Замовити дзвінок
Залишайте контакт
І персональний менеджер допоможе підключити еквайринг в смартфоні
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Залишайте контакт
І персональний менеджер проконсультує щодо еквайрингу в смартфоні з ПРРО
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Залишайте контакт
І персональний менеджер проконсультує щодо POS термінала з ПРРО
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Замовити дзвінок
Залиште свої контакти та персональний менеджер зв'яжеться з Вами
Підтримка 0 800 21 21 57
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.
Дякуємо! Ваша заявка відправлена.

Навігація

Інструкції

Основні питання Клієнтів при роботі з ПРРО

1. Для чого будуть використовуватись введені при першому вході номер телефону та PIN код

1) перший вхід в ПРРО є-чек – це авторизація Власника ПРРО, створення особистого кабінету Власника ПРРО в є-чек
Авторизація не має відношення до роботи з касою, Власник створює собі особистий кабінет в є-чек, потім налаштовує його під себе, створює/синхронізує в ДПС свої торгові точки, каси, касирів, інших співробітників, після того, як вони створені, вхід в ПРРО відбувається для співробітників як вхід в касу для роботи

2) при першому вході Власник вводить логін (номер телефону) та PIN код – будь-які 4 цифри

3) при першому вході ми ідентифікуємо особу, яка створює особистий кабінет в є-чек та відправляємо їй на номер телефону смс

4) в майбутньому Власник особистого кабінету буде входити в є-чек та в свої каси через введені при вході логін та PIN код, але смс на номер приходити на номер вже не буде

5) змінити логін (номер телефону) та PIN код, введені при першому вході, Власник особистого кабінету може в Налаштуваннях в Профілі Власника, через введення нового логіну (номеру телефону) та генерацію нового PIN коду

6) Для співробітників Власника Профілю, які будуть працювати в є-чек, логін (номер телефону) та PIN код визначає Власник при створенні профілю співробітника

7) Вхід в ПРРО є-чек для співробітників, яких створив Власник ПРРО, - це вхід в потрібну для роботи касу ПРРО, при вході співробітник авторизується в ПРРО є-чек через логін та PIN код, який присвоїв їм Власник
Каси, які доступні співробітникам для роботи також визначає Власник при створенні співробітника
Змінити логін (номер телефону) та PIN код для співобітників Власник особистого кабінету може в профілі співробіника, в Розділі Співробітники через введення нового логіну (номеру телефону) та генерацію нового PIN коду

2. Де можна змінати PIN код Власника та співробітників Власника

1) Змінити логін (номер телефону) та PIN код, введені при першому вході, Власник особистого кабінету може в Налаштуваннях в Профілі Власника, через введення нового номеру та генерацію нового PIN коду

2) Для співробітників Власника Профілю, які будуть працювати в є-чек, логін (номер телефону) та PIN код визначає Власник при створенні профілю співробітника

3) Змінити логін (номер телефону) та PIN код для співобітників Власник особистого кабінету може в профілі співробіника, в Розділі Співробітники через введення нового логіну (номеру телефону) та генерацію нового PIN коду

3. Послідовні кроки для старту роботи з ПРРО

1. Встановити ПРРО на свій пристрій

2. Авторизуватись в ПРРО є-чек Власнику ПРРО (створити особистий кабінет) 

обов'язково, без взаємодії з ДПС

3. Зробити налаштування особистого кабінету та параметрів продаж

за бажанням, в будь-який момент без прив'зки до роботи з касою, без взаємодії з ДПС
4. Створити базу товарів, яку Ви будете використовувати при створенні чеку
товари та категорії товарів
за бажанням, в будь-який момент без прив'зки до роботи з касою, без взаємодії з ДПС
5. Додати КЕП для Власника особистого кабінету для реєстраційних дій в ДПС
обов'язково, до роботи з касою, без взаємодії з ДПС
6. Синхронізувати в один клік зареєстровані раніше торгові точки, каси з ДПС та створити для них касирів: якщо Ви вже робили реєстрації ТТ, кас та касирів через єдиний кабінет ДПС, або інші ПРРО та бажаєте використовувати саме їх
за бажанням, до роботи з касою, із взаємодією з ДПС
7. Створити та зареєструвати через є-чек в ДПС онлайн нові торгову точку, касу, касира:
20-ОПП, каса – 1-ПРРО, касира – 5-ПРРО
обов'язково, до роботи з касою, із взаємодією з ДПС
8. Додати касирів до кас
обов'язково, до роботи з касою, без взаємодії з ДПС
9. Додати доступні для продажу категорії товарів до торгових точок
за бажанням, в будь-який момент без прив'зки до роботи з касою, без взаємодії з ДПС
10. Все готово для роботи з програмною касою є-чек

 

