ТОП питань за останні дні:
1. Якщо у Вас не відкривається чи не закривається зміна?
Якщо при відкритті зміни з'являється помилка, то переконайтеся, що Ви заходите на кассу під діючим ЕЦП. Для кожної касси має бути свій окремий пристрій. Одна каса в один момент часу може працювати лише із одним ЕЦП. Якщо у вас виникає помилка при відправці Z звіту повторіть спробу пізніше, адже наімовірніше виникла затримка при передачі даних до серверів податкової.
2. Як коректно заходити в касу для роботи?
- Вхід до каси відбувається під номером телефону каси та ПІНом касира.
- Робота з касою/фіскалізація чеків відбувається під ЕЦП касира.
- Не можливо на одній касі одночасно працювати декільком касирам.
- Для паралельної роботи необхідно кілька кас, в кожній працює окремий касир.
- Касир, який відкрив зміну, повинен її і закрити. У окремих ситуаціях, це може робити Адміністратор/Власник, якщо їх ключ був попередньо зареєстрований із правами Старшого касира у податковій.
Наприклад якщо зміна відкривалась з WEB версії, її можливо закрити з іншого компьютера через ЕЦП Ключ Власника
- В разі зміни касира на касі, необхідно закрити зміну, відправити зет-звіт, а після зайти під новим касиром до каси, відкрити зміну та працювати з касою/фіскалізувати чеки. - Старший касир (згідно форми 5ПРРО) може відкривати/закривати будь-яку зміну.
- Власник/ФОП+Адміністратор може працювати касиром лише на головній касі, на інших лише при прив язці себе як касира до інших кас.
- До торгових точок повинні бути прив'язані відповідні категорії товарів, доступні на торгових точках.
- Каси повинні бути обов'язково прив'язані до відповідних торгових точок.
- Касири повинні бути обов'язково прив'язані до відповідних кас, з якими вони мають права працювати.
- ФОП/Власник та адміністратор мають однакові права та можуть створювати товари, ТТ, каси, касирів, інших співробітників, наділяти правами, прив'язувати каси до ТТ, касирів до кас, бачити в режимі онлайн всі ТТ, каси , касирів та аналітику по ним, формувати зет звіт по кожній касі та відправляти її в податкову.
3. Схема роботи офлайн режиму
Схема роботи офлайн режиму на WEB версії

На WEB версії офлайн режим можна використовувати лише при відкритій зміні.

Щоб увімкнути/вимкнути офлайн режим на веб версії, потрібно використовувати повзунок "офлайн режим", відключати інтернет не потрібно.

Цей повзунок є в тому випадку, якщо при реєстрації каси вказувалося, що на даній касі буде використаний офлайн режим.

При вимкненні офлайн режиму всі чеки офлайн автоматично відправляються до податкової, після чого програма переходить у режим онлайн.

Після виходу з офлайн режиму, надіслані офлайн чеки, можна буде побачити в розділі "архів чеків".

Офлайн-режим на WEB версії може включатися автоматично.

Це відбувається тому, що в момент проведення чека сервера податкової не відповідають на запит.

Якщо при формуванні наступних чеків, зв'язок із податковою відновиться, клієнту автоматично запропонуйте залишити офлайн режим.

Схема роботи офлайн режиму на смартфоні

Офлайн режим на смарфоні, працює в тому випадку, якщо при реєстрації каси вказувалося що на даній касі буде використаний офлайн режим.

Для того, щоб перейти в режим офлайн, необхідно виконати наступні дії:

- Зайдіть у програму та пройдіть авторизацію.

- За наявності інтернет з'єднання, відкрийте зміну

- Потім вимкніть доступ до інтернету на телефоні.

- Поверніться в програму та проводьте чеки як при звичному режимі роботи.

- Офлайн режим, включиться одразу після проведення першого чека без інтернет-з'єднання. У головному меню, у верхньому правому куті буде світитися індикатор "офлайн".

Вихід із офлайн режиму на смартфоні:

- Увімкніть інтернет-з'єднання.

- У головному меню, у правому верхньому куті, натисніть кнопку "Офлайн".

- Бачимо перелік всіх чеків, сформованих в офлайн режимі та натискаємо кнопку "надіслати".

- Надіслані чеки відобразяться в "Історії продажів".

- Далі Ви можете проводити чеки онлайн.

Офлайн-режим на смартфонах може включатися автоматично навіть за наявності інтернет-з'єднання на смартфоні.

Це відбувається тому, що в даний момент сервера податкової не відповідають на запит про фіскалізації чека.

Коли зв'язок з податковою відновиться, при фіскалізації чергового чека, клієнт автоматично запропонує перейти в режим онлайн, для переходу в онлайн чеки офлайн повинні бути відправлені в податкову.
4. Як працювати з принтером чеків на телефоні і який принтер обрати?
Для друку чеків із мобільного телефону Вам потрібен принтер, що підключається через WiFi або bluetooth, також такий принтер потрібен мати додаток для мобільного телефону. Після формування чеку потрібно «Поділитися» ним і передати чек для друку у відповідний мобільний додаток.

Обмежень для друку із веб версії Е-ЧЕК немає, може бути використаний будь-який принтер, що підключений до відповідного ПК.

0800 21 21 57
info@e-check.com.ua

04071, м. Київ, вул. Хорива, 7
Контакти
Гаряча лінія
Пошта
Документи
Щоб отримати додаток зараз подайте заявку на сайті
Застосунок буде доступний для вільного скачування найближчим часом.