1. Вхід в особистий кабінет Власника
2. Відновлення та заміна пароля та логіна
2.1. Відновлення та заміна пароля та логіна для Власника
2.2. Відновлення та заміна пароля та логіна для співробтника
3. Завантаження КЕП
3.1. Завантаження КЕП на пристрій для роботи з касою
3.2. Додавання КЕП Власника до особистого кабінету Власника для реєстраційних дій
4. Налаштування для роботи в ПРРО
4.1. Налаштування особитого кабінету Власнику ПРРО, мобільна версія
4.3. Налаштування зовнішнього вигляду чеку, мобільна версія
4.4. Вибір групи податків для створення товарів, мобільна версія:
4.5. Налаштування одиниць вимірювання, мобільна версія:
4.7. Загальний перелік налаштувань в є-чек
5. Робота з товарами та категоріями
5.1. Вимоги відображення товару в чеку
5.2. Вимоги до роботи з підакцизними товарами в ПРРО
5.3. Вимоги по веденню обліку товарів та кому потрібно вести облік
5.4. Правила створення товарів та категорій та способи їх заведення в є-чек
5.5. Створення категорій товарів, мобільна версія:
5.6. Створення товарів вручну, мобільна версія
5.8. Створення підакцизного товару
5.9. Завантаження з є-чек шаблону файлу Excel для імпорту товарів
5.10. Коректне заповнення шаблону Excel файлу
5.11. Імпорт товарів із Excel файлу
5.12. Експорт товарів із Excel файлу
5.13. Додавання категорій товарів до торгових точок
7. Робота зі співробітниками в є-чек
8. Робота зі звітністю
8.1 Копія Z-звіту
8.2 Періодичний звіт
8.3 Звіт за обраний період
8.4. Контрольна стрічка
8.5. Звіт по чекам
9. Робота з архівом чеків
10. Випуск через є-чек хмарної печатки ПРРО та її зберігання
11. Замовлення еквайрингу
12. Оформлення підписки в є-чек
13. Реферальна програма в є-чек
1) перший вхід в ПРРО є-чек – це авторизація Власника ПРРО, створення особистого кабінету Власника ПРРО в є-чек
Авторизація не має відношення до роботи з касою, Власник створює собі особистий кабінет в є-чек, потім налаштовує його під себе, створює/синхронізує в ДПС свої торгові точки, каси, касирів, інших співробітників, після того, як вони створені, вхід в ПРРО відбувається для співробітників як вхід в касу для роботи
2) при першому вході Власник вводить логін (номер телефону) та PIN код – будь-які 4 цифри
3) при першому вході ми ідентифікуємо особу, яка створює особистий кабінет в є-чек та відправляємо їй на номер телефону смс
4) в майбутньому Власник особистого кабінету буде входити в є-чек та в свої каси через введені при вході логін та PIN код, але смс на номер приходити на номер вже не буде
5) змінити логін (номер телефону) та PIN код, введені при першому вході, Власник особистого кабінету може в Налаштуваннях в Профілі Власника, через введення нового логіну (номеру телефону) та генерацію нового PIN коду
6) Для співробітників Власника Профілю, які будуть працювати в є-чек, логін (номер телефону) та PIN код визначає Власник при створенні профілю співробітника
7) Вхід в ПРРО є-чек для співробітників, яких створив Власник ПРРО, - це вхід в потрібну для роботи касу ПРРО, при вході співробітник авторизується в ПРРО є-чек через логін та PIN код, який присвоїв їм Власник
Каси, які доступні співробітникам для роботи також визначає Власник при створенні співробітника
Змінити логін (номер телефону) та PIN код для співобітників Власник особистого кабінету може в профілі співробіника, в Розділі Співробітники через введення нового логіну (номеру телефону) та генерацію нового PIN коду
Замінити логін (номер телефону) та PIN код, введені при першому вході, Власник особистого кабінету може в Налаштуваннях в Профілі Власника, через введення нового логіну (номеру телефону) та генерацію нового PIN коду
Для співробітників Власника Профілю, які будуть працювати в є-чек, логін (номер телефону) та PIN код визначає Власник при створенні профілю співробітника
Змінити логін (номер телефону) та PIN код для співобітників Власник особистого кабінету може в профілі співробіника, в Розділі Співробітники через введення нового логіну (номеру телефону) та генерацію нового PIN коду
1) Для того, щоб використовувати КЕП при роботі з касою потрібно завантажити його на пристрій, з якого Ви будете користуватись касою ПРРО