Важливо:
• ПРРО - не прив'язано до жодного пристрою
• не має різниці з якого пристрою Ви зробите ці кроки, всі реєстрації в ДПС, налаштування, заведені товари синхронізуються та будуть доступні Власнику та його співробітникам, з якого б пристрою Вони б не працювали потім
• щоб працювати з іншого пристрою Власнику та його співробітникам достатньо буде увійти на ньому в є-чек під своїм логіном та паролем, які введені при авторизації
• каса ПРРО повинна бути зареєстрована в ДПС та отримати фіскальний номер для роботи, касир може працювати з касою лише при реєстрації його КЕП в ДПС, всі реєстраційні дії це можна зробити онлайн через ПРРО є-чек
• робота з товарами та налаштування профілю Власника можна робити в будь-який момент без прив'язки до роботи каси, це Ваш внутрішні процеси в є-чек, які відбуваються без взаємодії з ДПС і які не бачить ДПС

 

Детальніше - в розділі Інструкцій Початок роботи
Інструкції. Розділ 3: Початок роботи в ПРРО
 є-чек (e-check.com.ua)

4. Чи має значення, з якого пристрою я розпочну працювати в є-чек

• ПРРО - не прив'язано до жодного пристрою
• не має різниці з якого пристрою Ви зробите ці кроки, всі реєстрації в ДПС, налаштування, заведені товари синхронізуються та будуть доступні Власнику та його співробітникам, з якого б пристрою Вони б не працювали потім
• щоб працювати з іншого пристрою Власнику та його співробітникам достатньо буде увійти на ньому в є-чек під своїм логіном та паролем, які введені при авторизації
• каса ПРРО повинна бути зареєстрована в ДПС та отримати фіскальний номер для роботи, касир може працювати з касою лише при реєстрації його КЕП в ДПС, всі реєстраційні дії це можна зробити онлайн через ПРРО є-чек
• робота з товарами та налаштування профілю Власника можна робити в будь-який момент без прив'язки до роботи каси, це Ваш внутрішні процеси в є-чек, які відбуваються без взаємодії з ДПС і які не бачить ДПС

Детальніше - в розділі Інструкцій Початок роботи

Інструкції. Розділ 3: Початок роботи в ПРРО є-чек (e-check.com.ua)

5. Що я можу робити до роботи з касою та без прив'язки до роботи з касою

Взаємодія з ДПС в ПРРО відбувається лише в момент роботи з касою та при реєстрації торгових точок, кас та касирів в ДПС

Без взаємодії з ДПС та без прив'язки до роботи з касою Власник особистого кабінету може:

 

  1. Завантажити КЕП на свій пристрій
  2. Замовити КЕП для роботи касира прямо в є-чек
  3. Налаштувати профіль Власника уточнити персональні дані, додати до профілю КЕП
  4. Налаштувати Компанію: автоматизації, формату введення ціни
  5. Налаштувати зовнішній вигляду чеку, його брендування
  6. Обрати свої групи податків
  7. Обрати потрібні саме Вам одиниці вимірювання для товарів
  8. Обрати види та режими оплат по чекам
  9. Створити співробітників з різними правами доступу та функціоналом в є-чек
  10. Завести завчасно товари, які Ви зможете додавати в чек: в ручну та через експорт/імпорт із Excel при великій кількості номенклатури завчасне заведення товарів – не обов' язкове, їх можна ввести в ручну в момент створення чеку зі збереженням чернетки товару
  11. Замовити прямо через є-чек еквайринг, який можна використовувати разом з ПРРО є-чек

 

  •  еквайринг в смартфоні: в ПРРО є-чек інтегровані Visa tap to phone та платіжний QR - платіжні технології, які дозволять Вам прийняти оплати картками вашим смартфоном по сформованому чеку
  •  еквайринг в банківському POS терміналі: ПРРО є-чек інтегрований на сучасні POS термінали різних моделей з еквайрингом від основних Банків України та фінансових компаній


Тобто ДПС не бачить:• заведеної Вами бази товарів (лише в самому чеку)

  • створених співробітників (лише зареєстрованих касирів)

6. Що бачить та не бачить податкова в ПРРО є-чек

Податкова (ДПС) бачить:
1) зареєстровані в ДПС торгові точки, каси та касирів, без різниці через кого Ви робите ці реєстрації, через є-чек, єдиний кабінет ДПС, або через інших виробників ПРРО
2) всі розрахункові докумененти (чеки), Z-звіти, які Ви створили та відправили в ДПС, після чого їм було присвоєно фіскальний номер


Податкова (ДПС) не бачить:
1) заведеної Вами бази товарів (лише відображений товар в самому чеку)
2) створених в є-чек профілей співробітників (лише зареєстрованих касирів)
3) створені розрахункові докумененти (чеки), Z-звіти, які Ви створили в є-чек, але не відправили в ДПС (наприклад, незавершений чек, або чернетки чеків) ДПС не бачить

