Основнi iнструкції для роботи:
каса, касири, категорії товарів, товари, чеки

Легкий старт
для нового клієнта

Встановити додаток Е-ЧЕК зараз з сайту та користуйся БЕЗКОШТОВНО ДО КІНЦЯ МІСЯЦЯ!
Інструкції додатку Е ЧЕК
Інструкції Е ЧЕК
Основні запитання:
Законні підстави та обтяження роботи програмного реєстратора Е Чек?
Е ЧЕК є програмним реєстратором розрахункових операцій (ПРРО) який подає дані до серверу ДПС у відповідному форматі згідно вимог закону, таким чином в повній мірі дозволяє користувачу виконати всі необхідні дії для абсолютної та безпечної фіскалізації чеків.

Кожен виданий фіскалізований чек проходить реєстрація на сервері ДПС, одразу після видачі чек можна перевірити, факт його фіскалізації/прийняття його ДПС на офіціному сайті ДПС за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/cashregs/check. Кожна каса реєструється відповідно вимог Закону.

Зареєстровану касу можна перевірити в Особистому кабінеті ДПС https://cabinet.tax.gov.ua/

В Е Чек зрозумілі форми для заповнення без зайвого, для відправки даних в ДПС, для зручності та економії вашого часу.

Всі ці факти підтверджують повну відповідність ПРРО Е ЧЕК, вимогам закону щодо фіскалізації чеків, а користувачу дозволяють забезпечити зручний спосіб ведення бізнесу та не хвилюватися що претензій з боку ДПС щодо фіскалізації чеків.

Звертаємо вашу увагу що сервіс не підтримує можливість роботи для клієнтів є платники акцизного податку та ПДВ з ставкою меншої 20%
Витяг з ЗУ →
Як розпочати роботу?
Для початку роботи встановіть додаток та дотримуйтесь рекомендацій в додатку чи скористайтеся інструкцією. Наші клієнти реєструються за 20 хв від закачування до додатку до першого чеку. Звертаємо вашу увагу що сервіс не підтримує можливість роботи з Акцизом та ПДВ
Як перевірити чек?
Перевірити фіскальний чек можна за посиланням cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check.
Які переваги програмного РРО Е ЧЕК над апаратним?
  • Економія на купівлі й обслуговуванні касових апаратів. ПРРО встановлюється на телефон, планшет або комп'ютер;
  • Проста реєстрація программного РРО в ДПС;
  • Легкий початок зміни за допомогою авторизації через КЕП; закриття зміни з автоматичним формуванням звіту;
  • Можливість передати чек покупцю в електронній формі;
  • Не потрібно ремонтувати й оновлювати пристрій — програмне РРО оновлюється автоматично!
Яка різниця між програмним Е ЧЕК та звичайним РРО?
Для звичайного РРО фіскалізація здійснюється в мікросхемі або в наборі мікросхем, яка знаходиться в середині фіскального блоку. У програмному РРО фіскалізація буде здійснюватись на фіскальному сервері ДПС.

Це означає, що фактично фіскальним сервером присвоюється фіскальний номер кожному чеку, який генерується програмним реєстратором по кожній розрахункові операції. Після чого чек вважається фіскалізованим.
Чи можна буде використовувати одночасно і програмний, і апаратний РРО?
Так.

У затвердженому наказом Мінфіну від 23.06.2020 р № 317 Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій (далі - Порядок № 317) передбачена ситуація, коли суб'єкт господарювання може використовувати замість непрацюючого прро резервний звичайний РРО. Однак, для цього при реєстрації прро він повинен вказати в заяві за формою 1-прро, що їм при виході з ладу прро застосовується такий резервний касовий апарат (є відповідна відмітка)