2) є-чек не пропонує зберігання КЕП в хмарному сховищі, бо будь-яка передача КЕП, навіть в захищене сховище, відповідно до ЗУ – це спотворення КЕП
3) При використанні хмарної печатки ПРРО, яку Ви отримуєте прямо в є-чек, завантажувати її на пристрій не потрібно. Хмарна Печатка ПРРО, яку Ви отримуєте в є-чек зберігається в захищеному хмарному сховищі від надавача цієї послуги
4) Нормативними документами дозволене захищене використання Печатки ПРРО
* В п.2 Порядку 317 передбачено:
Використання у ПРРО кваліфікованої або удосконаленої електронної печатки можливе за умови доступу до особистого ключа печатки лише створювача (уповноваженого представника створювача) електронної печатки та захисту такого ключа від несанкціонованого доступу інших осіб, та з дотриманням ЗУ «Про електронні довірчі послуги» та ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг»
Для проведення реєстраційних дій торгових точок, кас та касирів в ДПС потрібно завантажити КЕП, Печатку ПРРО Власника в профіль Власника
Він буде використовуватись для підписання електронних реєстраційних форм, які відправляються в ДПС при реєстрації торгових точок, кас та касирів:
• торгові точки (об'єкти оподаткування) - 20-ОПП
• каси – 1-ПРРО
• касири – 5 – ПРРО
Для реєстраційних дій Власник може використовувати відповідно до ЗУ будь-який підпис: КЕП (КЕП/ УЕП, Печатка для ПРРО), але:
• якщо Власник вже працював з ДПС раніше з використанням КЕП, для реєстрації торгових, кас та касирів в ДПС потрібен основний КЕП Власника – ключ, яким Власник вперше працював з ДПС, бо ДПС сприймає лише його для реєстраційних дій
• якщо Власник раніше не працював з ДПС, можна використовувати будь-який КЕП (КЕП/УЕП, Печатка для ПРРО)
За бажанням в є-чек Ви можете робити налаштування до роботи з касою:
1. Особистого кабінету Власника ПРРО:
• доповнити інформацію по профілю
• додати КЕП або Печатку ПРРО до особистого кабінету Власника ПРРО
• змінити PIN власника, введений при авторизації в є-чек
• якщо Ви забули PIN Власника та не можете увійти, зверніться для заміни в підтримку
2. Компанії та авоматизацій по касі:
• заповнити точну інформацію по Компанії: код ЄДРПОУ, адресу
• зробити потрібні налаштування для роботи:
1)обрати автоматичне закриття змін у потрібний для Вас час
2)можливість автоматичного збереження товару, якщо Ви вводите товар м момент створення чеку
3)форму введення ціни продажу
3. Зовнішнього вигляду чеку:
• додайте свій логотип (або картинку з рекламою інших)
• додайте заголовок чеку та післямову в чек
Ви можете зробити свій чек унікальним та таким, який запам'ятається Вашому Клієнту!
4. Груп податків, які будуть доступні для створення товарів
Оберіть групи податків, які будуть доступні під час створення товарів:
Дописать логику
5. Одиниць вимірювання
Оберіть додаткові одиниці вимірювання для Ваших товарів, окрім стандартних: штука, кілограм, літр
Ми передбачили безліч одиниць вимірювання, але якщо там потрібної Вам – напишіть нам, ми додамо потрібні саме Вам
6. Видів та режимів оплат по чекам
Оберіть режими оплат по чекам. Відповідно до них Вам будут доступні коректні види оплат для Ваших Клієнтів
Положення № 13* визначає обов'язковим реквізитом фіскального касового чеку «назву товару (послуги)» та дає нам і визначення назви товару (послуги):
«назва товару (послуги) — слово, поєднання слів або слова та цифрового коду, які відображають споживчі ознаки товару (послуги) та однозначно ідентифікують товар чи послугу в документообігу СГ»
* Положення № 13 - Положення про форму та зміст розрахункових документів/електронних розрахункових документів, затверджене наказом Мінфіну від 21.01.2016 № 13
Отже, в чеку обов'язково має бути зазначений конкретний товар (ручка, олівець) та його кількість
Назва, яку Ви вписуєте в чек, або при заведенні товару має ідентифікувати товар
Якщо скорочення дозволяє ідентифікувати товар, воно теж припустимо
Приклади чеків
Суб'єкти господарювання (далі- СГ) відповідно до ЗУ 265 також зобов'язані:
