу: ПРРО – використовувати на пристрої - окремо, POS термінал/електронний платіжний засіб/платіжний пристрій - окремо.

Експерти вважають, що внесення в чек визначених реквізитів, пов'язаних з оплатою картою в такому випадку не потрібне, бо відсутнє поєднання чи з'єднання в такому випадку з POS термінал/електронний платіжний засіб/платіжний пристрій. Поєднання - не має, дані не передаються.

При цьому практика така, що Клієнти мають перевірки і потенційні штрафи за відсутність даних ЕПЗ в чеку, навіть при тому що термінал не з'єднаний.

Вважаємо, що це - не коректно і підлягає врегулюванню та роз'ясненню від податкової

  1. 1. Додатковий обов 'язок для торговця - забезпечити безготівковий розрахунок
  2. 2. Платіжні рішення та інструменти, які забезпечують безготівковий розрахунок
  3. 3. Платіжні рішення, інтегровані в є-чек
  4. 4. Технологія Visa tap to phone (t2p) в є-чек
  5. 4.1. Особливості використання технології Visa tap to phone в є-чек
  6. 4.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через технологію Visa tap to phone
  7. 4.3. Технологія Visa tap to phone в є-чек: алгоритм створення чеку та прийома оплат
  8. 5. Платіжний QR-код в є-чек
  9. 5.1. Платіжний QR-код в є-чек, особливості використання
  10. 5.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через QR-код
  11. 6. POS термінали з є-чек
  12. 6.1. POS термінали з є-чек, особливості використання
  13. 6.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через POS термінал з є-чек
  14. 7. Як замовити еквайринг в є-чек
  15. 8. Безготівкові розрахунки: коли треба, а коли не треба видавати чек
  16. 8.1. Які оплати картками потребують видачу чеку
  17. 8.2. Які безготівкові розрахунки не потребують видачі чеку
  18. 9. Поєднання ПРРО та POS терміналів, чи потрібні реквізити платіжної операції в чеку

Інші інструкції

Основні питання Клієнтів при роботі з ПРРО

Огляд є-чек

Початок роботи в ПРРО

  1. 1. Послідовні кроки для старту роботи з ПРРО
  2. 2. КРОК 1: Встановлюємо ПРРО на свій пристрій
  3. 3. КРОК 2: Авторизуємось в ПРРО (створюємо особистий кабінет Власника)
  4. 4. КРОК 3: Налаштовуємо особистий кабінет Власника та параметри продажів
  5. 5. КРОК 4: Створюємо базу товарів та їх категорій
  6. 6. КРОК 5: Додаємо КЕП Власника в особистий кабінет
  7. 7. КРОК 6: Синхронізуємо зареєстровані раніше в ДПС торгові точки та каси
  8. 8. КРОК 7: Створюємо та реєструємо в ДПС онлайн торгові точки, каси, касирів через є-чек
  9. 9. КРОК 8: Додаємо касирів до кас
  10. 10. КРОК 9: Додаємо категорій товарів до торгових точок
  11. 11. Випуск через є-чек хмарної печатки ПРРО та її зберігання
  12. 12. КЕП в ПРРО: для чого, види КЕП та де отримати
  13. 12.1. Для чого потрібен КЕП в ПРРО
  14. 12.2. КЕП, УЕП та печатка ПРРО це
  15. 12.3. Де отримати КЕП, Печатку ПРРО
  16. 12.4. Правильне зберігання КЕП в ПРРО без порушення ЗУ
Перейти до інструкції

