супровід по реєстраціям без помилок, налаштуванням, навчання правильній роботі в касі без штрафів. Разом ми налаштуємо все, як Вам треба, і вже сьогодні ПРРО буде працювати!
віддалена реєстрація в ДПС по спрощеним формам з комп'ютера та смартфону та реєстрація без помилок за рахунок правильних підказок
швидка видача чеку, робота в блекаутах за відсутності інтерет зв'язку, регулярні оновлення
заведення товарів вручну, експорт/імпорт із Excel, додавання до товару фото, артікулу, коду, штрих-коду, опису, групування товарів по категоріям, сканування товару через камеру смартфону та POS терміналу, облік залишків товарів
додавання в чек лого, відкритих коментарів та закритих коментарів для внутрішнього користування, відправка електронного чеку в будь-які меседжери, пошту та передача через QR, друк чеку через інтегровані принтери
в мобільній версії є-чек інтегровані Visa tap to phone та платіжний QR з еквайрингом на вибір, в веб-версію інтегрований платіжний QR та можливість роботи з залізним терміналом, ПРРО є-чек інтегроване на банківські POS термінали
Повноцінна заміна класичному касовому апарату
Детальніше
Перетворіть Ваш смартфон на касу та POS термінал
Детальніше
Використовуйте є-чек на РОS терміналах українських банків
Детальніше
У фронт систему компанії для торгівлі або в інтерфейсах Є-Чек на смартфонах
Детальніше
Звільнено від застосування РРО, ПРРО та розрахункових книжок:
1. платників єдиного податку, якщо річний обсяг розрахункових операцій не перевищує 1.1 млн на один структурний (відокремлений) підрозділ.
Обсяг розрахункових операцій не повинен перевищувати 167 розмірів мінімальних заробітних плат (у 2022 році це майже 1,09 млн грн, в 2023 это около 1.1 млн)
2. сфери діяльності відповідно до ст.9:
- ринки, але при здійсненні готівкових операцій,
- при торгівлі продукцією Власного виробництва
- при торгівлі білетами на залізничному та авіо транспорті
- при торгівлі водою, молоком, квасом, олією, рибою
- при розрахунках за допомогою банківських систем дистанційного обслуговування
3. суб'єктів господарювання (СГ),які працюють на території села, але за умови, якщо:
- їх валовий річний дохід не перевищує 167 розмірів мінімальних заробітних плат= 1 118 900 грн.
- якщо вони не здійснюють торгівлю підакцизними товарами, або дистанційну торгівлю,
- якщо їх сільська влада не прийняла рішення про обов'язковість РРО
Важливо: всі СГ, хто відноситься до ст.9 мають право використовувати РРО/ПРРО без їх переведення у фіскальний режим роботи. При цьому у разі виникнення спору між контролюючим органом та такою особою щодо обсягу продажу, що дозволяє такій особі користуватися пільгами, визначеними статтею 9 цього Закону, враховуються документи, що є продуктом ПРРО.
Для старту роботи з ПРРО є-чек необхідно:
1) завантажити програму є-чек на смартфон або зайти в браузері на ПК або ноутбуці в є-чек через посилання і кнопці Реєстрація;
2) мати при собі файловий тип ключа ЕЦП ФОПа, який зареєстрований в електронному кабінеті податкової.
Як почати працювати у ПРРО є-чек?
А персональний менеджер від є-чек супроводить вас по всім крокам та допоможе швидко розпочати роботу без зайвих витрат часу.
є-чек - є швидка відповідь!
Разом з нами ви розпочнете працювати в ПРРО вже за 10 хвилин без зайвих проблем та витрат вашого часу. Ми повноцінно приділяємо увагу кожному клієнту, нам не важливий його розмір. Разом ми проходимо реєстрації, навчаємо працювати в касі без помилок. І отримуємо гарні відгуки від наших клієнтів з цього приводу.
є-чек - є швидка відповідь!
Чекбокс і Вчасно - не має персонального менеджера для ФОП, наявність лише технічної підтримки.
ПРРО Приватбанку працює лише на POS терміналах Приватбанку.
Повний функціонал від смартфону Android та iOS до ПК дозволяє розпочати та працювати з касою з будь-якого гаджету.
Так, навіть зі смартфону ви можете:
Все створене потім синхронізується та буде доступним на всіх пристроях з є-чек, достатньо увійти в свій особистий кабінет.