Повне або частково Копіювання будь-якіх матеріалів сайту, цитування, Публікація їх анотованих оглядів допускаються лишь з письмовий Дозволу редакции сайту.
Чи може Е-Чек працювати без інтернету («офлайн-режим» для застосування ПРРО)?
На період відсутності зв'язку між програмним реєстратором розрахункових операцій та фіскальним сервером контролюючого органу проведення розрахункових операцій здійснюється в режимі офлайн, що може тривати не більше 36 годин, із створенням електронних розрахункових документів, яким присвоюються фіскальні номери із діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером Державної податкової служби.
Коли треба видавати чек?
Коли є факт розрахункової операції: оплата платіжною карткою (на сайті чи через pos-термінал), готівкою, оплата та отримання товару на пошті.
Кому потрібен касовий апарат?
До 01.01.2022 не потрібно застосувати РРО (ПРРО) ФОП- єдинникам 1 групи у будь-якому випадку та II-IV групи, обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 220 розмірів мінімальної заробітної плати (у 2021 році - 1 320 000 грн), * крім видів діяльності у сферах з істотними ризиками ухилення від оподаткування, для яких РРО (ПРРО) * вже є обов'язковим:
  • реалізація технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
  • реалізація лікарських засобів, виробів медичного призначення
та стало обов'язковим з 1 січня 2021 року:
  • надання платних послуг у сфері охорони здоров'я;
  • реалізація ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Чи потрібно робити «службове внесення» і «службову видачу» при використанні програмної каси?
Внесення і видача готівки – службові (нефіскальні) операції, коли ви вносите розмінні гроші в касу або інкасуєте готівку. Таким чином контролюйте баланс каси з Вашою готівкою у поточній зміні.

Як підтверджується факт передачі даних фіскальному серверу?
Відкриття зміни підтверджується отриманням електронної квитанції від серверу ДПС.
Передача чека підтверджується отриманням фіскального номера, який присвоюється чеку сервером податкової. Чек фактично відразу відображається на сайті ДПС.

Скільки електронних печаток для підпису чеків треба реєструвати?
За допомогою одного сертифікату електронної печатки можно працювати одночасно тільки на одному пРРО. У випадку одночасного використання кількох програмних кас, треба відповідна кількість зареєстрованих касирів і сертифікатів електронних печаток.
Чи потрібно вклеювати z-звіти в книгу ОРО та робити записи про внесення готівки?
Ні.
Z-звіти зберігаються у вас на порталі, та на сервері податкової.
Як подати заявку на еквайринг в додатку?
Для подачі заявки напишіть лист на пошту z@e-check.com.ua.

В темі листа вкажіть Підключення до "Еквайрингу", ПІБ ФОП, та окпоп. В тексті вкажіть сам запит, наприклад "Прошу підключити послугу еквайрингу в додатку". Також заявку можна залишити в розділі оплати сформованого чеку. Коли обираємо як оплачується створений чек, натискаємо оплатити карткою в смартфоні та нам відкриється вікно з повідомленням про подачу заявки на еквайринг, в якому необхідно ввести емейл. У відповідь на лист вам надійде інструкція та документи для заповнення.
Які документи потрібно надати для підключення послуги по еквайрингу?
Перелік документів для фізичної особи – підприємцям
1. Виписка або витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань або свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи – підприємця;
2. Витяг з реєстру платників єдиного податку;
3. Копію всіх заповнених сторінок паспорта (або іншого документа, який посвідчує особу) фізичної особи – підприємця. Якщо будь-яка сторінка повністю заповнена записами, також подається копія наступної порожньої сторінки для того, щоб банк мала змогу пересвідчитися в тому, що наступна сторінка не містить інших записів. Копії у даному випадку засвідчуються особою – власником паспорта.
4. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду фізичної особи платника податків – фізичної особи – підприємця, або копію сторінки паспорта, в якому міститься відмітка про відмову від присвоєння ідентифікаційного коду фізичної особи платника податків через релігійні переконання;
5. Копію всіх заповнених сторінок паспорта (або іншого документа, який посвідчує особу) представника фізичної особи – підприємця, який діє на підставі довіреності, доручення тощо. Якщо будь-яка сторінка повністю заповнена записами, також подається копія наступної порожньої сторінки для того, щоб банк мала змогу пересвідчитися в тому, наступна сторінка не містить інших записів. Копії у даному випадку засвідчуються особою – власником паспорта.
6. Копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду фізичної особи платника податків представника фізичної особи – підприємця, який діє на підставі довіреності, доручення тощо, або копію сторінки паспорта, в якому міститься відмітка про відмову від присвоєння ідентифікаційного коду фізичної особи платника податків через релігійні переконання;
7. Заповнений фізичною особою – підприємцем опитувальник, форма якого міститься у додатках до Правил здійснення фінансового моніторингу в Акціонерного товариства «Комерційний Індустріальний Банк» та надається разом з цим переліком.
8. Копія податкової декларації платника єдиного податку-фізичної особи підприємця та Квитанція №2.