Торгові точки, каси та касири, реєстрація та синхронізація з ДПС

Робота з касою є-чек

  1. 1. Послідовність дій касира при роботі в касі
  2. 2. Правила при роботі з касою, щоб працювати без штрафів
  3. 3. Створення чеку: алгоритм дій для всіх пристроїв з є-чек
  4. 4. Фішки від є-чек для зручної роботи з касою
  5. 4.1. Фішки від є-чек для зручної роботи з касою:
  6. 4.2. Додавання коментарів в чек
  7. 5. Передача електронного чеку Клієнту
  8. 5.1. Способи передачі електронного чеку в є-чек
  9. 5.2. Передача електронного чеку через QR-код
  10. 5.3. Передача електронного чеку месенджери, або пошту
  11. 6. Друк чека в ПРРО
  12. 7. Перевірка чека на сайті ДПС через є-чек
  13. 8. Товари в чеку: швидкий пошук при створенні та правильне вписання в чек
  14. 8.1. Як правильно вписувати товар в чек
  15. 8.2. Швидкий пошук товарів при створенні чеку
  16. 8.3. Підакцизні товари, додавання в чек
  17. 9. Офлайн режим в ПРРО: як працювати
  18. 10. Чернетки чеків зручний інструмент в продажах
  19. 11. Види та способи оплат по чеку в є-чек
  20. 12. Комбіновані оплати: для чого, алгоритм використання
  21. 13. Прийом оплат картами по створеному в чеку: платіжні рішення, інтегровані в є-чек
  22. 13.1. Технологія Visa tap to phone в Е-ЧЕК: процесс створення чеку та прийома оплат
  23. 13.2. Платіжний QR в є-чек: процесс створення чеку та прийома оплат
  24. 13.3. POS термінал з є-чек: процесс створення чеку та прийома оплат
  25. 14. POS термінал з інтегрованим ПРРО є-чек: особливості роботи
  26. 15. Законність роботи в ПРРО є-чек: повна відповіднсть нормативним документам та захист від штрафів
  27. 15.1. ПРРО є-чек закриває всі вимоги нормативних документів по ПРРО
  28. 15.2. Що таке законний чек, форма та обов'язкові реквізити
  29. 15.3. Чек в є-чек відповідає всім вимогам до чеку по формі та змісту
  30. 15.5. Z-звіт в є-чек відповідає вимогам по формі та змісту
  31. 16. Повернення товару
  32. 17. Контрольна стрічка
  33. 18. Штрафи при роботі з касою
  34. 18.1. Штрафи при роботі з касою  
  35. 18.2. Штрафи за невидачу чека при роботі з касою - практика 2022-2023 рр.
  36. 18.2. Штрафи за невидачу чека при роботі з касою - практика 2022-2023 рр.  
  37. 19. Робота із залишками товарів
Перейти до інструкції

Робота в особистому кабінеті Власника ПРРО

  1. 1. Вхід в особистий кабінет Власника
  2. 2. Відновлення та заміна пароля та логіна
  3. 2.1. Відновлення та заміна пароля та логіна для Власника
  4. 2.2. Відновлення та заміна пароля та логіна для співробтника
  5. 3. Завантаження КЕП
  6. 3.1. Завантаження КЕП на пристрій для роботи з касою
  7. 3.2. Додавання КЕП Власника до особистого кабінету Власника для реєстраційних дій
  8. 4. Налаштування для роботи в ПРРО
  9. 4.1. Налаштування особитого кабінету Власнику ПРРО, мобільна версія
  10. 4.3. Налаштування зовнішнього вигляду чеку, мобільна версія
  11. 4.4. Вибір групи податків для створення товарів, мобільна версія:
  12. 4.5. Налаштування одиниць вимірювання, мобільна версія:
  13. 4.7. Загальний перелік налаштувань в є-чек
  14. 5. Робота з товарами та категоріями
  15. 5.1. Вимоги відображення товару в чеку
  16. 5.2. Вимоги до роботи з підакцизними товарами в ПРРО
  17. 5.3. Вимоги по веденню обліку товарів та кому потрібно вести облік
  18. 5.4. Правила створення товарів та категорій та способи їх заведення в є-чек
  19. 5.5. Створення категорій товарів, мобільна версія:
  20. 5.6. Створення товарів вручну, мобільна версія
  21. 5.8. Створення підакцизного товару
  22. 5.9. Завантаження з є-чек шаблону файлу Excel для імпорту товарів
  23. 5.10. Коректне заповнення шаблону Excel файлу
  24. 5.11. Імпорт товарів із Excel файлу
  25. 5.12. Експорт товарів із Excel файлу
  26. 5.13. Додавання категорій товарів до торгових точок
  27. 7. Робота зі співробітниками в є-чек
  28. 8. Робота зі звітністю
  29. 8.1 Копія Z-звіту
  30. 8.2 Періодичний звіт
  31. 8.3 Звіт за обраний період
  32. 8.4. Контрольна стрічка
  33. 8.5. Звіт по чекам
  34. 9. Робота з архівом чеків
  35. 10. Випуск через є-чек хмарної печатки ПРРО та її зберігання
  36. 11. Замовлення еквайрингу
  37. 12. Оформлення підписки в є-чек
  38. 13. Реферальна програма в є-чек
Перейти до інструкції