Чекбокс і Вчасно - в смартфоні лише робоче місце касира. Розпочати можна лише з ПК, з web версії. Тільки з web ви можете створювати товари, касирів, проводити реєстрації в ДПС, фіксувати залишки товарів, робити потрібні налаштування вашого особистого кабінету. Створені товари зі смартфону не зберігаються для використання на інших пристроях. А в створених через web товарах не можливо змінювати ціну.
Чекбокс і Вчасно - занадто скорочені форми, які не дають можливість враховувати особливості діяльності та зареєструвати торгову точку, якщо нею є транспортний засіб, та касу: є поле вводу номеру шасі та вибір опції використання резервного РРО для офлайн. Не коректно заповнені форми дорівнюють не поданню форм взагалі та можуть бути анульовані
ПРРО Приватбанку - не має реєстрації форм в ДПС.
Вчасно - лише шт.
Чекбокс - обмежений вибір одиниць виміру.
Чекбокс і Вчасно - не має аналітики продаж зі смартфону.
Чекбокс і Вчасно - не має ролей для співробітників.
Чекбокс, Вчасно, ПРРО Приватбанку - не працюють без інтернету на смартфонах та POS терміналах.
Чекбокс - не має еквайрингу від Приватбанку
Вчасно - не має еквайрингу Ощадбанку, Монобанку, платіжний QR лише від Розетка пей.
ПРРО Приватбанку - не має каси на смартфоні, еквайринг лише на POS терміналах і лише від Приватбанку.
10. каса є-чек інтегрована всі сучасні моделі банківських Аndroid POS терміналів: Castles SATURN1000F2, Castles Saturn 1000 (S1), Verifon X990, Ingenico APOS A8, Ingenico AXIUM DX8000 з еквайрингом від ПУМБ, ОЩАДБАНКУ, Сенс Банку, МТБ Банку, Банку Восток, Оксі Банку, OTP Банку.
Вчасно - не інтегроване на POS термінали.
11. є-чек значно дешевше: вартість 125 грн. на місяць за 1 ФОП без обмеження кількості кас, касирів та чеків.
Чекбокс - 178,8 грн. за кожну касу
Вчасно - 170 грн. за кожну касу
Отже, обирайте ПРРО є-чек та користуйтесь всіма його перевагами!
Вартість Є -Чек всього за 175 грн/місяць за 1-го ФОП, без обмеження кількості кас та кількості товарів.
Середня вартість ПРРО на ринку- 170- 180 грн. за кожну касу.
Програмні РРО - це програмна каса, програма, яка може працювати на різних пристроях.
Для роботи програмного РРО потрібен інтерннет. Якщо немає зв'язку, в ПРРО повинен бути передбачений режим офлайн, який дозволяє повноцінно працювати з касою.
Для того, щоб працювати з програмним РРО на смартфоні - необхідно скачати мобільний додаток.
Для того, щоб працювати з програмним РРО на web - необхідно перейсти в браузері за посиланням.
Працювати з програмним РРО потрібно аналогічно зі звичайною касою: відкривати та закривати зміну, формувати Z-звіт перед закриттям зміни, робити службові внесення та винесення.
Все, що треба для роботи з касою торговцю відповідно до ЗУ 265, є в програмному РРО Є-Чек.
Файлові КЕП та Печатку ПРРО для роботи в є-чек можна отримати у відповідних сертифікованих надавачів електронних довірчих послуг.
КЕП можна отримати у:
· ДПС
· Дія (ЦНАП)
· Центр Сертифікації ключів «Україна»
· АЦСК МВС України
· АЦСК « Ощадбанк »
· Masterkey
· Депозит Сайн
· Укрсиббанк
· Приватбанк
· Сенс Банк
Печатку для ПРРО до КЕП Власника можна отримати в центрі сертифікації, який видав ЕЦП ФОПа .
При роботі з ПРРО є-чек потрібний файловий КЕП, або Печатка ПРРО: ними підписується реєстраційні форми, кожен чек (розрахунковий документ) та звітні документи (Z-звіти) перед відправкою до ДПС.
Але важливо:
• якщо Власник вже працював з ДПС раніше з використанням КЕП, для реєстрації торгових, кас та касирів в ДПС потрібен основний КЕП Власника – ключ, яким Власник вперше працював з ДПС, бо ДПС сприймає лише його для реєстраційних дій
• якщо Власник раніше не працював з ДПС, можна використовувати будь-який КЕП, або Печатку для ПРРО.