для підакцизних товарів проводити розрахункові операції через РРО та/або через ПРРО з використанням режиму програмування із зазначенням:
o коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД, o найменування товарів,
o цін товарів
o кількості товарів
o із зазначенням цифрового значення штрихового коду марки акцизного податку (серія та номер) при роздрібній торгівлі алкогольними напоями
А отже, підакцизні товари повинні бути заведені завчасно
Відповідно до ЗУ 265 НЕ потрібно вести облік товарів для ФОП, які:
1) є платниками єдиного податку
2) не зареєстровані платниками ПДВ
Потребують ведення обліку товарів ті ФОП на єдиному податку та не платники ПДВ, які провадять діяльність з реалізації:
• технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту,
• лікарських засобів
• виробів медичного призначення,
• ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння;
Інші суб'єкти господарювання (не на єдиному податку, платники ПДВ) відповідно до ЗУ 265 зобов'язані вести облік товарних запасів:
«вести облік товарних запасів в порядку, встановленому законодавством, здійснювати продаж лише тих товарів, що відображені в такому обліку»
При цьому:
«суб'єкт господарювання зобов'язаний надати контролюючим органам на початок проведення перевірки документи (у паперовій або електронній формі), що підтверджують облік та походження товарних запасів (зокрема, але не виключно, документи щодо інвентаризації товарних запасів, документи про отримання товарів від інших суб'єктів господарювання та/або документи на внутрішнє переміщення товарів), які на момент перевірки знаходяться у місці продажу (господарському об'єкті)»
Висновки:
1) не всі суб'єкти господарювання повинні вести облік товарів
2) навіть якщо Ви зобов'язані вести облік товарних запасів, або плануєте це робити за власним бажанням, програмний продукт для обліку товарних запасів та ПРРО не повинні бути об'єднанні в одному програмному продукті, вони можуть існувати окремо
Порядок та форма обліку товарних запасів для фізичних осіб - підприємців, у тому числі платників єдиного податку, встановлюються центральним органом виконавчої влади відповідно до Наказу № 496 МФУ від 03.09.2021 р. Про затвердження Порядку ведення... | від 03.09.2021 № 496 (rada.gov.ua)
1. Завчасне заведення товарів та категорій відбувається за бажанням
Ви можете вписувати товари при формуванні чеку, окрім підакцизних товарів, вони повинні бути запрограмовані завчасно
2. Завчасне заведення товарів та категорій полегшує та прискорює формування чеку та допомагає уникнути помилок при створенні чеку
3. Товари та категорії можна заводити, не прив'язуючись до проведення реєстраційних дій в ДПС,
ці дії не пов'язані
4. Категорії – це групування товарів за Вашим/внутрішнім вибором та логікою (по виду по магазину і т.п.)
5. є-чек не дозволяє створювати товари без прив'язки та групування їх по категоріям – такий формат створення та групування дозволить в майбутньому систематизувати та аналізувати інформацію про продажи
6. ДПС не бачить створеної Вами Бази товарів та категорій
7. ДПС бачить товари лише в чеку
8. Для товарів в чеку обов'язково мають бути зазначені:
1) найменування товарів
2) кількість товарів
9. Вимоги до найменування товарів для коректного чеку:
1) вписувати назву товару необхідно таким чином, щоб вона ідентифікувала товар
2) якщо скорочення дозволяє ідентифікувати товар, воно теж припустимо
10. Підакцизні товари обов'язково заводити завчасно
11. Для підакцизних товарів в чеку обов'язково мають бути зазначені:
1) код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД
2) цифрове значення штрихового коду марки акцизного податку (серія та номер) при роздрібній торгівлі алкогольними напоями
3) найменування товарів
4) ціна товарів
5) кількість товарів
12. Заведення товарів необхідно робити в наступній послідовності:
1) створити категорію товарів
2) створити товари та додати їх у відповідні категорії
13. Ми передбачили для Вас наступні способи заведення товарів в є-чек:
1) вручну завчасно до створення чеку
2) через експорт/імпорт із Excel при великій кількості номенклатури
