логотип е-чек
БІЗНЕС В ОДИН КЛІК
iOS
версія 12.0 і вище
Android
після 2010 року, з оперативною пам'яттю більше 2 Гб
Вимоги до смартфонів, планшетів:
Завантажуйте додаток Е-ЧЕК з офіційних джерел
Реєструючи один аккаунт Е-ЧЕК можна використовувати з повним функціоналом на декількох пристроях: компьютер, планшет, POS-термінал

HUAWEI не підходить, програма Е-ЧЕК розрахована на підтримку Android, які HUAWEI не підтримує.

Втім, ПРРО Е-ЧЕК доступний:
• на комп'ютерах - підходять всі, оскільки вхід відбувається не через завантаження, а безпосередньо на сайті. В тому числі підходять і HUAWEI.
• планшетах - підходять всі, аналогічно комп'ютерам. Завантажувати нічого не потрібно, достатньо зайти на сайт й натиснути кнопку доступ у ПРРО з комп'ютера. В тому числі підходять і HUAWEI.

Початок роботи

Легкий старт роботи в ПРРО Е-ЧЕК для нового Клієнта, який вперше користується ПРРО:

1. Завантажуйте додаток Е-ЧЕК на смартфон, чи відкривайте Е-ЧЕК у веб-версії з компʼютеру безкоштовно, без взаємодії з ДПС.
2. Авторизуйтесь в мобільному додатку чи веб-версії безкоштовно, без взаємодії з ДПС.
3. Створіть, чи імпортуй товари безкоштовно, без взаємодії з ДПС.
4. Завантажуйте ЕЦП на пристрій безкоштовно, без взаємодії з ДПС.
5. Заповнюйте та відправляйте онлайн-форми реєстрації для ДПС, реєструйте торгову точку, касу та касирів безкоштовно - з цього моменту починається взаємодія з ДПС.
6. Працюйте з касою: створюйте чеки, приймайте різні види оплат.
Працюйте на компʼютерах, ноубуках через веб-версію
1. ДЕМО-РЕЖИМ - знайомство з програмою
Е-ЧЕК без реєстрації (5 слайдів)
Спробуйте повноцінний функціонал ПРРО Е-ЧЕК:
• створюйте товар;
• створюйте чеки;
• відправляйте чеки Клієнту;
• друкуйте чеки;
• створюйте співробітників;
• реєструйте торгові точки, каси та касирів.

Оцініть ПРРО Е-ЧЕК в Демо-режимі та ставайте нашим улюбленим клієнтом.
1. ДЕМО-РЕЖИМ - знайомство з програмою
Е-ЧЕК без реєстрації (5 слайдів)
Спробуйте повноцінний функціонал ПРРО Е-ЧЕК:
• створюйте товар;
• створюйте чеки;
• відправляйте чеки Клієнту;
• друкуйте чеки;
• створюйте співробітників;
• реєструйте торгові точки, каси та касирів.

Оцініть ПРРО Е-ЧЕК в Демо-режимі та ставайте нашим улюбленим клієнтом.
2. Первина реєстрація у Веб-версії, авторизація
(5 слайдів)
Авторизація - створення особистого кабінету та реєстрація в ПРРО Е-ЧЕК Власника (ФОП/ЮО) шляхом заповнення мінімальної інформації щодо нього.
При цьому реєстрація у податковій не здійснюється.

Основні помилки на цьому етапі:
• Не приходить смс
Якщо клієнтові не надходить SMS повідомлення, рекомендуємо перезавантажити телефон після першої спроби, або перевірити папку спам, якщо така є. На цей час, у програмі Е-ЧЕК стоїть обмеження на кількість запитуваних смс. Якщо смс запитували понад 4 разів, спрацьовує автоматичне блокування. Рекомендуємо спробувати повторно, не раніше ніж за 5 годин Якщо при повторній спробі через 5 годин смс все одно не приходить, рекомендуємо перезавантажити телефон відразу після першої спроби, або перевірити папку спам, якщо така є.

Якщо клієнт працює через WEB версію та не приходить СМС - рекомендуємо спробувати авторизацію через інший браузер.
2. Первина реєстрація у Веб-версії, авторизація
(5 слайдів)
Авторизація - створення особистого кабінету та реєстрація в ПРРО Е-ЧЕК Власника (ФОП/ЮО) шляхом заповнення мінімальної інформації щодо нього.
При цьому реєстрація у податковій не здійснюється.

Основні помилки на цьому етапі:
• Не приходить смс
Якщо клієнтові не надходить SMS повідомлення, рекомендуємо перезавантажити телефон після першої спроби, або перевірити папку спам, якщо така є. На цей час, у програмі Е-ЧЕК стоїть обмеження на кількість запитуваних смс. Якщо смс запитували понад 4 разів, спрацьовує автоматичне блокування. Рекомендуємо спробувати повторно, не раніше ніж за 5 годин Якщо при повторній спробі через 5 годин смс все одно не приходить, рекомендуємо перезавантажити телефон відразу після першої спроби, або перевірити папку спам, якщо така є.