Розрахункові операції та все що потрібно знати

  1. 1. Розрахункові операції відповідно до ЗУ 265/95-ВР та зобов'язання при їх здійсненні
  2. 1.1. Нормативні документи по розрахунковим операціям
  3. 1.2. ЗУ 265/95-ВР визначає сутність розрахункових операцій та порядок їх проведення
  4. 1.3. Постанова КМУ 894 визначає обов'язок торговця забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків
  5. 1.4. Розрахункова операція – це
  6. 1.5. Зобов'язання торговця які виникають при здійсненні розрахункових операцій
  7. 2. Хто здійснює розрахункові операції відповідно до ЗУ та підпадає під зобов'язання використовувати РРО/ПРРО, а хто ні
  8. 2.1. Здійснюють розрахункові операції та підпадають під зобов'язання фіскалізації
  9. 2.2. Цікаві цифри щодо ФОП, які зобов'язані фіскалізуватись та активність використанння ПРРО  
  10. 3. Від застосування РРО та ПРРО звільнено
  11. 3.1. Від застосування РРО та ПРРО та розрахункових книжок звільнено
  12. 3.2. Від застосування РРО та ПРРО при застосуванні розрахункових книжок звільнено
  13. 4. Вимоги до процесу розрахункових операцій: форма чеку, звітність, облік товарів
  14. 4.1 Законний чек
  15. 4.2 Обов'язкові реквізити чеку відповідно до Положення №13
  16. 4.3. Приклад коректного розрахункового документу (чеку)
  17. 4.4. Правила заведення товару в чек
  18. 4.5. Коректне заведення акцизних товарів в чек
  19. 4.6 Ведення обліку товарів
  20. 4.7 Звіти при роботі РРО/ПРРО
  21. 4.8 Контрольна стрічка
  22. 4.9 Приклади коректного Z-звіту
  23. 5. Безготівкові розрахункові операції: які потребують видачі чеків, а які - ні
  24. 5.1. Прийом оплат картками – розрахункова операція
  25. 5.2. Здійснити безготівковий розрахунок - обов 'язок для торговця
  26. 5.3 Інструменти забезпечення безготівкових розрахунків
  27. 5.4. Безготівкові розрахунки, які не потребують видачі чеку та не вважаються розрахунковими операціями
  28. 5.6 Прийом оплат на карту фізичної особи та ключ-карту ФОП: чи потрібно видавати чек
  29. 6. Штрафи при розрахункових операціях
Перейти до інструкції

ПРРО, або РРО, в чому різниця

  1. 1. Інструменти фіскалізації, які виконують ЗУ 265: РРО та ПРРО, розрахункові книжки
  2. 2. РРО: як побудовано, особливості та логіка роботи відповідно до ЗУ, правила використання, реєстрація в ДПС
  3. 2.1 Що таке РРО відповідно до ЗУ та особливості використання, реєстрацій та обслуговування
  4. 2.2 Висновки по РРО
  5. 3. ПРРО як побудовано, особливості та логіка роботи, правила використання, реєстрація в ДПС
  6. 3.1 Що таке ПРРО відповідно до ЗУ та особливості використання, реєстрацій та обслуговування
  7. 3.2 Висновки по ПРРО
  8. 4. Порівняння ПРРО та РРО
  9. 4.1. Порівняння ПРРО та РРО  
  10. 4.2. Порівняння витрат на ПРРО та РРО  
  11. 4.3 Переваги використання порівняно з касовим апаратом
  12. 4.4. ПРРО- це Ваш смартфон
  13. 4.5. ПРРО – це швидкий старт фіскалізації
  14. 4.6. ПРРО -це мобільність
  15. 4.7. ПРРО – це економія на обладнанні для організації точки продаж та робочого місця касира до 50 тис. грн.
  16. 4.8. ПРРО – це більше можливостей та виконання 2-х вимог для торговця одночасно – видачі чеків та прийома безготівкових оплат
  17. 4.9. З ПРРО ви ще й суттєво економите час та позбавляєтесь від походів до податкової для реєстраційних дій
  18. 4.10. ПРРО – це екологічність, економія, відсутність бюрократії та контроль бізнесу
  19. 4.11. З ПРРО Ви оптимізуєте Ваш бізнес, робите його більш структурованим та сучасним
  20. 5. Як обрати ППРО
  21. 5.1 За якими критеритеріями обирати ПРРО
  22. 5.2.Конкурентні переваги є-чек
Перейти до інструкції