3) вручну в момент створення чеку зі збереженням чернетки товару
створення категорій відбувається вручну
14. Кількість разів експорту/імпорту товарів – не обмежена
15. Якщо Ви створюєте товари та категорії на одному пристрої, при роботі через інший пристрій товари та категорії синхронізуються і будуть доступні Вам з будь-якого пристрою
16. Створюючи товари додайте для зручності пошуку у майбутньому:
фото товару, назву товару, опис товару, артікул (внутрішній код товару), штрих-код товару
17. Створюючи категорії товарів додайте ля зручності пошуку у майбутньому:
фото, назву та опис
18. Фото товару та категорій додавати не обов'язково
19. Пошук необхідного Вам товару в є-чек можна робити по:
назві, коду, артікулу, через сканування штрих-коду та фільтр по діапазону ціни та по категоріям
20. Пошук необхідної Вам категорії товарів в є-чек можна робити по назві категорії
21. Можна обмежувати доступ торгових точок до категорій товарів та додавати ті категорії, які будуть доступні на відповідних торгових точках
наприклад, якщо у Вас різні вартості товарів на різних торгових точках Ви можете сформувати окремі категорії одних і тих самих товарів по різним цінам та зробити їх доступними для відповідних торгових точок
1. Підакцизні товари обов'язково заводити завчасно
2. Для підакцизних товарів в чеку обов'язково мають бути зазначені:
1) код товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД
заводиться в товарі завчасно
2) цифрове значення штрихового коду марки акцизного податку (серія та номер) при роздрібній торгівлі алкогольними напоями
сканується в момент продажи, унікальна на кожній пляшці
3) найменування товарів
4) ціна товарів
5) кількість товарів
Для коректного імпорту товарів із Excel файлу в є-чек Вам потрібно, щоб файл з якого Ви будете робити імпорт був сформований по шаблону Excel файла в є-чек
Для цього Вам необхідно вивантажити шаблон Excel файла на Ваш пристрій для подальшого заповнення
Важливо, щоб інформація по товару була заведена відповідно до назви поля в шаблоні Excel файла є-чек
Такий файл можна імпортувати в є-чек і інформація по товру коректно відобразиться в карточці товара
Підказки по коректному заповненню полів для завантаження Excel файлу - нижче:
1. Назва:
прописом
2. Ціна:
цифрами, якщо не ціле значення, то з комою
3. Одиниці вимірювання:
обирається із запропонованих нами цифрових значень, яке відповідає Вашим одиницям вимірювання
4. Вид оподаткування:
обирається із запропонованих нами цифрових значень, які відповідають Вашим видам оподаткування
5. Код (артикул):
цифрами
це артикул, який клієнт сам присвоює
6. Штрих код
цифрами
зазвичай беруть із накладних від постачальників, цифри
7. Опис:
прописом
в довільній формі
8. Категорії:
прописом
в разі відсутності в є-чек завчасно створених категорій, перед додаванням створіть потрібні категорії та вкажіть їх у файлі
має бути дотримано однакове написання Категорії на кожному товарі, інакше при імпорті є-чек створить дубль категорії
Наприклад,
1) «бакалію» та «Бакалею» - це різні написання,
2) однакові написання, але, наприклад, з пробілом в кінці - також є різними написаннями
9. УКТЗЕД:
цифрами
зазвичай береться із накладних
9. Фото:
додається посилання з інтернету
Важливо враховувати::
1) в тих стовпцях з цифровими значеннями (наприклад: ціна),
при копіюванні інформації з Вашої бази потрібно слідкувати, щоб не змінювався формат комірки, бо повинен бути цифровий формат,
вразі, якщо формат зміниться - файл просто не завантажитися
2) при заповненні безакцизних товарів мінімально обов'язковими полями для заповнення є:
назва, ціна, одиниці вимірювання, вид оподаткування, категорія:
Коли Excel файл по шаблону Excel файла є-чек наповнено інформацією про товар відповідно до назви поля, файл можна імпортувати в є-чек і список імпортованих товарів буде доступний в розділі Товари
Коли Вам необхідно зробити експорт товарів з є-чек для роботи в Excel файл Вам потрібно зробити наступні кроки
1. Ви можете визначити для торгових точок категорії товарів, до яких у торгових точок буде доступ при роботі з касою та створенні чеку