Перелік документів для юридичних осіб-резидентів
1. Паспорт (у т.ч. виготовлений у форматі ID-картки) або інший документ, що посвідчує особу та відповідно до законодавства України може бути використаним на території України для укладення правочинів та документ, що засвідчує присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків України (у разі його наявності).
2. Документи, що підтверджують повноваження осіб, які мають право першого та другого підписів (наказ разом з протоколом засідання загальних зборів засновників/ акціонерів або разом з рішенням власника тощо)
3. Опитувальник юридичної особи
4. Установчий документ (статут / засновницький договір / установчий акт / положення) у паперовій формі, у разі якщо установчі документи не оприлюднені юридичними особами на порталі електронних сервісів.
Юридичні особи, установчі документи яких оприлюднені на порталі електронних сервісів, надають документ «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії».
Юридичні особи публічного права, які діють на підставі законів, установчий документ не подають.
Юридична особа, яка створена та/або діє на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України, подає копію рішення про її створення або про провадження діяльності на підставі модельного статуту, підписаного усіма засновниками.
5. Документи, що містять відомості про структуру власності клієнта, на підставі якої (яких) Банк може встановити всіх наявних кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) або факт їх відсутності (наприклад, витяг з реєстру власників іменних цінних паперів, схема структури власності клієнта тощо)
6. Фінансова звітність (на останню звітну дату), що складена відповідно до вимог законодавства України (баланс, звіт про фінансові результати, податкова декларація, додатки до податкової декларації, (за необхідності), інша фінансова звітність тощо).

Окрім вищезазначених документів, банк має право має право витребувати у клієнта й інші документи
Які умови еквайрингу в додатку?
Послуга еквайринг в додатку Е ЧЕК, немає щомісячної абонентської плати!Плати лише коли користуєшся, 3% від суми чека (відсоткова ставка розраховується індивідуально). Кошти зараховуються на рахунок будь якого банку.
Яким чином здійснюється скасування реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій?
Скасування реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (ідентифікатор форми J/F 1316602) з позначкою «Скасування реєстрації», яка подається за основним місцем обліку суб'єкта господарювання як платника податків засобами Електронного кабінету чи засобами телекомунікацій, або на підставі Повідомлення про виявлення несправностей програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 2-ПРРО (ідентифікатор форми J1316701) з позначками «несправність» або «крадіжка пристрою чи компрометація ключа» шляхом виключення його з реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій та закриття фіскального номера, який не підлягає використанню надалі.

В окремих випадках реєстрація ПРРО скасовується автоматично фіскальним сервером.

Ознайомитись з повною відповіддю на запитання можна тут: https://bit.ly/3uhMdZb
Чи зобов'язані суб'єкти господарювання застосовувати реєстратор розрахункових операцій або програмний РРО при здійсненні розрахунків у безготівковій формі через установи банку?
При здійсненні розрахункових операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) застосування реєстратора розрахункових операцій (далі – РРО) або програмного РРО (далі – ПРРО) є обов'язковим.

При здійсненні розрахунків у безготівковій формі через установи банку РРО або ПРРО не застосовується.

Ознайомитись з повною відповіддю на запитання можна тут: http://bit.ly/3qvBBn8

Яка послідовність дій має бути здійснена суб'єктом господарювання для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій?
Суб'єкт господарювання, який має намір зареєструвати програмний реєстратор розрахункових операцій (далі – ПРРО), повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись ПРРО.

Реєстрація ПРРО здійснюється на підставі Заяви про реєстрацію програмного реєстратора розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (J/F 1316602), що подається у електронній формі за основним місцем обліку суб'єкта господарювання як платника податків через Електронний кабінет (портальне рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (АРІ)) або засобами телекомунікацій.