Політика конфіденційності Е-ЧЕК

  1. Політика конфіденційності Е-ЧЕК Загальні положення Ця Політика конфіденційності визначає порядок отримання, зберігання, оброблення, використання і розкриття персональних даних користувача та/або його уповноваженого представника, та інших заінтересованих осіб (далі – користувач) Веб-сайт Сервісу Персональні дані користувача – дані, надані та або створені під час реєстрації, ідентифікації та використання сервісу Користувач повинен уважно ознайомитися з цією Політикою конфіденційності і висловити свою повну згоду з її умовами шляхом проставляння відмітки під час заповнення реєстраційної форми "Реєстрація". Користувач не має права використовувати Сервіс, якщо він не згоден з умовами цієї Політики конфіденційності. Користувач дає свою однозначну згоду з умовами цієї Політики конфіденційності та надає Оператору Сервісу право на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, публікацію, знищення персональних даних. Користувач несе відповідальність за свої дії, які вчиняються ним на Сервісі, та дії осіб, які вчиняються від його імені з використанням даних персональної ідентифікації. Користувач визнає, що в разі недбалого ставлення до безпеки і захисту його персональних даних та даних авторизації, треті особи можуть отримати несанкціонований доступ до облікового запису і персональних та інших даних користувача. Оператор Сервісу не несе відповідальності за збитки, завдані таким доступом. Користувач несе відповідальність за зміст інформації, яка оприлюднюється ним на Сервісі. Оператор Сервісу має право здійснювати контроль за інформацією, що розміщується користувачем, та повідомляти користувачу, що розмістив інформацію неналежного змісту, про такі випадки Користувач дає свою згоду на передачу персональних даних контролюючим органам відповідно до вимог законодавства України та нормативно-правовими актами в сфері використання реєстраторів розрахункових операцій.     Інформація та персональні дані, які можуть збиратися Оператором Сервісу може збиратися така інформація та/або персональні дані: • ім'я, прізвище, по батькові контактної або уповноваженої особи користувача, найменування користувача, реквізити користувача, контактні телефони, адреса електронної пошти, юридична та поштова адреса користувача, код згідно з ЄДРПОУ (для юридичної особи)/індивідуальний податковий номер (для фізичної особи та фізичної особи – підприємця), номер фінансової ліцензії (для фінансової установи), серія та номер паспорта (у т.ч. в разі відмови від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку через релігійні переконання)/інший реєстраційний код (для нерезидента) користувача та інша інформація, яка може бути передбачена умовами використання Сервісу та нормативно-правовими актами в сфері використання реєстраторів розрахункових операцій; • файли cookies з метою визначення браузера користувача і надання залежних від цього сервісів; • помилки роботи Сервісу, ініційовані користувачем; • поведінка користувача на Сервісі, в тому числі, у разі розміщення користувачем інформації шкідливого та образливого характеру та інформації, що не має відношення до Сервісу (у такому разі Оператором Сервісу може бути прийняте рішення про зняття з оприлюднення такої інформації); •IP-адреса користувача для ведення журналу активності користувача. Вся інформація збирається "як є" і не змінюється Оператором Сервісу в процесі збору даних. Мета використання інформації та персональних даних Для ідентифікації (авторизації) як користувача може бути використано ім'я, прізвище, по батькові, адреса електронної пошти, пароль на Сервісі, код ЄДРПОУ/ІПН/інший реєстраційний код користувача. Контактна інформація може бути використана у поштових розсилках тощо. Користувач може відмовитися від розсилки повідомлень інформаційного та/або рекламного характеру. Інформація про користувача, в тому числі персональні дані, використовуються з метою забезпечення реалізації цивільно-правових, податкових та відносин у сфері бухгалтерського обліку, виконання договірних зобов'язань з надання послуг, для ідентифікації користувача, з метою надання послуг, оброблення платежів, відправки інформації поштою, електронною поштою, проведення розрахункових операцій, надання звітності, ведення бухгалтерського та управлінського обліку, поліпшення якості надання послуг. Умови надання доступу до персональних даних Оператор Сервісу не передає персональні дані користувачів третім особам, за винятком випадків, передбачених у цій Політиці конфіденційності нормативно-правових актах з питань функціонування реєстраторів розрахункових операцій. Розкриття персональних даних без згоди користувача або уповноваженої ним особи допускається у випадках, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини, зокрема, але не обмежуючись за обґрунтованими запитами державних органів, що мають