2. Робити обмеження для торгових точок по категоріям товарів – не обов'язкова дія для роботи
3. Можливість обмеження для торгових точок по категоріям товарів передбачена для Вашої зручності та можливості керування асортиментом товарів та його цінами при роботі тієї, чи іншої торгової точки
Наприклад, Ви можете створити Категорії, в яких будуть передбачений один і той же самий перелік товарів, але з різними цінами і додати ці різні категорії по цінам товарів для різних торгових точок
Або Ви можете створити категорії товарів по асортименту та додати різний асортимент товарів для різних торгових точок
4. Якщо Ви зробите обмеження для торгових точок по категоріям м момент створення чеку касир зможе бачити лише ті категорії товарів, які додані до цієї торгової точки
5. Можна обирати не обмежену кількість категорій для торгової точки
6. Статус реєстрації торгової точки в ДПС для додавання категорій товарів не має значення
1. При авторизації в ПРРО є-чек ми автоматично створюємо співробітника з роллю Власника ПРРО
2. Для використання Власника в якості касира, потрібно зареєструвати його КЕП, або Печатку ПРРО в ДПС
використання Власника в якості касира
3. Власник до роботи з касою може створювати співробітників з різними ролями та правами в є-чек
4. Власник присвоює співробітникам логін (номер телефону) та PІN-код для майбутнього входу в систему, визначає каси, до яких у співробітників буде доступ
5. При вході в ПРРО будь-яким створеним співробітником логін (номер телефону) буде використовуватись, як ідентифікатор для входу, але підтвердження на номер приходити не буде
Власник – має повні права в ПРРО є-чек, тобто може працювати з касою, має не обмежену інформацію по всім касам щодо результатів продаж, аналітиці, звітів, архіву чеків, має право створювати товари, торгові точки, каси та співробітників, реєструвати їх в ДПС
Власник може створювати співробітників з такими ролями:
Касир – має право працювати з касою, має обмежену інформацію по результатам продаж (лише по своїй касі), не має право створювати товари, торгові точки, каси та співробітників та реєструвати їх в ДПС
Адміністратор – має повні права в системі, як і Власник, тобто може працювати з касою, має не обмежену інформацію по всім касам щодо результатів продаж, аналітиці, звітам, архіву чеків, має право створювати товари, торгові точки, каси та співробітників, реєструвати їх в ДПС
Аналітик – має не обмежену інформацію по результатам продаж по всім касам, не має право працювати з касою, не має право створювати товари, торгові точки, каси та співробітників та реєструвати їх в ДПС
вивантаження копії Z звіту за вибраний період по вибраній касі
Періодичний звіт у ПРРО - це створений в електронній формі програмним реєстратором звіт, що містить підсумкову контрольно-звітну інформацію за будь-який період, сформовану на основі даних фіскальних звітних чеків (Z-звітів)
Фактично сумарна інформація з звітів за обраний період.
Звіт за вибраний період - це вивантаження в Excel продажів у форматі:
Контрольна стрічка - копії розрахункових документів (чеків), а також фіскальних звітних чеків (далі - ФЗЧ), які сформовані послідовно
В процессі роботи з касою касир повинен створювати:
• контрольну стрічку – копії чеків за потрібний період, зібраних послідовно
в є-чек контрольна стрічка створюється для Вас автоматично
Всі електронні звіти та чеки знаходяться в розділі Звіти та розділі архів чеків в є-чек без обмеження часу, тобто Ви завжди зможете показати їх при перевірці
контрольна стрічка - зберігається за 7 днів
Ви можете обрати касу та період, за який Ви бажаєте сформувати контрольну стрічку
Звіт по чекам - це вивантаження в Excel чеків у форматі:
номер чека,
каса,
магазин ,
час,
касир,
сума
Використовується за необхідності
Всі чеки, які створені Вами через ПРРО є-чек зберігаються нами на серверах в необмеженій кількості по обсягу чеків та по часу зберігання. Ви завжди можете переглянути потрібний Вам чек в Архіві чеків та за бажанням Покупця повернути Вам товар/послугу, повернення чеку відбувається також саме тут.