7. Для чого ключ при роботі з ПРРО та який ключ мені потрібен

При роботі з ПРРО потрібний КЕП, ним підписується реєстраційні форми, кожен чек (розрахунковий документ) та звітні документи (Z-звіти) перед відправкою до ДПС

 

1. КЕП при реєстраційних діях в ДПС: для реєстрації торгових точок, кас та касирів в ДПС Власнику потрібно завантажити КЕП в Профіль Власника. Завантажений в Профілі ключ буде використовуватись при реєстраційних діях


Вимоги для КЕП при реєстраційних діях: для реєстраційних дій Власник може використовувати відповідно до ЗУ будь-який підпис:
КЕП (КЕП/ УЕП, Печатка для ПРРО), але важливо:
• якщо Власник вже працював з ДПС раніше з використанням КЕП, для реєстрації торгових, кас та касирів в ДПС потрібен основний КЕП Власника – ключ, яким Власник вперше працював з ДПС, бо ДПС сприймає лише його для реєстраційних дій
• якщо Власник раніше не працював з ДПС, можна використовувати будь-який КЕП (КЕП/УЕП, Печатка для ПРРО)

 

2. КЕП при роботі з касою: для роботи з касою і Власнику і касиру потрібен КЕП, який буде зареєстрований при реєстрації касира по Формі 5-ПРРО та буде зберігатись на тому пристрої, з якого відповідний касир буде працювати з касою


Вимоги для КЕП при роботі з касою ПРРО:
До роботи з касою ПРРО відповідно до ЗУ допускаються:
• або персональний КЕП,
• або неперсоніфіковану Печатку для ПРРО, яка отримана на ФОП/Підприємство
*Також є роз'яснення ДПС про достатності однієї Печатки для ПРРО для роботи всіх касирів


Детальніше

Інструкції. Розділ 3: Початок роботи в ПРРО є-чек (e-check.com.ua)

8. Де отримати ключ (КЕП, Печатку ПРРО)

1. КЕП: Печатку ПРРО до Вашого КЕП можна отримати прямо в є-чек через сертифікованого надавача електронних довірчих послуг ДЕПОЗИТ САЙН та зберігати її у хмарному сховищі надавача 

це дозволить НЕ зберігати КЕП на пристрої при роботі з касою без компроментації ключа та автоматизувати роботу з касою

2. КЕП та Печатку ПРРО до них можна отримати у відповідних сертифікованих надавачів електронних довірчих послуг

3. Можна отримувати Печатку окремо від КЕП, або до Вашого КЕП

4. Печатку окремо від КЕП видає АЦСК Україна, або в ДПС

9. Де обирати потрібну форму оподаткування

Вибір групи податків для створення товарів, мобільна версія:
1. Розділ ЩЕ на головній панелі, Групи податків
1. Розділ ЩЕ на головній панелі, Групи податків
2. Оберіть групи податків, які будуть доступні під час створення товарів
2. Оберіть групи податків, які будуть доступні під час створення товарів
Вибір групи податків для створення товарів, веб-інтерфейс:
1. Розділ Налаштування на головній, Параметри продажу
1. Розділ Налаштування на головній, Параметри продажу
2. Оберіть види режими оплат по чекам, які Ви плануєте використовувати для Ваших Клієнтів , приймаючи оплати по чекам
2. Оберіть види режими оплат по чекам, які Ви плануєте використовувати для Ваших Клієнтів , приймаючи оплати по чекам

10. Де налаштовувати вида та режими оплат по чекам

Налаштування видів та режимів оплат по чекам, мобільна версія:
1. Розділ ЩЕ на головній панелі, Види/режими оплат
1. Розділ ЩЕ на головній панелі, Види/режими оплат
2. Оберіть види режими оплат по чекам, які Ви плануєте використовувати для Ваших Клієнтів , приймаючи оплати по чекам
2. Оберіть види режими оплат по чекам, які Ви плануєте використовувати для Ваших Клієнтів , приймаючи оплати по чекам
Налаштування видів та режимів оплат по чекам, веб-інтерфейс:
1. Розділ Налаштування на головній, Параметри продажу
1. Розділ Налаштування на головній, Параметри продажу
2. Оберіть види режими оплат по чекам, які Ви плануєте використовувати для Ваших Клієнтів , приймаючи оплати по чекам
2. Оберіть види режими оплат по чекам, які Ви плануєте використовувати для Ваших Клієнтів , приймаючи оплати по чекам