право подавати заявки та отримувати такі дані. Зміна або видалення інформації Користувач в будь-який момент може змінити особисту інформацію або відмовитися від розсилки повідомлень інформаційного та/або рекламного характеру. Антикорупційне застереження Користувачі, їх афілійовані особи, працівники або посередники не виплачують, не пропонують виплатити і не дозволяють виплату будь-яких грошових коштів або цінностей, прямо або побічно, будь-яким особам, для здійснення впливу на дії чи рішення цих осіб з метою отримати які-небудь неправомірні переваги чи інші неправомірні цілі. Користувачі, їх афілійовані особи, працівники або посередники не здійснюють дії, що кваліфікуються законодавством, як давання/отримання хабара, комерційний підкуп, а також дії, що порушують вимоги чинного законодавства та міжнародних актів про протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом. Користувачі відмовляються від стимулювання яким-небудь чином працівників оператора Сервісу, в тому числі шляхом надання грошових сум, подарунків, безоплатного виконання на їхню користь робіт (послуг) та іншими, не позначеними у цьому пункті, способами, що ставлять працівника в певну залежність і спрямованих на забезпечення виконання цим працівником будь-яких дій на користь стимулюючої його сторони. У разі виникнення в Оператора Сервісу підозри, що відбулося або може відбутися порушення будь-яких антикорупційних умов, Оператор Сервісу зобов'язується повідомити користувача про таку підозру. Після повідомлення, Оператор Сервісу має право зупинити надання послуг користувачеві до отримання підтвердження, що порушення не відбулося або не відбудеться. Це підтвердження повинне бути спрямоване протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати направлення повідомлення. Користувачі визнають проведення процедур щодо запобігання корупції та контролюють за їх дотриманням та забезпечують реалізацію процедур з проведення перевірок з метою запобігання ризиків залучення до корупційної діяльності. Користувачі визнають, що їхні можливі неправомірні дії та порушення антикорупційних умов можуть нести несприятливі наслідки, передбачені чинним законодавством України. Користувачі гарантують здійснення належного розгляду по представленим в рамках цього розділу Політики конфіденційності фактами, з дотриманням принципів конфіденційності та застосування ефективних заходів щодо усунення практичних труднощів та запобіганням можливих конфліктних ситуацій. Користувачі гарантують повну конфіденційність з питань виконання цих антикорупційних умов, а також відсутність негативних наслідків, як для Оператора Сервісу в цілому, так і для конкретних працівників Оператора Сервісу, які повідомили про факт порушень. Зміни в політиці конфіденційності Оператор Сервісу може змінити умови Політики конфіденційності шляхом внесення змін на Сервісі у вкладенні Користувачі зобов'язуються періодично переглядати умови Політики конфіденційності, щоб бути поінформованими про те, як Оператор Сервісу захищає інформацію про Користувачів на Сервісі. Оператор Сервісу не несе відповідальності за шкоду або збитки, яких зазнав користувач або треті особи в результаті помилкового розуміння або нерозуміння умов цієї Політики конфіденційності. Інші умови У разі, якщо будь-яке положення Політики конфіденційності, включаючи будь-яку пропозицію, пункт або їх частину, визнається таким, що суперечить закону, або недійсним, то інші положення, які не суперечать закону, залишаються в силі і є дійсними, а будь-яке недійсне положення, або положення, яке не може бути виконано, вважається зміненим, виправленим в тій мірі, в якій це необхідно для забезпечення його дійсності і можливості виконання. Приймаючи умови цієї Політики конфіденційності, Користувач погоджується з умовами використання Сервісу та нормативно-правовими актами в сфері використання реєстраторів розрахункових операцій в редакції чинній на момент використання Сервісу. Внесення змін та доповнень до цієї Політики конфіденційності здійснюється Оператором в односторонньому порядку. Сторони вважають актуальними та керуються умовами тієї редакції Політики конфіденційності, що розміщена у вільному доступі на Веб-сайті Оператора в момент використання сервісу Користувачем. Користувач має права передбачені Законом України "Про захист персональних даних". Ця Політика конфіденційності поширюється на користувача з моменту, коли користувач погодився з умовами цієї Політики конфіденційності.
Перейти до інструкції

Завантажуйте та заходьте у свій кабінет ПРРО через смартфон, планшет

Користуйтесь 1-ий місяць безкоштовно

Або просто відскануй QR-код вашим пристроєм

Дякую! Дані успішно відправлені.

ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ

Натискаючи кнопку “Надіслати”, я погоджуюсь з політикою конфіденційності

Або набирайте персонального менеджера для консультації