Ознайомитись з повною відповіддю на запитання можна тут: http://bit.ly/2OGpkOE
В яких випадках ФОП – платники ЄП не застосовують РРО та/або ПРРО з 01.01.2021?
  • не застосовують ФОП – платники єдиного податку першої групи;
  • не застосовують ФОП – платники єдиного податку другої – четвертої груп (з 1 січня 2021 року) за визначених умов Податковим Кодексом.

РРО/ПРРО мають застосовувати підприємці, які здійснюють:

  • реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту;
  • реалізацію лікарських засобів, виробів медичного призначення та надання платних послуг у сфері охорони здоров'я
  • реалізацію ювелірної продукції.

Ознайомитись з повною відповіддю на запитання можна тут: http://bit.ly/2LvWxer
Iсторія документів.
Оферта (дійсна до 30.09.2021)
У зв`язку із змінами передбаченими Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» та інших законів України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі та послуг» від 20.09.2019 № 128-IX та Законом України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо детінізації розрахунків у сфері торгівлі і послуг» від 20.09.2019 № 129-IX дозволено застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій одночасно з апаратними реєстраторами розрахункових операцій, що надали можливість ТОВ «Е-ЧЕК» здійснювати діяльність з продажу програмних реєстраторів розрахункових операцій.

Програмний реєстратор розрахункових операцій - програмний комплекс (далі - Програмне забезпечення Сервісу, ПРРО) у вигляді програмного рішення, що використовується на будь-якому пристрої та в якому фіскальні функції реалізовані через фіскальний сервер контролюючого органу і який призначений для реєстрації розрахункових операцій при продажу товарів (наданні послуг), операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі та/або реєстрації кількості проданих товарів (наданих послуг), операцій з приймання готівки для подальшого переказу в розумінні Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».


Суб'єкт господарювання, який має намір зареєструвати Програмне забезпечення Сервісу, повинен перебувати на обліку в контролюючому органі. Також на обліку має перебувати його господарська одиниця, де буде використовуватись Програмне забезпечення Сервісу.

Відповідно до п. 3 розділу ІІ Порядку реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 року № 317 (далі – Порядок) для реєстрації ПРРО складається заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою № 1-ПРРО (додаток 1) (далі - Заява). Заява в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій.

Фіскальним сервером здійснюється автоматизована обробка Заяви, за результатами якої ПРРО реєструється або формується відмова в реєстрації ПРРО. Про результати обробки Заяви суб'єкту господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій

При цьому п. 6 розділу ІІ Порядку визначено виключний перелік підстав для відмови у реєстрації ПРРО, зокрема якщо:

- автоматизованою перевіркою виявлено недотримання загальних вимог щодо електронного документообігу (обов'язковість та/або послідовність підписання електронного документа, невідповідність електронного документа затвердженому формату (стандарту), незаповнення обов'язкових реквізитів, недійсність електронних підписів та/або печаток підписантів Заяви, непідтвердження права підписанта на подання Заяви тощо);

- ПРРО із зазначеним у Заяві найменуванням вже зареєстрований;

- щодо господарської одиниці, вказаної у Заяві, суб'єкт господарювання не повідомив про такий об'єкт оподаткування контролюючий орган відповідно до вимог пункту 63.3 статті 63 розділу ІІ Податкового кодексу України або згідно з таким повідомленням відповідний об'єкт є закритим чи не експлуатується суб'єктом господарювання;

- суб'єкта господарювання не включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;

- виявлено розбіжності даних, вказаних у Заяві, з даними щодо обліку та реєстрації суб'єкта господарювання в контролюючих органах як платника податків.

Таким чином, після включення ПРРО до реєстру програмних реєстраторів розрахункових операцій такий ПРРО може використовуватись суб'єктом господарювання, а сама реєстрація авторського права на Програмне рішення видавника ПРРО не обов'язкова згідно вимог чинного законодавства України та Порядку.
+38 (044) 538 05 77
info@e-check.com.ua

04071, м. Київ, вул. Хорива, 7
Контакти
Гаряча лінія
  • +38 (044) 538 05 77
Пошта
Документи
Заповнiть форму нижче та ми зв'яжемося з вами найближчим часом
Made on
Tilda