11. Де налаштовувати зовнішній вигляд чеку, робити брендування

Налаштування зовнішнього вигляду чеку, мобільна версія
1. Розділ ЩЕ на головній панелі, Брендинг чеку
1. Розділ ЩЕ на головній панелі, Брендинг чеку
2. Додайте логотип, заголовок, післямову для чеку
2. Додайте логотип, заголовок, післямову для чеку
3. Таким буде виглядати Ваш чек в результаті
3. Таким буде виглядати Ваш чек в результаті
4. Таким буде виглядати Ваш чек в результаті
4. Таким буде виглядати Ваш чек в результаті
Приклад зовнішнього вигляду чеку в результаті брендування:

12. З якого моменту я повинен сплачувати за є-чек

З якого моменту я повинен сплачувати за є-чек

перші 30 днів користування - безкоштовні
на протязі безкошовного періоду Ви можете повноцінно використовувати весь функціонал ПРРО є-чек (касу, робота в особистому кабінеті: налаштування, робота з товарами, реєстраціїні дії в ДПС)

з 31-го дня користування для продовження роботи в є-чек Ви повинні оформити підписку, інакше робота в є-чек стане для Вас не доступною

13. Як зробити огляд є-чек

Огляд є-чек можна зробити в розділі інструкцій Огляд
Ми підготовили цей розділ для того, щоб Ви змогли побачити широку функціональність
є-чек та зручність його інтерфейсів

Інструкції. Розділ 2: Огляд ПРРО є-чек (e-check.com.ua)

  1. 1. Для чого будуть використовуватись введені при першому вході номер телефону та PIN код
  2. 2. Де можна змінати PIN код Власника та співробітників Власника
  3. 3. Послідовні кроки для старту роботи з ПРРО
  4. 4. Чи має значення, з якого пристрою я розпочну працювати в є-чек
  5. 5. Що я можу робити до роботи з касою та без прив'язки до роботи з касою
  6. 6. Що бачить та не бачить податкова в ПРРО є-чек
  7. 7. Для чого ключ при роботі з ПРРО та який ключ мені потрібен
  8. 8. Де отримати ключ (КЕП, Печатку ПРРО)
  9. 9. Де обирати потрібну форму оподаткування
  10. 10. Де налаштовувати вида та режими оплат по чекам
  11. 11. Де налаштовувати зовнішній вигляд чеку, робити брендування
  12. 12. З якого моменту я повинен сплачувати за є-чек
  13. 13. Як зробити огляд є-чек

Інші інструкції

Огляд є-чек

Початок роботи в ПРРО

  1. 1. Послідовні кроки для старту роботи з ПРРО
  2. 2. КРОК 1: Встановлюємо ПРРО на свій пристрій
  3. 3. КРОК 2: Авторизуємось в ПРРО (створюємо особистий кабінет Власника)
  4. 4. КРОК 3: Налаштовуємо особистий кабінет Власника та параметри продажів
  5. 5. КРОК 4: Створюємо базу товарів та їх категорій
  6. 6. КРОК 5: Додаємо КЕП Власника в особистий кабінет
  7. 7. КРОК 6: Синхронізуємо зареєстровані раніше в ДПС торгові точки та каси
  8. 8. КРОК 7: Створюємо та реєструємо в ДПС онлайн торгові точки, каси, касирів через є-чек
  9. 9. КРОК 8: Додаємо касирів до кас
  10. 10. КРОК 9: Додаємо категорій товарів до торгових точок
  11. 11. Випуск через є-чек хмарної печатки ПРРО та її зберігання
  12. 12. КЕП в ПРРО: для чого, види КЕП та де отримати
  13. 12.1. Для чого потрібен КЕП в ПРРО
  14. 12.2. КЕП, УЕП та печатка ПРРО це
  15. 12.3. Де отримати КЕП, Печатку ПРРО
  16. 12.4. Правильне зберігання КЕП в ПРРО без порушення ЗУ
Перейти до інструкції