В ПРРО є-чек реалізований законний спосіб випуску та зберігання Печатки ПРРО до КЕП Власника:
Для того, щоб Користувач є-чек мав можливість зберігати свій КЕП для роботи з ПРРО в хмарному сховищі, враховуючи вимоги до зберігання КЕП відповідно до ЗУ та Порядку, в ПРРО є-чек інтегровані послуги надання та зберігання Печатки ПРРО до Вашого КЕП від сертифікованого надавача електронних довірчих послуг ДЕПОЗИТ САЙН
Випуск Печатки ПРРО в є-чек: щоб не витрачати час на отримання КЕП для роботи з касою ПРРО, є-чек зробив унікальну розробку, завдяки якої хмарну печатку ПРРО до КЕП Власника можна отримати прямо в є-чек за 10 хв. і через смартфон і через web. Випуск зійснюється сертифікованим надавачем електронних довірчих послуг ДЕПОЗИТ САЙН
Печатка ПРРО:
1) можливість використання передбачена ЗУ 265 при роботі з ПРРО
2) Печатка ПРРО може випускатись як самостійно, так і до КЕП
3) печатка для ПРРО ідентифікує Власника, а дозволяє користуватись нею уповноважену особу, тобто касира
4) з печаткою ПРРО до КЕП Власника Ваші касири зможуть працювати неперсоніфіковано
5) для того, щоб отримати хмарну печатку ПРРО до КЕП Власника, потрібно спочатку завантажити КЕП Власника в Профіль Власника, бо Печатка ПРРО в є-чек випускається до КЕП Власника
Можливість використання Печатки ПРРО при роботі з касою передбачено ЗУ 265 та п.2 Порядку 317: *
Відповідно до ЗУ 265 застосування удосконаленого електронного підпису та/або удосконаленої електронної печатки є достатнім для застосування в програмних реєстраторах розрахункових операцій;
Зберігання Печатки ПРРО в є-чек:
В є-чек Ви можете не лише отримати Печатку ПРРО, а й ЗАКОННО зберігати її у надавача, що дозволить не завантажувати КЕП на пристрій для роботи з ПРРО та робити автоматизації для роботи з касою для Вас
Законність зберігання Печатки ПРРО відповідно до Порядку 317 та ЗУ «Про електронні довірчі послуги» забезпечується за рахунок зберігання Печатки ПРРО у сертифікованого надавача електронних довірчих послуг ДЕПОЗИТ САЙН, який і видав цю Печатку
В п.2 Порядку 317 передбачено:
Використання у ПРРО кваліфікованої або удосконаленої електронної печатки можливе за умови доступу до особистого ключа печатки лише створювача (уповноваженого представника створювача) електронної печатки та захисту такого ключа від несанкціонованого доступу інших осіб, та з дотриманням ЗУ «Про електронні довірчі послуги» та ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» *
відповідно до п.26 ст.1 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» якщо до особистого ключа користувача є доступ сторонніх осіб, такий особистий ключ є скомпрометованим (п.26 ст.1 ЗУ «Про електронні довірчі послуги»), а сертифікат такого ключа повинен бути скасований користувачем або контролюючим органом у сфері електронних довірчих послуг (Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації України)
1) Платіжні рішення, інтегровані в є-чек
ПРРО є-чек інтегрована з платіжними рішеннями, що перетворюють смартфон на касу та POS-термінал та банківський POS-термінал на касу:
1. для смартфонів Аndroid з вбудованим NFC-модулем:
• інтегрована технологія Tap to Phone від Visa для прийому оплат картами з NFC
• банки Партнери, які забезпечують еквайринг: NEO BANK, Конкорд, Ощадбанк
• IOS офіційно не підтримує технологію NFC, тому на IOS ця технологія не працює
2. для смартфонів IOS та Android та веб - комп'ютерів, планшетів:
• інтегрована технологія прийому оплат картами через платіжний QR
• банки Партнери, які забезпечують еквайринг: Конкорд
3. для POS-терміналів:
• програмна каса є-чек інтегрована на сучасні моделі Аndroid терміналів, які представлені в багатьох банках ті фінансових Компаніях
• моделі: Castles SATURN1000F2, Verifon X990, Ingenico APOS A8
• банки Партенри та ФК: ПУМБ, Конкорд, Ощадбанк, Райффайзен Банк, Sense bank, ОТП, Восток, МТБ, Окси Банк
Особливості: каса є-чек працює в режимі офлайн навіть при відсутності інтернету, платіжні рішення працюють лише за наявності інтернету
2) Замовлення еквайрингу в є-чек
1. Замовити еквайринг в є-чек можна на головному екрані при натисканні на кнопку Замовити еквайринг
2. Вкажіть електронну пошту, на яку ми зможемо відправити Вам інструкції для підключення еквайрингу: послідовність дій, анкет, пакет документів
3. Інструкції з послідовністю дій вже у Вас на пошті й ми обов'язково наберемо Вас в найближчий час для консультації
4. Такий лист з інструкцією та послідовністю дій для отримання еквайрингу прийде Вам на електронну пошту
ТАРИФНІ ПЛАНИ ВІД є-чек
Ми пропонуємо простий, зрозумілий та вигідний тариф, який не залежить від кількості торгових точок, кас та касирів
Перші 30 днів користування повним функціоналом є-чек - безкоштовні.
За цей період ви зможете спробувати працювати з касою, зробити налаштування, створити товари, зробити реєстраційні дії в ДПС.
з 31-го дня користування для продовження роботи в є-чек Ви повинні оформити підписку, інакше робота в є-чек стане для Вас не доступною.
Обирай зручний тарифний план саме для Вас!