1. На термінал завантажуємо ключ ЕЦП Клієнта
2. Відкрити додаток Е-ЧЕК на ПОС-терміналі
3. В застосунку на мобільному телефоні клієнта відкрити розділ Каса, в верхньому правому кутку, натиснути на картинку QR та сканувати QR на терміналі
4. Придумуємо назву для каси та зберігаємо, натискаємо відкоригувати, натиснувши олівець, вписуємо фіскальний номер та адресу відповідно раніше зареєстрованій касі та зберігаємо.
5. На терміналі натискаємо відскановано, та переходимо в розділ ще, обираємо найвищий пункт співробітника, та натискаємо завантажити ключ.
6. Готово можна відкривати зміну.
Робота з POS-терміналами з інтегрованим ПРРО Е-ЧЕК
Термінали
Як активувати термінал ?
Як діяти якщо термінал списав гроші та не сформував чек?
Перейти до додатку ПУМБ та переконатись, що в повному Х звіті наявна дана операція якщо так відмінити операцію, повернутись в Е-ЧЕК та провести операцію повторно. Зателефонувати на номер підтримки вказаний на звороті терміналу у випадку якщо відсутні паролі доступу чи незрозуміло як провести повернення. У випадку якщо проблема не вирішена повідомити Е-ЧЕК, та провести екстрену заміну каси терміналу на касу телефон для закриття зміни. При виникненні складнощів з використанням терміналу, будь ласка, надішліть відео та вкажіть ПІБ та номер телефону, за яким Ви зареєстровані у додатку Е-Чек та відео з фіксацією помилки
Як діяти якщо термінал не формує звіт, Z звіт?
Зателефонувати на номер підтримки вказаний на звороті терміналу, впевнитись в них що всі оновлення програм актуальні. У випадку якщо проблема не вирішена повідомити Е-ЧЕК, та провести екстрену заміну каси терміналу на касу телефон для закриття зміни.
При виникненні складнощів з використанням терміналу, будь ласка, надішліть відео та вкажіть ПІБ та номер телефону, за яким Ви зареєстровані у додатку Е-Чек та відео з фіксацією помилки
Як діяти якщо в терміналі вибиває додатку?
Необхідно звернутись до служби підтримки ССІ, номер телефону підтримки вказано на звороті терміналу та попросити перевірити оновлення всіх програм на терміналі, якщо хоч одна з програм не оновлена, потрібно вислухати рекомендації підтримки, та дочекатись оновлення програм. Лице після цього відновити роботи з пристроєм.
Як завантажити на термінал ЕЦП клієнта?
Завантаження ключа на термінал ПУМБ може проводити виключно інженер підтримки ССІ. Для цього потрібно підготувати ключ на флешці та викликати інженера за номером телефона вказаному на звороті термінала. Якщо Ключ необхідно завантажити екстрено, ви можете придбати адаптер Trust USB-C to USB, приєднати флешку підключену через адаптер в термінал з додатку Е-ЧЕК завантажити ключ прямо з флешки. Але після оновлення чи авторизації ключ підтягнути з флеш носія злетить. Для зручності на терміналах рекомендуємо використовувати печатку електронну