Торгові точки, каси та касири, реєстрація та синхронізація з ДПС

Робота з касою є-чек

  1. 1. Послідовність дій касира при роботі в касі
  2. 2. Правила при роботі з касою, щоб працювати без штрафів
  3. 3. Створення чеку: алгоритм дій для всіх пристроїв з є-чек
  4. 4. Фішки від є-чек для зручної роботи з касою
  5. 4.1. Фішки від є-чек для зручної роботи з касою:
  6. 4.2. Додавання коментарів в чек
  7. 5. Передача електронного чеку Клієнту
  8. 5.1. Способи передачі електронного чеку в є-чек
  9. 5.2. Передача електронного чеку через QR-код
  10. 5.3. Передача електронного чеку месенджери, або пошту
  11. 6. Друк чека в ПРРО
  12. 7. Перевірка чека на сайті ДПС через є-чек
  13. 8. Товари в чеку: швидкий пошук при створенні та правильне вписання в чек
  14. 8.1. Як правильно вписувати товар в чек
  15. 8.2. Швидкий пошук товарів при створенні чеку
  16. 8.3. Підакцизні товари, додавання в чек
  17. 9. Офлайн режим в ПРРО: як працювати
  18. 10. Чернетки чеків зручний інструмент в продажах
  19. 11. Види та способи оплат по чеку в є-чек
  20. 12. Комбіновані оплати: для чого, алгоритм використання
  21. 13. Прийом оплат картами по створеному в чеку: платіжні рішення, інтегровані в є-чек
  22. 13.1. Технологія Visa tap to phone в Е-ЧЕК: процесс створення чеку та прийома оплат
  23. 13.2. Платіжний QR в є-чек: процесс створення чеку та прийома оплат
  24. 13.3. POS термінал з є-чек: процесс створення чеку та прийома оплат
  25. 14. POS термінал з інтегрованим ПРРО є-чек: особливості роботи
  26. 15. Законність роботи в ПРРО є-чек: повна відповіднсть нормативним документам та захист від штрафів
  27. 15.1. ПРРО є-чек закриває всі вимоги нормативних документів по ПРРО
  28. 15.2. Що таке законний чек, форма та обов'язкові реквізити
  29. 15.3. Чек в є-чек відповідає всім вимогам до чеку по формі та змісту
  30. 15.5. Z-звіт в є-чек відповідає вимогам по формі та змісту
  31. 16. Повернення товару
  32. 17. Контрольна стрічка
  33. 18. Штрафи при роботі з касою
  34. 18.1. Штрафи при роботі з касою  
  35. 18.2. Штрафи за невидачу чека при роботі з касою - практика 2022-2023 рр.
  36. 18.2. Штрафи за невидачу чека при роботі з касою - практика 2022-2023 рр.  
  37. 19. Робота із залишками товарів
Перейти до інструкції

Прийом оплат платіжними картками в смартфоні та на POS терміналі з є-чек:

  1. 1. Додатковий обов 'язок для торговця - забезпечити безготівковий розрахунок
  2. 2. Платіжні рішення та інструменти, які забезпечують безготівковий розрахунок
  3. 3. Платіжні рішення, інтегровані в є-чек
  4. 4. Технологія Visa tap to phone (t2p) в є-чек
  5. 4.1. Особливості використання технології Visa tap to phone в є-чек
  6. 4.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через технологію Visa tap to phone
  7. 4.3. Технологія Visa tap to phone в є-чек: алгоритм створення чеку та прийома оплат
  8. 5. Платіжний QR-код в є-чек
  9. 5.1. Платіжний QR-код в є-чек, особливості використання
  10. 5.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через QR-код
  11. 6. POS термінали з є-чек
  12. 6.1. POS термінали з є-чек, особливості використання
  13. 6.2. Спосіб оплати в є-чек для прийома оплат через POS термінал з є-чек
  14. 7. Як замовити еквайринг в є-чек
  15. 8. Безготівкові розрахунки: коли треба, а коли не треба видавати чек
  16. 8.1. Які оплати картками потребують видачу чеку
  17. 8.2. Які безготівкові розрахунки не потребують видачі чеку
  18. 9. Поєднання ПРРО та POS терміналів, чи потрібні реквізити платіжної операції в чеку
Перейти до інструкції

Робота в особистому кабінеті Власника ПРРО

  1. 1. Вхід в особистий кабінет Власника
  2. 2. Відновлення та заміна пароля та логіна
  3. 2.1. Відновлення та заміна пароля та логіна для Власника
  4. 2.2. Відновлення та заміна пароля та логіна для співробтника
  5. 3. Завантаження КЕП
  6. 3.1. Завантаження КЕП на пристрій для роботи з касою
  7. 3.2. Додавання КЕП Власника до особистого кабінету Власника для реєстраційних дій
  8. 4. Налаштування для роботи в ПРРО
  9. 4.1. Налаштування особитого кабінету Власнику ПРРО, мобільна версія
  10. 4.3. Налаштування зовнішнього вигляду чеку, мобільна версія
  11. 4.4. Вибір групи податків для створення товарів, мобільна версія:
  12. 4.5. Налаштування одиниць вимірювання, мобільна версія:
  13. 4.7. Загальний перелік налаштувань в є-чек
  14. 5. Робота з товарами та категоріями
  15. 5.1. Вимоги відображення товару в чеку
  16. 5.2. Вимоги до роботи з підакцизними товарами в ПРРО
  17. 5.3. Вимоги по веденню обліку товарів та кому потрібно вести облік
  18. 5.4. Правила створення товарів та категорій та способи їх заведення в є-чек
  19. 5.5. Створення категорій товарів, мобільна версія:
  20. 5.6. Створення товарів вручну, мобільна версія
  21. 5.8. Створення підакцизного товару
  22. 5.9. Завантаження з є-чек шаблону файлу Excel для імпорту товарів
  23. 5.10. Коректне заповнення шаблону Excel файлу
  24. 5.11. Імпорт товарів із Excel файлу
  25. 5.12. Експорт товарів із Excel файлу
  26. 5.13. Додавання категорій товарів до торгових точок
  27. 7. Робота зі співробітниками в є-чек
  28. 8. Робота зі звітністю
  29. 8.1 Копія Z-звіту
  30. 8.2 Періодичний звіт
  31. 8.3 Звіт за обраний період
  32. 8.4. Контрольна стрічка
  33. 8.5. Звіт по чекам
  34. 9. Робота з архівом чеків
  35. 10. Випуск через є-чек хмарної печатки ПРРО та її зберігання
  36. 11. Замовлення еквайрингу
  37. 12. Оформлення підписки в є-чек
  38. 13. Реферальна програма в є-чек
Перейти до інструкції