2. Для роботі з касою є-чек Власнику і касиру потрібен файловий КЕП, або Печатка ПРРО, які будуть зареєстровані при реєстрації касира по Формі 5-ПРРО. Для роботи з касою є-чек КЕП, або Печатка ПРРО повинні зберігатись на тому пристрої, з якого відповідний касир буде працювати з касою.
КЕП, або Печатка ПРРО для роботи в касі можуть бути:
• або персональний КЕП,
• або неперсоніфіковану Печатку для ПРРО, яка отримана на ФОП/Підприємство.
Фактичні перевірки за період 2022 - 2023 роки в основному проводились по причинам:
Набільші штрафи для торговця передбачені саме за невиконання ЗУ 265/95-ВР.
За невиконання ЗУ 265 передбачено штраф в розмірі:
До ризикових груп товарів відносяться:
Невиконанням ЗУ 265 вважаються не тільки не використання РРО, або ПРРО, але й:
1. Прийом оплат картками вважається розрахунковою операцією та потребує видачі чеку.
А отже, Ви повинні видати чек, якщо отримуєте оплату картою через:
· банківський платіжний POS термінал у торговій точці;
· платіжні застосунки, наприклад, через технологію Visa tap to phone;
· інтернет еквайринг, за допомогою електронних платіжних засобів (Лігпей, Фонді, іРay.ua) та оплату по QR коду;
· інтернет банкінг (Приват 24, Ощад 24 тощо), коли при оплаті Ваші реквізити вказані НЕ у форматі ІВАN.
Тип таких оплат в чеку - оплати картка, безготівковий.
2. Не вважаються розрахунковими операціями та не потребують видачі чеку лише ті безготівкові операції, при здійсненні яких реквізити вказані в форматі ІВАN.
3. Прийом оплат на Ключ-карту ФОП вважається також розрахунковою операцією та потребує видачі чеку.
Ключ-карта – це карта, яка випускається до розрахункового рахунку ФОПа, відповідно, оплата відбувається на картковий рахунок (номер карти, а не IBAN рахунку). А отже операція вважається розрахунковою та підлягає обов'язковій фіскалізації
(до 10 торгових точок і до 30 кас)
Замінює залізне класичне обладнання.
Створений спеціально для всіх ФОП, яким потрібна обов'язкова фіскалізація на вимогу ЗУ 265.
Детальніше(від 20 до 300 торгових точок і до 1000 кас)
Замінює залізне класичне обладнання.
Забезпечує всі потрібні види інтеграцій з існуючим обладнанням та з CRM системами.
Індивідуальні корпоративні рішення.
Замовити консультаціюПрограмне РРО — це реєстратор розрахункових операцій. Це спеціальний пристрій, який представники малого та середнього бізнесу використовують під час продажу товарів та послуг. Основні завдання РРО:
реєстрація всіх розрахункових операцій;
передача інформації до ДПС і обов'язкова видача чека.
З впровадженням діджиталізації всі малі підприємці зобов'язані використовувати касові апарати — вони можуть бути фізичними або цифровими.
РРО та програмний РРО — це ключові платіжні інструменти, які використовуються в Україні задля автоматизування обліку фіскальних розрахунків. Відмінності:
Вид активу. РРО — це фізичний пристрій, що розміщується на господарській одиниці, а програмне РРО встановлюється на планшет, телефон чи ПК.
Фіскалізація чека. Головна відмінність програмного РРО від фізичного полягає в тому, що коли відбувається фіскалізація чека, реєстратор зв'язується через Інтернет з сервером ДПС. Використовуючи ПРРО, підприємець надсилає клієнту чек на один із його ідентифікаторів. Це може бути електронна пошта чи месенджер.
Юридична сила. Електронний чек, який формується програмним реєстром, має рівноправну юридичну силу, що і його паперовий варіант. В цій ситуації лише підприємець може самостійно вирішити, якому типу РРО віддати перевагу.
Програмний РРО — це новий вид реєстраторів розрахункових операцій. Виконувати функцію ПРРО може ноутбук, планшет або телефон, головне, щоб на ньому було встановлене спеціальне ПЗ забезпечення та був доступ до Інтернету.
Фіскальна служба рекомендує перейти на програмне РРО, оскільки це найзручніший варіант для ФОП 2-4 груп.