Якщо клієнт працює через WEB версію та не приходить СМС - рекомендуємо спробувати авторизацію через інший браузер.
3. Групи податків (2 слайди)
3. Групи податків (2 слайди)
4. Струкура головного екрану (5 слайдів)
Головний екран складається з наступних основних блоків:
• Дашборд з аналітикою продаж;
• Історія продаж;
• Вертикальна панель зліва, на якій знаходяться:
1) Логотип компанії та індикатор повідомлень.
2) Статус співробітника та його імя:

3) Відображення назви, фіскального номера каси та її статусу

3) Відображення назви, фіскального номера кассы та її статусу
При натисканні на поле з назвою каси, відображається інформація, щодо всіх доступних кас для співробітника. Біля каси, розташований індикатор якій відобража статус зміни. - зміна відкрита. - зміна на касі закрита

4) Розділ "Мій бізнес"
При натисканні на розділ "Мій бізнес", у користувача, з'являється переліки наступних послуг:
- Статистика;
- Продаж;
- Архів чеків;
- Повернення;
- Звіти;
- Товари / Категорії;
- Профіль компанії
5) Розділ "Робота с ДПС"
При натисканні на розділ "Мій бізнес, у користувача, з'являється переліки наступних послуг:
- Об'єкти оподаткування;
- Каси;
- Співробітники;

6) Розділ "Налаштування"
При натисканні на розділ "Налаштування" , у користувача, з'являється переліки наступних послуг:
- Персональні дані;
- Брендинг чеку;
- Тарифи та оплата;
- Вихід (правий верхній куток);

7) Розділ "Допомога".
При натисканні на розділ "Допомога", у користувача, з'являється перелік з відповідями на поширенні питання, щодо додатку.
4. Струкура головного екрану (5 слайдів)
Головний екран складається з наступних основних блоків:
• Дашборд з аналітикою продаж;
• Історія продаж;
• Вертикальна панель зліва, на якій знаходяться:
1) Логотип компанії та індикатор повідомлень.
2) Статус співробітника та його імя:

3) Відображення назви, фіскального номера каси та її статусу

3) Відображення назви, фіскального номера кассы та її статусу
При натисканні на поле з назвою каси, відображається інформація, щодо всіх доступних кас для співробітника. Біля каси, розташований індикатор якій відобража статус зміни. - зміна відкрита. - зміна на касі закрита

4) Розділ "Мій бізнес"
При натисканні на розділ "Мій бізнес", у користувача, з'являється переліки наступних послуг:
- Статистика;
- Продаж;
- Архів чеків;
- Повернення;
- Звіти;
- Товари / Категорії;
- Профіль компанії

5) Розділ "Робота с ДПС"
При натисканні на розділ "Мій бізнес, у користувача, з'являється переліки наступних послуг:
- Об'єкти оподаткування;
- Каси;
- Співробітники;

6) Розділ "Налаштування"
При натисканні на розділ "Налаштування" , у користувача, з'являється переліки наступних послуг:
- Персональні дані;
- Брендинг чеку;
- Тарифи та оплата;
- Вихід (правий верхній куток);

7) Розділ "Допомога".
При натисканні на розділ "Допомога", у користувача, з'являється перелік з відповідями на поширенні питання, щодо додатку.
Розділи на панелі головного екрану (9 слайдів)
Умовні позначення на панелі головного екрану
(4 слайди)
Умовні позначення на панелі головного екрану
(4 слайди)
5. Робота в ПРРО Е-ЧЕК при переході з інших ПРРО
Легкий старт для Клієнта при переході на ПРРО Е-ЧЕК з інших ПРРО при наявності вже зареєстрованих програмних кас:

1. Завантажуйте додаток Е-ЧЕК на смартфон, чи відкривай Е-ЧЕК в ВЕБ-версії безкоштовно, без взаємодії з ДПС.
2. Авторизуйтесь в мобільному додатку, веб-версії безкоштовно, без взаємодії з ДПС.
3. Створіть, чи імпортуй товари безкоштовно, без взаємодії з ДПС.
4. Завантажуйте ЕЦП на пристрій. Для роботи потрібні файлові ключі. безкоштовно, без взаємодії з ДПС
5. Синхронізуйте вже створених торгову точку, касу та касирів в ПРРО Е-ЧЕК. Дані по ним підтягнуться до Вашого особистого кабінету в ПРРО Е-ЧЕК безкоштовно - з цього моменту починається взаємодія з ДПС.
6. Працюйте з касою: створюйте чеки, приймайте різні види оплат.
7. Сплачуйте тариф 125 грн/місяць або 1199 грн за рік (економія 300 грн).
Завантажуйте на смартфон, планшет (iOS, Android)
Реєструйтеся з компьютеру