Розрахункові операції та все що потрібно знати

  1. 1. Розрахункові операції відповідно до ЗУ 265/95-ВР та зобов'язання при їх здійсненні
  2. 1.1. Нормативні документи по розрахунковим операціям
  3. 1.2. ЗУ 265/95-ВР визначає сутність розрахункових операцій та порядок їх проведення
  4. 1.3. Постанова КМУ 894 визначає обов'язок торговця забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків
  5. 1.4. Розрахункова операція – це
  6. 1.5. Зобов'язання торговця які виникають при здійсненні розрахункових операцій
  7. 2. Хто здійснює розрахункові операції відповідно до ЗУ та підпадає під зобов'язання використовувати РРО/ПРРО, а хто ні
  8. 2.1. Здійснюють розрахункові операції та підпадають під зобов'язання фіскалізації
  9. 2.2. Цікаві цифри щодо ФОП, які зобов'язані фіскалізуватись та активність використанння ПРРО  
  10. 3. Від застосування РРО та ПРРО звільнено
  11. 3.1. Від застосування РРО та ПРРО та розрахункових книжок звільнено
  12. 3.2. Від застосування РРО та ПРРО при застосуванні розрахункових книжок звільнено
  13. 4. Вимоги до процесу розрахункових операцій: форма чеку, звітність, облік товарів
  14. 4.1 Законний чек
  15. 4.2 Обов'язкові реквізити чеку відповідно до Положення №13
  16. 4.3. Приклад коректного розрахункового документу (чеку)
  17. 4.4. Правила заведення товару в чек
  18. 4.5. Коректне заведення акцизних товарів в чек
  19. 4.6 Ведення обліку товарів
  20. 4.7 Звіти при роботі РРО/ПРРО
  21. 4.8 Контрольна стрічка
  22. 4.9 Приклади коректного Z-звіту
  23. 5. Безготівкові розрахункові операції: які потребують видачі чеків, а які - ні
  24. 5.1. Прийом оплат картками – розрахункова операція
  25. 5.2. Здійснити безготівковий розрахунок - обов 'язок для торговця
  26. 5.3 Інструменти забезпечення безготівкових розрахунків
  27. 5.4. Безготівкові розрахунки, які не потребують видачі чеку та не вважаються розрахунковими операціями
  28. 5.6 Прийом оплат на карту фізичної особи та ключ-карту ФОП: чи потрібно видавати чек
  29. 6. Штрафи при розрахункових операціях
Перейти до інструкції

ПРРО, або РРО, в чому різниця

  1. 1. Інструменти фіскалізації, які виконують ЗУ 265: РРО та ПРРО, розрахункові книжки
  2. 2. РРО: як побудовано, особливості та логіка роботи відповідно до ЗУ, правила використання, реєстрація в ДПС
  3. 2.1 Що таке РРО відповідно до ЗУ та особливості використання, реєстрацій та обслуговування
  4. 2.2 Висновки по РРО
  5. 3. ПРРО як побудовано, особливості та логіка роботи, правила використання, реєстрація в ДПС
  6. 3.1 Що таке ПРРО відповідно до ЗУ та особливості використання, реєстрацій та обслуговування
  7. 3.2 Висновки по ПРРО
  8. 4. Порівняння ПРРО та РРО
  9. 4.1. Порівняння ПРРО та РРО  
  10. 4.2. Порівняння витрат на ПРРО та РРО  
  11. 4.3 Переваги використання порівняно з касовим апаратом
  12. 4.4. ПРРО- це Ваш смартфон
  13. 4.5. ПРРО – це швидкий старт фіскалізації
  14. 4.6. ПРРО -це мобільність
  15. 4.7. ПРРО – це економія на обладнанні для організації точки продаж та робочого місця касира до 50 тис. грн.
  16. 4.8. ПРРО – це більше можливостей та виконання 2-х вимог для торговця одночасно – видачі чеків та прийома безготівкових оплат
  17. 4.9. З ПРРО ви ще й суттєво економите час та позбавляєтесь від походів до податкової для реєстраційних дій
  18. 4.10. ПРРО – це екологічність, економія, відсутність бюрократії та контроль бізнесу
  19. 4.11. З ПРРО Ви оптимізуєте Ваш бізнес, робите його більш структурованим та сучасним
  20. 5. Як обрати ППРО
  21. 5.1 За якими критеритеріями обирати ПРРО
  22. 5.2.Конкурентні переваги є-чек
Перейти до інструкції