Поетапна реєстрація ПРРО:
1. Отримання електронного підпису у:
ліцензованих постачальників таких послуг;
додатку «Приват24» або у відділенні ПриватБанку;
Міністерстві внутрішніх справ або Державній податковій службі.
2. Відправка заяви за формою №1-ПРРО на фіскальний сервер через електронний кабінет платника податків або скористатися послугами «Єдиного вікна представлення електронної звітності». Тут передбачено два кроки:
вибираємо розділ «Повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням, через які проводиться діяльність, форма №20-ОПП»;
заповнюємо форму.
3. Реєстрація віртуальної каси для точки продажу. Тут такі кроки:
авторизуйтеся в кабінеті платника податків;
перейдіть в розділ «Ввід звітності» та оберіть «Створити»;
знайдіть «Заявка на реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій (форма №1-ПРРО)»;
заповніть форму.
У багатьох виникає питання: як зареєструвати касира для програмного РРО. Щоб це зробити, необхідно пройти сертифікацію у застосунку «Дія». Після цього потрібен ідентифікатор ключа суб'єкта. Реєстрація касира відбувається за таким алгоритмом:
переходите до кабінету платника податків;
вибираєте розділ «Ввід звітності» й обираєте «Створити»;
заповнюєте форму, в розділі «Ідентифікатор ключа суб'єкта» вводите ідентифікатор, отриманий в додатку «Дія».
Наступний крок — підключення ПРРО. Зробити це можна за допомогою софта, послуги якого ви використовуєте. Нині існує величезна кількість застосунків, які допомагають підприємцям вести фінансовий облік. Кожен продавець сам обирає його індивідуально, спираючись на функціонал, який пропонує постачальник. Нині доступний програмний РРО від ПриватБанку — «Каса». Це комплексний сервіс, який вбудовано в POS-термінал, він виконує всі функції касового апарату.
Програмне РРО може працювати у двох форматах — онлайн та офлайн. Щоб почати роботу з ПРРО, потрібно відкрити робочу зміну. Касир повинен відправити на фіскальний сервер ДПС в цифровому форматі повідомлення за формою №3-ПРРО. У відповідь надійде оповіщення, де буде вказано номер зміни.
Дозволяється відкривати декілька змін на одному ПРРО, попередньо закривши раніше відкриту. Касир зобов'язаний провести операцію «Службове внесення» відразу після відкриття власної зміни. У разі її відсутності, сума готівки не буде сходитися з даними Х- або Z-звіту.
Щоб провести розрахункову операцію касир:
обирає із запропонованих позицій назву товару/послуги та зазначає їх чисельність;
визначається з формою оплати;
ставить свій КЕП;
надсилає його фіскальному серверу для реєстрації.
Після проведення операції покупець отримує касовий чек за формою №ФКЧ-1.
Чек можете бути:
надісланий покупцю в месенджер або e-mail;
відображений на екрані гаджета у вигляді QR-коду;
роздрукований на папері.
Зміна вважається закритою лише після того, як касир сформував звітний чек — Z-звіт та надіслав його на реєстрацію фіскальному серверу податкової.
ПРРО здатне працювати без з'єднання з Інтернетом. Але це доступно лише за умови, якщо при реєстрації була вибрана така можливість. Підприємець повинен був замовити фіскальні номери — їх мінімальна кількість 2000. Працюючи офлайн, ПРРО буде формувати чеки без зв'язку з сервером та присвоювати їм фіскальні номери із тих, що були замовлені в ДПС. За такої умови в чекові обов'язково буде помітка, що операція проведена в офлайн-режимі. Через годину після відновлення інтернет-з'єднання всі чеки, оформлені за його відсутності, ПРРО відправить на фіскальний сервер. Використані номери будуть замінені новими. Чеки, створені без з'єднання, повинні бути відправлені до того, як сформовано Z-звіт.
Щоб автоматизувати свій бізнес, встановіть ПРРО від Е-ЧЕК. Основна перевага цього застосунку — це одночасне поєднання:
каси;
POS-терміналу;
електронного чеку в месенджер;
сканера штрих-коду.
Встановивши застосунок, ви отримуєте 1 місяць безкоштовного користування, а далі сплачуєте 125 грн/місяць з одного ФОП без обмеження кількості кас. Працювати з застосунком зможуть навіть новачки, адже інтерфейс наповнений послідовними та зрозумілими підказками.