Політика конфіденційності Е-ЧЕК

  1. Політика конфіденційності Е-ЧЕК Загальні положення Ця Політика конфіденційності визначає порядок отримання, зберігання, оброблення, використання і розкриття персональних даних користувача та/або його уповноваженого представника, та інших заінтересованих осіб (далі – користувач) Веб-сайт Сервісу Персональні дані користувача – дані, надані та або створені під час реєстрації, ідентифікації та використання сервісу Користувач повинен уважно ознайомитися з цією Політикою конфіденційності і висловити свою повну згоду з її умовами шляхом проставляння відмітки під час заповнення реєстраційної форми "Реєстрація". Користувач не має права використовувати Сервіс, якщо він не згоден з умовами цієї Політики конфіденційності. Користувач дає свою однозначну згоду з умовами цієї Політики конфіденційності та надає Оператору Сервісу право на збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу), знеособлення, публікацію, знищення персональних даних. Користувач несе відповідальність за свої дії, які вчиняються ним на Сервісі, та дії осіб, які вчиняються від його імені з використанням даних персональної ідентифікації. Користувач визнає, що в разі недбалого ставлення до безпеки і захисту його персональних даних та даних авторизації, треті особи можуть отримати несанкціонований доступ до облікового запису і персональних та інших даних користувача. Оператор Сервісу не несе відповідальності за збитки, завдані таким доступом. Користувач несе відповідальність за зміст інформації, яка оприлюднюється ним на Сервісі. Оператор Сервісу має право здійснювати контроль за інформацією, що розміщується користувачем, та повідомляти користувачу, що розмістив інформацію неналежного змісту, про такі випадки Користувач дає свою згоду на передачу персональних даних контролюючим органам відповідно до вимог законодавства України та нормативно-правовими актами в сфері використання реєстраторів розрахункових операцій.     Інформація та персональні дані, які можуть збиратися Оператором Сервісу може збиратися така інформація та/або персональні дані: • ім'я, прізвище, по батькові контактної або уповноваженої особи користувача, найменування користувача, реквізити користувача, контактні телефони, адреса електронної пошти, юридична та поштова адреса користувача, код згідно з ЄДРПОУ (для юридичної особи)/індивідуальний податковий номер (для фізичної особи та фізичної особи – підприємця), номер фінансової ліцензії (для фінансової установи), серія та номер паспорта (у т.ч. в разі відмови від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку через релігійні переконання)/інший реєстраційний код (для нерезидента) користувача та інша інформація, яка може бути передбачена умовами використання Сервісу та нормативно-правовими актами в сфері використання реєстраторів розрахункових операцій; • файли cookies з метою визначення браузера користувача і надання залежних від цього сервісів; • помилки роботи Сервісу, ініційовані користувачем; • поведінка користувача на Сервісі, в тому числі, у разі розміщення користувачем інформації шкідливого та образливого характеру та інформації, що не має відношення до Сервісу (у такому разі Оператором Сервісу може бути прийняте рішення про зняття з оприлюднення такої інформації); •IP-адреса користувача для ведення журналу активності користувача. Вся інформація збирається "як є" і не змінюється Оператором Сервісу в процесі збору даних. Мета використання інформації та персональних даних Для ідентифікації (авторизації) як користувача може бути використано ім'я, прізвище, по батькові, адреса електронної пошти, пароль на Сервісі, код ЄДРПОУ/ІПН/інший реєстраційний код користувача. Контактна інформація може бути використана у поштових розсилках тощо. Користувач може відмовитися від розсилки повідомлень інформаційного та/або рекламного характеру. Інформація про користувача, в тому числі персональні дані, використовуються з метою забезпечення реалізації цивільно-правових, податкових та відносин у сфері бухгалтерського обліку, виконання договірних зобов'язань з надання послуг, для ідентифікації користувача, з метою надання послуг, оброблення платежів, відправки інформації поштою, електронною поштою, проведення розрахункових операцій, надання звітності, ведення бухгалтерського та управлінського обліку, поліпшення якості надання послуг. Умови надання доступу до персональних даних Оператор Сервісу не передає персональні дані користувачів третім особам, за винятком випадків, передбачених у цій Політиці конфіденційності нормативно-правових актах з питань функціонування реєстраторів розрахункових операцій. Розкриття персональних даних без згоди користувача або уповноваженої ним особи допускається у випадках, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини, зокрема, але не обмежуючись за обґрунтованими запитами державних органів, що мають право подавати заявки та отримувати такі дані. Зміна або видалення інформації Користувач в будь-який момент може змінити особисту інформацію або відмовитися від розсилки повідомлень інформаційного та/або рекламного характеру. Антикорупційне застереження Користувачі, їх афілійовані особи, працівники або посередники не виплачують, не пропонують виплатити і не дозволяють виплату будь-яких грошових коштів або цінностей, прямо або побічно, будь-яким особам, для здійснення впливу на дії чи рішення цих осіб з метою отримати які-небудь неправомірні переваги чи інші неправомірні цілі. Користувачі, їх афілійовані особи, працівники або посередники не здійснюють дії, що кваліфікуються законодавством, як давання/отримання хабара, комерційний підкуп, а також дії, що порушують вимоги чинного законодавства та міжнародних актів про протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом. Користувачі відмовляються від стимулювання яким-небудь чином працівників оператора Сервісу, в тому числі шляхом надання грошових сум, подарунків, безоплатного виконання на їхню користь робіт (послуг) та іншими, не позначеними у цьому пункті, способами, що ставлять працівника в певну залежність і спрямованих на забезпечення виконання цим працівником будь-яких дій на користь стимулюючої його сторони. У разі виникнення в Оператора Сервісу підозри, що відбулося або може відбутися порушення будь-яких антикорупційних умов, Оператор Сервісу зобов'язується повідомити користувача про таку підозру. Після повідомлення, Оператор Сервісу має право зупинити надання послуг користувачеві до отримання підтвердження, що порушення не відбулося або не відбудеться. Це підтвердження повинне бути спрямоване протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати направлення повідомлення. Користувачі визнають проведення процедур щодо запобігання корупції та контролюють за їх дотриманням та забезпечують реалізацію процедур з проведення перевірок з метою запобігання ризиків залучення до корупційної діяльності. Користувачі визнають, що їхні можливі неправомірні дії та порушення антикорупційних умов можуть нести несприятливі наслідки, передбачені чинним законодавством України. Користувачі гарантують здійснення належного розгляду по представленим в рамках цього розділу Політики конфіденційності фактами, з дотриманням принципів конфіденційності та застосування ефективних заходів щодо усунення практичних труднощів та запобіганням можливих конфліктних ситуацій. Користувачі гарантують повну конфіденційність з питань виконання цих антикорупційних умов, а також відсутність негативних наслідків, як для Оператора Сервісу в цілому, так і для конкретних працівників Оператора Сервісу, які повідомили про факт порушень. Зміни в політиці конфіденційності Оператор Сервісу може змінити умови Політики конфіденційності шляхом внесення змін на Сервісі у вкладенні Користувачі зобов'язуються періодично переглядати умови Політики конфіденційності, щоб бути поінформованими про те, як Оператор Сервісу захищає інформацію про Користувачів на Сервісі. Оператор Сервісу не несе відповідальності за шкоду або збитки, яких зазнав користувач або треті особи в результаті помилкового розуміння або нерозуміння умов цієї Політики конфіденційності. Інші умови У разі, якщо будь-яке положення Політики конфіденційності, включаючи будь-яку пропозицію, пункт або їх частину, визнається таким, що суперечить закону, або недійсним, то інші положення, які не суперечать закону, залишаються в силі і є дійсними, а будь-яке недійсне положення, або положення, яке не може бути виконано, вважається зміненим, виправленим в тій мірі, в якій це необхідно для забезпечення його дійсності і можливості виконання. Приймаючи умови цієї Політики конфіденційності, Користувач погоджується з умовами використання Сервісу та нормативно-правовими актами в сфері використання реєстраторів розрахункових операцій в редакції чинній на момент використання Сервісу. Внесення змін та доповнень до цієї Політики конфіденційності здійснюється Оператором в односторонньому порядку. Сторони вважають актуальними та керуються умовами тієї редакції Політики конфіденційності, що розміщена у вільному доступі на Веб-сайті Оператора в момент використання сервісу Користувачем. Користувач має права передбачені Законом України "Про захист персональних даних". Ця Політика конфіденційності поширюється на користувача з моменту, коли користувач погодився з умовами цієї Політики конфіденційності.
Перейти до інструкції

Завантажуйте та заходьте у свій кабінет ПРРО через смартфон, планшет

Користуйтесь 1-ий місяць безкоштовно

Або просто відскануй QR-код вашим пристроєм

Дякую! Дані успішно відправлені.

ФОРМА ЗАМОВЛЕННЯ

Натискаючи кнопку “Надіслати”, я погоджуюсь з політикою конфіденційності

Або набирайте персонального менеджера для консультації